#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

پیوند قرنیه

هزینه عمل پیوند قرنیه چشم چقدر است؟

قرنیه چشم، بخش بسیار مهم و البته حساس چشم است که در صورت آسیب‌دیدگی ممکن است بینایی فرد را تحت تاثیر خود قرار دهد. در این بین، در صدمات شدید و در صورتی که نتوان قرنیه را با روش‌های مختلف ترمیم کرد، بحث عمل پیوند آن مطرح خواهد شد. در این عمل مباحث هزینه‌ای و قیمتی نیز برای بیماران اهمیت پیدا میکند. به همین دلیل در این مطلب به بررسی هزینه عمل پیوند قرنیه چشم می‌پردازیم.

عوامل موثر روی هزینه عمل پیوند قرنیه چشم

موثرترین عامل روی هزینه جراحی پیوند قرنیه چشم، فرآوری قرنیه و روش انجام آن است. این عمل مهم به دو روش صورت می‌گیرد که به بررسی این دو روش می‌پردازیم.

در روش اول که پیوند قرنیه تمام ضخامت است، کلیه ضخامت قرنیه آسیب دیده باید برداشته شود و به طور کل با قرنیه‌ای سالم جایگزین شود. نوع دیگر این عمل جراحی چشمی، پیوند قرنیه لایه‌ای است. در این روش تنها قسمت و لایه آسیب‌دیده قرنیه از آن جدا شده و لایه دیگری که سالم است با قرنیه پیوند زده می‌شود.

البته لازم به ذکر است روش پیوند قرنیه لایه‌ای، به 4 زیر گروه تقسیم‌بندی می‌شود و به همین دلیل هر روش نیز تفاوت قیمیت خاص خود را دارد.

این روش نیازمند انجام آزمایشات مختلف نیز است که بیمار هم قبل و هم بعد از عمل برای گرفتن نتیجه بهتر باید آن‌ها را پشت سر بگذارد و این خود عامل دیگری است که روی هزینه نهایی عمل موثر است.

همچنین بیمارستانی که در آن این عمل صورت می‌گیرد و تخصص پزشک و جراح هم روی هزینه‌های مختلف موثر هستند. در اینجا نباید نقش تهیه انواع داروها و لوازم مختلف را هم نادیده گرفت.

هزینه عمل پیوند قرنیه چشم چقدر است؟

عمل پیوند قرنیه چیست و چرا انجام می‌گیرد؟

حال که در خصوص عوامل موثر روی هزینه نهایی این عمل مطالبی را مطالعه کردیم، بد نیست در خصوص خود این عمل جراحی و دلایل انجام آن نیز کمی صحبت شود.

قرنیه چشم قسمت شفاف جلویی چشم است که بنا بر دلایل متعددی می‌تواند دچار مشکل و آسیب شود. پیوند قرنیه یا همان کراتوپلاستی، عملی است که طی آن تمام قرنیه یا بخشی از آن برداشته شده و سپس با قرنیه سالمی که معمولا از افرادی که اعضای بدن خود را اهدا کرده‌اند گرفته می‌شود، جایگزین می‌شود.

در اینجا در نظر گرفتن عوامل متعدد و آزمایشات مختلف برای عدم پس زدن این پیوند اهمیت بالایی پیدا می‌کند. این عمل تحت بیهوشی کامل انجام می‌گیرد و حدود 2 ساعت نیز زمان خواهد برد.

فرآیند این عمل جراحی به این صورت است که فرد بعد از تایید شدن توسط پزشک برای انجام این عمل، باید با بانک چشم ارتباط برقرار کرده و قرنیه‌ای مناسب برای او پیدا شود. روند انجام این عمل با استفاده از انواع دستگاه‌های میکروسکوپی است و توسط پزشکان و جراحان متخصص صورت می‌گیرد و نیازمند دقت بسیار بالایی است.

قطعه دایره‌ای شکلی که از چشم فرد خارج شده، با قرنیه سالم جایگزین شده و سپس پزشک از بخیه‌های بسیار ریزی را برای اتصال مناسب قرنیه سالم به چشم استفاده می‌کند. لازم به ذکر است انجام عمل‌های دیگری مثل آب سیاه همزمان با این عمل ممکن است. بعد از عمل نیز رعایت مراقبت‌های ویژه و رعایت نکات پزشکی و بهداشتی الزامی است.

چه کسانی باید عمل پیوند قرنیه چشم را انجام دهند؟

در ابتدا باید گفته شود که تشخیص اینکه فرد گزینه مناسبی برای این عمل است یا خیر تنها توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد.

