#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

نمره چشم برای دانشگاه فرهنگیان - دکترعینک

نمره چشم برای دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان هر ساله تعداد زیادی دانشجو از سراسر ایران را پذیرش می‌کند. اما روال ثبت‌نام و پذیرش این دانشگاه، کمی متفاوت‌تر از دیگر دانشگاه‌های کشور است. به طور مثال نمره چشم برای دانشگاه فرهنگیان اهمیت بالایی دارد و یکی از شرایط اصلی پذیرش دانشجوهای علاقه‌مند به حضور در این دانشگاه، همین مورد است.

در کنار این، استانداردهای سلامتی پزشکی دیگری نیز وجود دارند که ما در این مقاله به بررسی نمره چشم برای پذیرش در این دانشگاه خواهیم پرداخت.

پس اگر به دنبال اطلاعات تکمیلی در این خصوص هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

نمره چشم برای دانشگاه فرهنگیان باید چگونه باشد؟

همان‌طور که می‌دانید دانشگاه فرهنگیان هر ساله مقصد بسیاری از دانشجویانی است که به شغل معلمی و آموزش علاقه زیادی دارند. اما برخی شرایط این دانشگاه فرهنگیان برای دانشجویان قبل از ورود به این دانشگاه، نگرانی‌هایی را به وجود آورده است.

یکی از مهم‌ترین این نگرانی‌ها، تعیین نمره چشم برای دانشگاه فرهنگیان است که دانشجویان همواره به دنبال اطلاعاتی در این باره هستند.

معاینات پزشکی، روندی عادی در پذیرش این دانشگاه به حساب می‌آید و این شامل معاینه کلی فرد برای اطمینان از سلامت کامل او است.

چشم، به عنوان بخش مهمی از بدن انسان، تاثیر به‌سزایی بر فعالیت‌های روزمره انسان دارد و قطعا برای کسانی که قصد دارند در حوزه آموزش فعالیت کنند، این عضو نقش تعیین‌کننده هم دارد. بنابراین باید سلامت این عضو مهم از بدن برای دانشجویان این دانشگاه تایید شده و در صورت داشتن هر نوع مشکلی، راه‌حل مناسبی توصیه شود.

نکته مهم این است که اگر شما در هر مرحله از معاینات رد شوید، پذیرش شما با مشکل روبه‌رو خواهد شد و نمی‌توانید به ادامه روند ثبت نام خود بپردازید. حتی اگر بقیه مراحل را هم با موفقیت پشت سر بگذارید.

حال می‌خواهیم به طور دقیق بررسی کنیم که معاینات چشمی و نمره چشم برای دانشگاه فرهنگیان به چه صورت است. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نمره چشم برای دانشگاه فرهنگیان

معاینات چشمی دانشگاه فرهنگیان

همانطور که اشاره شد، معاینات چشمی و دیگر معاینات پزشکی، جزو روند اصلی پذیرش این دانشگاه هستند. اما این معاینات چگونه صورت می‌گیرند و معیار پذیرش چیست؟ در ادامه ما به بخش چشمی این معاینات می‌پردازیم و می‌خواهیم شما را با روند آن آشنا کنیم و مشخص کنیم چه نوع تست‌ها و معایناتی روی چشم فرد صورت می‌گیرد.

آگاهی از این موارد پیش از داوطلب شدن  برای این پذیرش در این مرکز، می‌تواند شما را چندین گام جلو بیندازد.

نمره چشم برای دانشگاه فرهنگیان باید چند باشد؟

اولین و شاید پردغدغه‌ترین بخش معاینات چشم این مرکز برای افراد داوطلب، نمره چشم است.

در اولین قدم، قدرت بینایی شما توسط پزشکی متخصص مورد سنجش قرار می‌گیرد. استانداردی که برای پذیرش در این دانشگاه از نظر نمره چشم به عنوان معیار قرار داده شده است، نمره یک چشم ۱۰/۱۰ است. همچنین باید در مجموع، نمره دو چشم به عدد ۲۰/۱۶ برسد.

اما بسیاری از افراد به طور طبیعی چنین نمره چشمی را ندارند و البته جای نگرانی نیست و این دانشگاه معیار دیگری را هم در نظر گرفته که طبق آن نمره چشم شما بعد از اصلاح و قرارگیری عینک یا لنز‌های تماسی، باید به همان میزان گفته شده در بالا که برای چشمان بدون عینک در نظر گرفته شده است، برسد.

