#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

بهترین برندهای عینک طبی - دکترعینک

بهترین برندهای عینک طبی

اگر تصور می‌کنید که عینک طبی تنها برای اصلاح دید و بینایی کاربرد دارد، سخت در اشتباه هستید! عینک طبی چهره و استایل ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و به همین خاطر است که باید به دنبال بهترین برندهای عینک طبی باشیم.

با وجود اینکه هر روز شاهد روی کار آمدن برندهای عینک طبی جدید هستیم، اما برندهای قدیمی همچنان جایگاه خود را در بازار حفظ کرده‌اند. انتخاب عینک از میان گزینه‌های متنوع موجود در بازار کار ساده‌ای نیست؛ اما اگر قصد دارید فریم عینکی متمایز از عینک‌های معمولی را خریداری کنید، برندهای بهترین عینک طبی را از دست ندهید.

بهترین برندهای عینک طبی را بیشتر بشناسیم

عینک‌های برند در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارند. اغلب عینک‌های طبی برند نه تنها طراحی منحصربه‌فردی دارند، بلکه از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. برای آشنایی با بهترین برندهای تولیدکننده فریم عینک طبی، با ما همراه باشید.

برند ری بن RAY-BAN

بهترین برندهای عینک طبی

محال است بتوان درباره برندهای مطرح فریم عینک صحبت کرد و حرفی از برند RAY-BAN نزد! جالب است بدانید که نخستین بار این عینک‌ها توسط Bausch & Lomb برای ارتش هوایی ایالات متحده طراحی و تولید شدند.

اگرچه شهرت این برند به عینک‌های آفتابی خاص آن بازمی‌گردد، اما نباید کیفیت و طراحی خلاقانه فریم‌های عینک طبی آن را نیز دست کم گرفت. فرقی نمی‌کند خانم هستید یا آقا، کودک هستید یا بزرگسال؛ ری بن انواع و اقسام سلیقه‌ها در نظر می‌گیرد و به شما کمک می‌کند که سبک خاص خود را انتخاب کنید.

برند گوچی GUCCI

بهترین برندهای عینک طبی

گوچی نیز یکی مشهورترین برندهایی است که سال‌هاست جایگاه خود را به‌عنوان یک برند خاص در میان مردم جهان حفظ کرده است. شروع فعالیت این برند مشهور به سال ۱۹۰۶ برمی‌گردد؛ زمانی که گوچیو گوچی فعالیت خود را در یک مغازه کوچک آغاز کرد.

در ادامه فعالیت‌های این برند در سال ۱۹۹۰ میلادی با مدیریت تام فورد، برند گوچی شروع به تولید لوازم آرایشی، ساعت و انواع عینک آفتابی و طبی کرد.

لوگوی برند گوچی را در حال حاضر نمادی از ثروت می‌دانند. از سبک کلاسیک گرفته تا سبک‌های جسورانه همگی از جمله مدل‌هایی عنوان می‌شود که برند گوچی دستی در آن دارد.

درست به خاطر همین جسارت در طراحی است که برند گوچی به شهرت زیادی دست یافته است و طرفداران خاص خود را دارد. عینک‌های این برند را باید گرانترین عینک طبی دانست.

برند تام فورد یکی از بهترین برندهای عینک طبی

تام فورد خود اصالتاً اهل تگزاس است و هنگامی که در سال ۱۹۹۰ به میلان رفت، به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین طراحان گوچی کار خود را آغاز کرد. با این حال او برای راه‌اندازی برند خود از گوچی بیرون رفت و برند مشهوری که امروزه همه ما آن را می‌شناسیم، یعنی تام فورد را راه‌اندازی کرد.

جالب است بدانید که این برند به‌طور تخصصی به تولید و طراحی عینک مشغول است و عینک‌های این برند مشهور در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد.