اما در کل می‌توان گفت افرادی با مشخصات و مشکلات زیر کاندیدای اصلی این جراحی مهم هستند:

·         افراد مبتلا به بیماری قوز قرنیه؛

·         افراد مبتلا به ورم یا کدورت قرنیه؛

·         افراد با سوختگی شیمیایی در قرنیه؛

·         افرادی که به دلایل عفونی دچار لکه قرنیه یا مشکلات مشابه شده‌اند.

هزینه دقیق انجام این عمل

اگر فردی بنا بر مشکلات قرنیه، مجبور به انجام این عمل باشد، هزینه‌های دقیق آن  دغدغه بسیار مهمی به حساب می‌آید.

در کل انجام این عمل تحت پوشش بیمه به مبلغ 56 میلیون ریال بوده و به صورت آزاد نیز 90 میلیون ریال برآورد می‌شود. این هزینه‌ها طبق آخرین مصوبه‌های اعلامی هستند و البته باید دقت کرد که عوامل مهمی در تعیین هزینه نهایی نقش دارند.

به همین دلیل بهتر است پیش از آماده شدن برای این عمل جراحی، حتما به طور دقیق از هزینه‌های مربوطه مطلع شوید.

 

عمل پیوند قرنیه

کلام پایانی

در این مطلب در خصوص هزینه عمل پیوند قرنیه چشم موارد مهمی را مورد بررسی قرار دادیم و همچنین در خصوص خود این جراحی مهم نیز اطلاعات کلی در اختیارتان قرار دادیم.

این عمل یکی از عمل‌های مهم و حساس است که حتما باید طبق نظر پزشکان متخصص و با دقت بسیار بالا انجام شود.

اگر دچار مشکلات چشمی هستید و از آسیب خود مطلع نیستید، حتما به پزشک متخصص مراجعه کرده و با جلوگیری از پیشرفت بیماری، از آسیب‌هایی که ممکن است بینایی شما را هم تحت تاثیر قرار دهد پیشگیری کنید. این عمل می‌تواند به دلایل مختلفی انجام بگیرد و تنها پزشک است که با بررسی دقیق شرایط چشم، تصمیم می‌گیرد که کدام فرد کاندیدای مناسبی برای این جراحی است.

سوالات متداول

1-هزینه‌های عمل پیوند قرنیه به چه عواملی بستگی دارد؟

در کل هزینه‌های این روش جراحی به فرآیند تهیه قرنیه، روش انجام عمل بنا بر شرایط بیمار و هزینه‌های بیمارستان و جراح متخصص وابسته است.

2-آیا همگی عمل‌های پیوند قرنیه موفقیت‌آمیز هستند؟

معمولا پیش از انجام عمل، آزمایشات و بررسی‌های کاملی برای جلوگیری از پس زدن قرنیه توسط بدن بیمار صورت می‌گیرد و اگر این آزمایشات به خوبی پیش برود، در بیشتر موارد این جراحی موفقیت‌آمیز بوده و مشکلات بیمار را برطرف خواهد کرد.

3-در صورت عدم انجام این عمل چه عوارضی به وجود خواهد آمد؟

در برخی موارد، این عمل بیشتر به عنوان عمل زیبایی مطرح می‌شود و تاکیدی بر انجام آن هم نیست؛ اما در مواردی که پزشک تشخیص دهد انجام این جراحی برای بهبود شرایط بینایی بیمار اجباری است، عدم انجام آن می‌تواند به قیمت نابینایی دائم فرد تمام شود.

پست های اخیر

73 نظر

  • کاربر

    عبدالباسط۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر قرنیه چشمم دچار اسیب شده در طفلیت با قلم زدم حالا ده فیصد دید داره هزنیه چی حد میشه

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام اطلاعات کافی نیست برای جواب

  • کاربر

    پوریا۱۱ دی ۱۳۴۸

    با سلام وقت بخیر خدمت پزشک محترمچند ماه پیش پدرم رو بردم برا معاینه چشم ، آخه گفته بود تار میبینهچشم پزشک گفت باید یکی از چشمانش عمل پیوند بشهاونیکی هم شستشوولی پدرم مخالف عمل میگه من عمل نمیکنمآیا راه دیگه ای بجز عمل هست؟با تشکر

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشهاطلاعات کافی نیست

  • کاربر

    هدی۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام اقای دکتر من ۲۶سن دارم یک چشمم ۳نیم یکیش ۴نیم استیگماتک هستم و قوز قرنیه دارم من میشه لیزیک یا عمل لازک انجام بدم ممنون میشم جواب بدید