مجددا یادآوری میکنیم که حتی اگر یکی از شرایط را نداشته باشید و در معاینه، نمره مناسبی کسب نکنید، نمی‌توانید در این دانشگاه پذیرفته شوید.

ملاک نمره چشم برای دانشگاه فرهنگیان چیست؟

نقوص میدان دید

پس از بررسی نمره چشم برای دانشگاه فرهنگیان، بحث نقوص احتمالی میدان دید هم مطرح می‌شود.

با توجه به حساسیت این موضوع که شغل شما رابطه مستقیمی با چشمانتان دارد، شما از این نظر هم باید کاملا بدون مشکل باشید.

منظور از نقوص میدان دید، مشکلاتی است که نحوه بینایی شما و محدوده تحت نظارت شما را با محدودیت مواجه می‌کند و هر عاملی از این دست، در پذیرش شما مشکل‌زا خواهد بود. اگر بخواهیم مثالی از این نقص‌ها را بیان کنیم، رایج‌ترین آن‌ها انحراف دید است که چه در یک چشم یا هر دو چشم باشد، شما صلاحیت لازم را نخواهید داشت و باید به فکر اصلاح مشکل خود باشید.

دوربینی شدید و نیستاگموس هر دو چشم

از دیگر مواردی که در روند معاینات چشم این مرکز مهم است، عدم دوربینی شدید در هر دو چشم فرد است. زیرا این نوع دوربینی‌ها معمولا غیرقابل درمان هستند و به همین دلیل پذیرش این دانشجویان امکان‌پذیر نیست.

همچنین نیستاگموس که به پرش و چرخش غیرارادی چشم اشاره دارد، مشکلی است که در صورت مبتلا بودن فرد به آن، از پذیرش او جلوگیری می‌شود.

نمره چشم برای دانشگاه فرهنگیان - دکترعینک

کور رنگی

کور رنگی مشکلی است که مربوط به تشخیص رنگ می‌شود و چندین درجه دارد که در شدیدترین نوع آن، فرد قادر به دیدن هیچ رنگی نیست. اما آیا در تمامی موارد، افراد کور رنگ از پذیرش در این مرکز محروم می‌شوند؟

برای تدریس در مقاطع ابتدایی که به شناخت رنگ‌ها و تشخیص آن‌ها نیازی مبرم وجود دارد، این مشکل می‌تواند فرد را از پذیرفته شدن محروم کند.

همچنین رشته‌های هنری و رشته‌هایی که به رنگ‌ها و شناخت آن‌ها وابسته هستند هم جزو موارد ممنوعه برای چنین افرادی به حساب می‌آیند. اما مابقی رشته‌ها، محدودیتی را شامل این افراد نخواهد کرد. گرچه نوع و میزان این عارضه نیز تعیین کننده است.

نابینایی

با توجه به مصوبه شورای پزشکی، در صورت نابینایی، فرد صلاحیت لازم برای ادامه فعالیت خود در این دانشگاه را ندارد.

این نابینایی حتی در یک چشم هم می‌تواند مشکل ساز شود و روند پذیرش را با مشکل مواجه کند.

بنابراین اگر شما دچار نابینایی در حتی یک چشم خود هستید، بهتر است یا مسیر خود را تغییر داده یا به طرق دیگر سعی بر وارد شدن به حوزه تدریس کنید.

نمره چشم برای دانشگاه فرهنگیان باید چند باشد؟

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم در رابطه با موارد پزشکی و پذیرش دانشگاه فرهنگیان صحبت کنیم. نمره چشم برای دانشگاه فرهنگیان در کنار دیگر معاینات چشمی، اهمیت بالایی دارد و اگر شما قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه را دارید، بهتر است حتما پیش از اقدامات مربوطه، از شرایط پذیرشی این مرکز اطلاعات کافی را به دست آورید.

اگر شما دارای ضعف یا مشکلات بینایی خاصی هستید، ممکن است بتوانید قبل از هرگونه معاینه پزشکی، آن را برطرف کنید. این البته مستلزم آگاهی و شناخت شما از چنین معایناتی است.

شناخت ضعف‌هایی که می‌تواند جلوی پذیرش شما را بگیرد هم می‌تواند در زمان مناسب به شما کمک کند که در صورتی که این مشکلات قابل حل نباشند، از صرف کردن زمان و هزینه جلوگیری کنید.