برند پرادا PRADA

بهترین برندهای عینک طبی

پرادا برای اولین بار در سال ۱۹۱۳ در میلان و توسط ماریو و مارتینو پرادا تاسیس شد. اگرچه این برند در سال‌های اول فعالیت خود به خاطر تولید پوشاک و کیف‌های منحصر‌به‌فرد شهرت داشت، اما در سال ۱۹۹۹ اولین خط تولید عینک را نیز راه‌اندازی کرد.

کیفیت، جسارت در طراحی و کارایی از مهم‌ترین شاخصه‌های این برند مشهور به حساب می‌آید که سبب جلب نظر طرفداران بسیاری در سراسر جهان شده است. اگر نگاهی به طراحی و فریم عینک‌های برند پرادا بیندازیم با فریم‌های جسورانه، بزرگ با اشکال هندسی غیرمعمول و زاویه دار و تزئینات خاص مواجه می‌شویم.

برخی از مشهورترین طرح‌های عینک طبی برند پرادا شامل موارد زیر می‌شوند:

1.فریم‌های گرد

2.سبک‌های کلاسیک مستطیلی

3.عینک‌هایی با فریم چشم گربه‌ای

برند ورساچه Versace

بهترین برندهای عینک طبی

ورساچه یکی دیگر از بهترین برندهای عینک طبی به حساب می‌آید. جیانی ورساچه برای اولین بار در سال ۱۹۷۲ مجموعه خود را طراحی کرد. این برند به تولید کالایی لوکس و عجیب و غریب شهرت دارد.

جالب است بدانید که لوگوی برند ورساچه از شخصیت اساطیری یونان یعنی مدوسا برگرفته شده است. این برند نیز به طراحی عینک طبی برای زنان و مردان می‌پردازد.

برند بربری BURBERRY

بهترین برندهای عینک طبی

قدمت برند بربری به سال ۱۸۵۶ برمی‌گردد؛ زمانی که توماس بربری برای نخستین بار در تاریخ پارچه ضدآب را تولید کرد. اگرچه این برند، قدیمی است، اما راه‌اندازی خط تولید عینک‌های برند BURBERRY به سال ۲۰۰۶ برمی‌گردد.

بربری در طول سال‌ها فعالیت خود، هویت متمایز بریتانیایی را به جهان معرفی کرده است و نماد خود را طراحی خلاقانه، هنر و نوآوری می‌داند. بهترین مدل عینک طبی این برند را باید عینک‌های هوانوردی آن دانست.

اگر به دنبال عینک طبی با فریم‌های طرح وینتیج هستید، این مارک لوکس انگلیسی را به خاطر داشته باشید.

بهترین برندهای عینک طبی - دکترعینک

برند دولچه گابانا DOLCE & GABBANA

راه اندازی این برند به سال ۱۹۵۸ میلادی در ایتالیا برمی‌گردد، با این حال ارائه اولین مجموعه عینک طبی این برند متعلق به سال ۲۰۱۰ است. لوگوی برند دولچه گابانا به‌صورت (D&G) است که یکی از شناخته شده‌ترین انواع لوگوها در صنعت مد و فشن به حساب می‌آید. این برند ارائه دهنده انواع عینک‌های طبی مناسب زنان و مردان است.

برند مایکل کورس MICHAEL KORS

مایکل کورس اهل نیویورک بوده و کار طراحی لباس را از سن ۱۹ سالگی آغاز کرد. مجموعه عینک طبی مایکل کورس شامل فریم‌های عینک کلاسیک با ساختار محکم و جزئیات مطلوب است.

عینک‌های طبی سایز بزرگ با فریم‌های برجسته از جمله طرح‌های مشهور این برند به حساب می‌آیند.

برند جورجیو آرمانی GIORGIO ARMANI

بهترین برندهای عینک طبی

جورجیو آرمانی، خواننده افسانه‌ای ایتالیایی است که نخستین بار نام تجاری خود را در سال ۱۹۷۵ ثبت کرد. این برند در حال حاضر به‌عنوان یکی از معتبرترین مارک‌های جهان شناخته می‌شود. اولین مجموعه عینک این برند در سال ۱۹۸۰ به بازار عرضه شد.