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیرنه اصلا نمیشه انجام داد و ممنوعه

  • کاربر

    مروارید۱۱ دی ۱۳۴۸

    کلیه میفروشم قرنیه چشم میفروشمگروه خونیb+تهران 36 ساله09935307122

  • کاربر

    سید هادی۱۱ دی ۱۳۴۸

    با سلام .. من ۳۶ سال دارم و قوز فرنیه شدید و نیاز به عمل پیوند دارم میخواستم هزینه الان عمل رو برام بگید تا در صورت توان عمل انجام بدهم ممنون

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیربه موارد زیادی بستگی داره مثل نوع قرنیه وجراح و..... اما برای اطلاع از قیمت قرنیه با شماره88658960 (بانک قرنیه) تماس بگیرید

  • کاربر

    Ela۱۱ دی ۱۳۴۸

    ببخشید اقای دکتر اگه میشه لطفا جواب منو بدید ، برغدر من ۳۰ ساله هست ، یک هفته لنز گذاشت و بعد از یک هفته دکتر بهش گفت ک برگرد لنزو برات دربیارم ، و الان لنزشو دراورده ، گفته که قرینه ش نازک شده و شش ماه دیگه بر گرده ، آیا شش ماه دیگه بازم باید بره عمل کنه برای پیوند قرینه یا ن شش ماه دیگه بریم پیش دکتر تا اطلاع پیدا کنیم که خوب شده یا نهیعنی ممکنه تو این یه هفته لی که لنز گذاشته دیگه چشماش تا شش ماه دیکه با مصرف دارو ها خوب بشه و نیاز به عمل نداشته باشه؟!؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر سوال اطلاعات کمی داره نمیشه پاسخ داداطلاعات بیشتزی بدین

  • کاربر

    افشین قنبری۱۱ دی ۱۳۴۸

    با درودجناب دکتربنده در سال ۸۳ عمل لیزیک داشتم توسط دکتر حمید مقاره عابد در کلینیک ونک برای قوز قرنیهشماره جشم بنده در زمان جراحی ۷ بود ولی بعد از جند سال دوباره جشمم عیف شده و از عینک استفاده می کنم و گاها با عینک هم به سختی می بینم-با توجه به شرایط سنی ۴۷ سال لازمه که پیوند قرنیه انجام بدمممنون از راهنمایی شما عزیزان@afshin_gid telegram

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر جناب قنبری عزیزلنز اسکلرال هم قبلش یه تست بزنید شاید نیازی نباشه عمل کنید

  • کاربر

    یوسف۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام چشم چپم شبکیه ش گفتن جمع شده وقرنیه ش گفتن پیوندمیخادبیمارستان خدادوست گفتن چون شبکیه ش جمع شده فایده نواره پیوندبزنیم هرچی گفتم شماپیوندقرنیه بزنیدتابمدمه شبکیه قبول نکردن حالاچکارمیتونم کنم راهنماییم کنید

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیراگر شبکیه رو نتونن اصلاح کنن عمل پیوند قرنیه بی فایدس

  • کاربر

    امید۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر مادرم از سن ۱۰ سالگی بینیش رو از دست داده فقط یک چشمش قرنیه داره میخواستم بدونم ایا میشه پیوند قرنیه انجام داد اگه میشه لطفا هزینش هم بگین با تشکر

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیراطلاعات کافی نیستاما احتمال انجام پیوند هست

  • کاربر

    Farzad۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ۱۶ سالمه قوز قرنیه دارم تار میبینم باید پیوند قرنیه بشم ؟بعدهزینش چقدره؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر بستگی به شرایط داره اما حداقل از۵۰ میلیون

  • کاربر

    رضا۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام اقای من از بچگی به شبکه چشمم ضربه وارد شده قرنیه چشمم اب مروارید گرفته سفید شده ایا امکان پیوند قرنیه وجود داره اگر امکان هست هزینش چقدره ممنون میشم کمکم کنید... با تشکر

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیرآب مروارید برای قرنیه نیست و مربوط به عدسی چشم میشهاما اگر قرینه ات نیاز به پیوند داشته باشه با بانک قرنیه تماس بگیرید

  • کاربر

    سعید۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام.میخواستم مظنه قیمت پیوند قرنیه بدونم.خود قرنیه که میفروشن قیمتش حدودا چنده ؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیربا بانک قرنیه تماس بگیرید

  • کاربر

    مهسا۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقتتون بخیر آقای دکتر من 24ساله هستم در7سالگی به چشمم چاقو زدم والان زیبایی ام بهم خورده یه راه حل یا چاره‌ای دارد.

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر قرنیه تون دچار مشکل شده یا سفیدی چشمتون؟

  • کاربر

    saeedkazemzadeh۱۱ دی ۱۳۴۸

    با سلام خدمت عزیزان بفرمایید اینجانب بعلت احتیاج مالی فراوان میخواستم قرنیه یا پیشنهاد برای هر حرکتی آماده هستم پول پیش منزل ندارم شرمنده دختر وپسرم بزرگترم هستم احتیاج مال دارم حرکتی بفرمایید در خدمت هستم گروه خون o+09213504846. کلیه و کبد هم در خدمت هستم

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیرما هیچگونه مسئولیتی در قبال این کامنت نداریم و صرفا بدلیل عدم سانسور کردن کامنت ها انتشار دادیم

  • کاربر

    لعیت۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام من 16 سالمه و شماره ی چشمام روی هم با استیگمات 13 تا 14 هست و دچار تاری دید هستم با اینکه عینک هم میزنم ایا میتونم پیوند قرنیه چشم انجام بدم؟ تا شماره ی چشمم و استیگمات پایین بیاد؟چون به مرور زمان داره بیشتر میشهو یکی از کاربرها پرسیده بودن ک هر دو چشمشون شمارش 20 هست و هرجا رفتن گفتن قرنیه نازک شده و نمیشه کاری کردیعنی هرچی شماره ی چشم منم بره بالا دیگه احتمال انجام عمل برای من میاد پایین؟ممنون میشم هزینه ی پیوند قرنیه با بیمه ی تامین اجتماعی رو هم بهم بگید

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشهاطلاعاتتون کافی نیست و بهتره عکس های قرنیه و ...رو حضورا با یک فوق تخصص قرنیه مطرح کنید.

  • کاربر

    شیرین لقا۱۱ دی ۱۳۴۸

    با سلاممن 30 سال هست لنز استفاده می‌کنم شماره هر دو چشمم هم بیست هست . هر جای استان خودمون ک می رم می گن قرنیه چشم شما خیلی نازک شده عمل نمی شه. می‌خواستم ببینم پیوند قرنیه برای من انجام می شه یا نه

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشهاطلاعات تون کافی نیست و باید عکس قرنیه و نمره چشمتون رو به یک متخصض قرنیه نشون بدبن و باهاش مشورت کنید

  • کاربر

    آذر۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام آقای دکتر وقت به خیر،پسر من الان ۱۴ سال سن داره که متاسفانه دو سال پیش در اثر سندرم استیون جانسون قرنیه هر دو تا چشمش آسیب دید،الان لنز مینی اسکرال میذاره که دیدش خوب بشه،خواستم بپرسم امکان داره با گذاشتن این لنز امکان داره به مرور زمان چشمهاش خوب بشه دیگه احتیاج به پیوند قرنیه نداشته باشه.

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشهاگر آسیب فقط در حد اپیتلیوم باشه بعد از گذشت مدتی اوکی میشه اما تغییر در عمق بیشتری رخ داد داده باشه و دفرمیتی ایجاد شده باشه با لنز خوب نمیشه و فقط لنز باعث میشه همون زمانی که از لنز استفاده میکنه خوب ببینیه و کمکی به فرم قرنیه نمیکنه

  • کاربر

    محسن صفری ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام من میخوام قرنیه چشمموبفروشم خیلی گرفتارم آیاکسی هست بخره

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام محسن عزیزبا بانک قرنیه تماس بگیرید

  • کاربر

    زهرا ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام خسته نباشین من یه سوال داشتم من دوتا از عموهام بیماری ارثی دارن و دیدشون تاره یا تقریبا نمیبینن عملی هست که موثر باشه براشون بیماریشون ارثی هست از جوانی شروع شده اولش فقط شبا که تاریک بود نمی‌دیدند اما الان روزها هم دید خوبی ندارن اگر راهی هست ممنون میشم راهنمایی کنین تشکر

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشهخیر فعلا راهی نیست

  • کاربر

    علی۱۱ دی ۱۳۴۸

    میخواستم بدونم بعد از عمل قرنیه چشم تا چند مدت باید مراقب بود وآیا بعداز عمل میشه فوتبال بازی کرد