طراحی‌های این برند به‌سادگی در عین زیبایی شهرت دارد. آرمانی به‌عنوان یکی از بهترین برندهای عینک طبی نیز شناخته می‌شود و در حال حاضر نمادی از تجمل است.

برند دیور DIOR

بهترین برندهای عینک طبی

کریستین دیور اولین بار خانه مد خود را در سال ۱۹۴۶ میلادی تاسیس کرد. طرح‌های او به‌دلیل توجه به ظرافت زنانه به شدت با استقبال مواجه شد. دیور به‌عنوان برندی شناخته می‌شود که مرزهای طراحی عینک طبی را برداشته و در همین مسیر موفقیت‌های زیادی را به‌دست آورده است.

دیور به تولید عینک‌های آفتابی با جواهرات خاص شهرت دارد که در ابتدا مخصوص خانم‌ها بود. در دهه ۸۰ عینک‌های آفتابی و طبی دیور به تولید انبوه رسید که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.

با این حال در سال ۱۹۹۶، مجوزهای تولید عینک دیور به گروه Safilo فروخته شد و حال طراحی و تولید این عینک در دست ایتالیایی‌ها قرار دارد.

برند توری برچ TORY BURCH

یکی از برندهای پرطرفدار عینک طبی را باید دانست که سبک زندگی آمریکایی را ترویج می‌کند. این برند مجموعه عینک خود را در سال ۲۰۰۹ معرفی کرد و به‌دلیل زیبایی فوق‌العاده عینک‌های ساخت این برند به شهرت رسید.

استفاده جسورانه از رنگ‌ها، چاپ طرح و توجه به جزئیات از جمله مهم‌ترین شاخصه‌های این برند آمریکایی به حساب می‌آید. TORY BURCH یکی از بهترین برندهای عینک طبی است که گزینه‌های متعددی را پیش روی آقایان و خانم‌ها قرار داده است.

عینک رویایی خود را از میان بهترین برندهای عینک طبی انتخاب کنید

پرطرفدارترین مارک‌های عینک طبی دو ویژگی مشترک دارند:

1.تولید فریم عینک با کیفیت بالا

2.توجه زیاد به جزئیات هنگام تولید فریم

استفاده از چنین فریم‌هایی نه تنها باعث می‌شود که خاص و استثنائی به نظر برسید، بلکه تا سال‌های سال امکان استفاده از آنها را خواهید داشت. ما برخی از مشهورترین برندهای تولیدکننده عینک طبی را مورد بررسی قرار دادیم و به بررسی مهمترین ویژگی آنها پرداختیم.

حال نوبت شماست که با انتخاب برندی متناسب با سلیقه و بودجه خود، بهترین عینک طبی را برای خود فراهم کنید و متمایز از دیگران به نظر برسید.

سوالات متداول

1.چه میزان بودجه برای خرید عینک طبی باید در نظر بگیریم؟

خرید عینک طبی شامل دو بخش خرید فریم عینک و لنز آن می‌شود. برای انتخاب فریم عینک طبی نیز گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار دارد و خرید عینک طبی برند، مسلماً نیاز به پرداخت هزینه بالاتری خواهد داشت.

2.آیا خرید عینک طبی ارزان قیمت ارزشش را دارد؟

عینک طبی گران قیمت معمولاً کیفیت بالایی داشته و تا سال‌ها امکان استفاده از آن را خواهید داشت. با این حال انتخاب یک عینک طبی با قیمت متوسط نیز کارایی شبیه به عینک‌های گران قیمت دارد.

3.چرا قیمت برخی از عینک‌های طبی برند بالاست؟

انواع عینک‌های برند از کیفیت نسبتاً بالایی برخوردار هستند و توجه به جزئیات در تولید این عینک‌ها بشدت بالاست. با این حال دلیل اصلی قیمت بالای این عینک‌ها را باید نام و شهرت برند تولیدکننده آنها دانست.

instagram dreynak.com

پست های اخیر

1 نظر

  • کاربر

    ۱۱ دی ۱۳۴۸

پیامی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

سرعت کند است !

برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.