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام و درود اگر کارتون نیاز به تحرک بدنی نداشته باسه ۲ تا ۳ هفته و اگر تحرک بدنی دارید در کار ۳ تا ۴ هفته نیاز به استراحت داریدبعد از اون میتونید فوتبال هم بازی کنید اما ضربه شدید به سر یا چشم خطر پارگی قرنیه رو داره

  • کاربر

    آزیتا ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام .من مشکل قوز قرنیه دارم یکبار اشعه گذاشتم و یک بار رینگ گذاشتم اما دیدم همچنان تاره.یا لازمه پیوند قرنیه انجام بدم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلان آزیتای عزیزباید از نزدیک توسط یه فوق قرنیه معاینه بشین (با این اطلاعات نمیشه نظر داد برای جراحی)

  • کاربر

    رضا۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام خسته نباشید ببخشید من در سن کودکی به شبکه چشمم ضربه وارد شده و دید چشم سمت راستم رو کلا ازدست دادم خاستم بدونم امکان پیوند قرنیه برام وجود داره یا نه ممنون میشم اگه جواب بدید با تشکر

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام رضای عزیزاگر فقط قرنیه باشه بله احتمالش هست که بتونی عمل کنی و بیناییت هم بدست بیاری

  • کاربر

    مهرداد ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام جناب دکتر لطفا به من کمک کنيد خیلی ممنون میشم اگه جواب ام رو بدید من یکی از چشم هام شفاف نمی بینه و دکتر های چشم پزشکی که مراجعه کروم گفتن قرینه ات آسیب دیده آيا عمل قرینه انجام بدم چشمم شفاف می بینه

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام مهرداد عزیزچه مشکلی ؟ضخم یا پارگی یا...هر کدوم میتونه درمان متفاوتی داشته باشه

  • کاربر

    محمدعرفان۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وخسته نباشید دکتر لطفا جواب منه بدید ایا ضرب به پایین چشم باعث پارکی قرنیه میشه در صورت لازم عکس از ضرب برای شما ارسال میکنم وتشخص شمارا بدونم سپاس

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر بله میتونه باعث پارگی باشه

  • کاربر

    دومان۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام خسته نباشید. چشم راست من دید سه دهم داره و از بچگی فکر کنم به علت ضربه خوردن این اتفاق افتاده من الان چهل سال دارم برای برگشتن کامل دیدم چه کار باید بکنم

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشهمتاسفانه کاری نمیشه کرد و دبدتون در همین حد میمونه

  • کاربر

    Roya۱۱ دی ۱۳۴۸

    حدود 5 ماهه که عمل prk انجام دادم و متاسفانه هر دو چشمم دچار کدورت شده شمار چشم بالای هفت داشتم میخواستم بدونم چشمم کدورتش بهتر میشه یا نه در آینده باید پیوند قرنیه انجام بدم؟؟؟یه سوال دیگه حتی اگه با عینک آفتابی و کلاه بیرون برم ممکنه آفتاب روی کدورت چشمم تاثیر بذاره؟؟؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودورد وقتتون بخیراگر دچار قوز قرنیه بشین و خیلی زیاد پیشرفت کنه بله نیاز به پیوند دارید اما احتمالش خیلی خیلی کمه به این مرحله برسهحتما با جراحتون مشورت کنید تا علت دقیق مشخص بشه (در حالت کلی باید خیلی سریع دید کاملتون رو بدست بیارید در این عمل مگر اینکه بخشی از نمره باقی مونده باشه)

  • کاربر

    پویا ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام خسته نباشید من قرنیه چشم میفروشم به پول نیاز دارم فوری آبرو خانواده ام هست بدنم سلام و چشمی هم هیچ مشکل ندارم ۰۹۰۵۵۰۲۷۱۶۷

  • کاربر

    دلشاد۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام دکتر جون خسته نباشید من قوز قرنیه شدید دارم اگه جراحی کنم احتمال بازگشت بیماری وجود داره

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقتتون بخیراگر منظورتون کراس لینکینگ هست که باید بگم این عمل باعث جلوگیری از پیشرفت قوزقرنیه میشه اما 100 هم موثر نیست وامکان بازگشت وجود داره

  • کاربر

    بانو رحمانی ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام همسرم در اثر سانحه دچار پارگی و خونریزی شدید چشم شدن،عکل ترمیم و پارگی شبکیه انجام دادن.باید عمل قرنیه هم انجام بدن.دکتر گفت فقط تونستیم ظاهر چشم رو حفظ کنیم ،دید ندارن.میخواستم بدونم پیوند قرینه انجام بدن دیدشون برمیگرده؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقتتون بخیرمتاسفانه چون شبکیه آسیب دیده دیدون برنمیگرده (حتی بعد از عمل پیوند قرنیه)

  • کاربر

    موسی۱۱ دی ۱۳۴۸

    برادرم تصادف کرده باموتورچشمش پاره شده از داخل خبرندارم دیدش که رفته میشه باپیوندقرنیه با ببینه راهنمایی کنین

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلاماگر شبکیه وبافت های داخلی سالم باشه وفقط قرنیه آسیب دیده باشه امکان نتیجه گرفتن با پیوند قرنیه هست ولی درغیر این صورت متاسفانه کاری نمیشه کرد

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام مینااگر بالنز دید 16/20 داری با هر دو چشم بله قبول میشی

  • کاربر

    ابوالفضل۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام‌ چشمم‌ در کودکی آسیب دیده ولی چندبار عمل کردم حالا میگن شبکیه چشمم‌ پاره شده و باز عمل کردم وهیچ دیدی ندارم ممکنه خوب بشه

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ابوالفضل عزیزبرای شبکیه فعلا درمان خاصی نیومده که پیوند بزنن و...انشالله در اینده بیاد و خیلی ها بینایی شون رو بدست بیارن

  • کاربر

    مرضیه۱۱ دی ۱۳۴۸

    با سلام طی اسیبی ک ب چشمم در بچگی خورده بینایی چشمم کلا از بین رفته. چشم چپم نابینا شده. چه عملی بلید انجام بدم؟ پیوند میتونم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقتتون بیخیربتگی داره کدوم بخش یا بخش ها از بین رفتناگر فقط قرنیه باشه اماکن پیوند وجود داره اما اگر شبکیه باشه اماکن پیوند فعلا میسر نیست

  • کاربر

    شهریار۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام من یکی از چشم هام میخوام بفروشم میشه کمکم کنید لطفا نیاز مالی شدید دارمتو رو خدا راهنمابیم کنید کجا میتونم بفروسم

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام شهریار عزیزامیدوارم هر چه زودتر مشکل مالی شما حل بشه و مجبور به این کار نشینمتاسفم واقعا برای اوضاع اقتصادی

  • کاربر

    Hamed۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام و وقت بخیرممنون میشم اگر در مورد رنج بینایی که یه فرد مبتلا به کراتوکونوس بعد از عمل بدست میاره بدونم.و اینکه پیوند قرنیه مدت داره؟یعنی بعد مدتی باز به حالت قبل بر میگرده؟ممنون و تشکر پیشاپیش از جوابتون

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام حامد عزیزخیلی میتونه متغیر باشه اما معمولا بعد از عمل کراس لینکینگ دید افزایش پیدا میکنه(عمل کراس لینکینگ بیشتر برای جلوگیری از افزایش نمره چشم هست تا افزایش دید) و احتمال پیشرفت قوز قرنیه بعد از عمل هم هست

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام حامد عزیزخیلی میتونه متغیر باشه اما معمولا بعد از عمل کراس لینکینگ دید افزایش پیدا میکنه(عمل کراس لینکینگ بیشتر برای جلوگیری از افزایش نمره چشم هست تا افزایش دید) و احتمال پیشرفت قوز قرنیه بعد از عمل هم هست

  • کاربر

    علی۱۱ دی ۱۳۴۸

    من فروشنده هستم قرنیه . معز استخوان هستم و هر چیزی که بشه فروخت شدیدا عجله دارم و گروه خونیم o- میباشد

  • کاربر

    رویا۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ببخشید من چشمم تخلیه ناقص شده فقط قرنیه برداشته شدع آیا میتونم عمل قرنیه انجام بدم و بیناییمو بدست بیارم؟؟؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام رویای عزیزشرایطی که گفتین خیلی کلی هستحتما باید بصورت دقیق با یک فوق تخصص چشم مشورت کنید

  • کاربر

    محمد رضا قلندری ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام من عمل قرنیه کردم بعدش یه لایه از چشم را برداشتن نیاز به پیونده قرنیه دارم میخواستم بدونم خرج عمل چقده و در ایران هست که عمل کنن

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقتتون بخیرخیلی به جایی که عمل میکنید وجراحتون بستگی داره و اینکه چقدر مشکله عملتونمیتونه50 ملیون یا بالاتر هم باسه

پیامی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

سرعت کند است !

برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.