به هر ترتیب تدریس و معلمی، شرایطی خاص را در زمینه‌های متفاوت می‌طلبد که سلامت چشمان هم یکی از این شرایط است.

سوالات متداول

معاینات مربوط به تعیین نمره چشم دانشگاه فرهنگیان، در چه مراکزی صورت می‌گیرد؟

تمامی معاینات مربوط به تایید سلامت کلی بدن داوطلب، در مراکز و درمانگاه‌های فرهنگیان صورت می‌گیرد. بعد از درخواست اولیه، نامه معرفی شما برای این مراکز صادر شده و شما باید به مراکزی که دانشگاه فرهنگیان آن‌ها را معرفی کرده و مورد تایید آن‌ها است مراجعه کنید.

دلیل معاینات پزشکی برای دانشگاه فرهنگیان چیست؟

افراد علاقه‌مند به تدریس کردن و معلمی، طبق قانون باید شرایط فیزیکی و روحی مناسبی را داشته باشند که از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود. انجام چنین معایناتی نیز به همین منظور است که فرد از فیلتری مناسب قبل از ورود به عرصه تدریس عبور داده شود و در اواسط راه، اختلالی در روند نظام آموزشی ایجاد نکند.

اگر نمره چشم برای دانشگاه فرهنگیان به حد نصاب نرسد چه شرایطی پیش خواهد آمد؟

اگر نمره چشم شما بدون عینک، به حد ایده‌آل تعریف‌شده نرسد، شما باید از روش‌های دیگری مانند لنز، عینک یا حتی عمل لیزیک کمک بگیرید. در صورت رفع مشکل و رسیدن به حد مشخص‌شده، شما مشکلی را نخواهید داشت، اما اگر از این مرحله عبور نکنید، پذیرش شما به طور کلی لغو خواهد شد.

instagram dreynak.com

 

پست های اخیر

269 نظر

  • کاربر

    میثم۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام من چشم چپم ی انگل چشمی گرفت که دکتر گفت مقدارش کم به مرور خوب میشی ، بینایی سنجی رفتم دو خط بالا با چشم میبینم ولی پایین نه ، ولی عینک که میزنم پایین ترین خط ها علامت ها می دیدم راحت ، آیا گزینش آموزش پرورش معاینه پزشکی قبول میشم

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیراحتمال رد میشین

  • کاربر

    علی۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام من یک چشمم ۱۰ از ۱۰ هست و یکی ۲ هست از ۱۰ با لنز گفتن ۴ از ۱۰ میشه ولی چشمی که ۲ از ۱۰ است خیلی خوب میبینه نزدیک و دور رو تشخیص میده تازه عمل چشم هم داشته که بخیه خورده به نظر شما قبول میشم یا نه ؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیرمتوجه سوالتون نشدم

  • کاربر

    حسین۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام من یک چشم 2.6 ویکی 3.6 به نظرتون رد میشم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیربدون عینک چقدر میبینید؟

  • کاربر

    مریم ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام نمره چشم یکیش 5/5يکيش 6/5فرهنگیان رد میشم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشهاگر بدون عبنک اینقدره قبول میشین اما اگر با عینک اینقدره رد میشین

  • کاربر

    سعید۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام خستع نباشید . من چشمم یکمی انحراف داره و ضعیق هم هست ولی اون یکی چشمم 10از 10میبینه ولی چشم ضعیفم 10از 2 با عینک هم درست نمیشه بنظرتون رد میشم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیربله احتمالا رد میشین

  • کاربر

    حمیدشجاعی۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام من لرزش چشمی مادر زادی دارم میتونم قبول بشم

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشهاگر کم باسه و دیدتون خوب باشه احتمال قبولی هست

  • کاربر

    علی۱۱ دی ۱۳۴۸

    باسلامچشم من خیلی ضعیفه قوز قرنیه دارم بدون لنز دید خیلی مشگلهولی بالنز اسکلرال خوب میبینمآیا چشم رو بدون لنز هم معاینه میکنن

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام علی عزیزبله

  • کاربر

    مقدم۱۱ دی ۱۳۴۸

    من یک چشمم نمره ۱ هست و چشم دیگم ۱/۵ هست رد میشم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلاماگر دیدت به حد نصاب برسه قبولی

  • کاربر

    علی۱۱ دی ۱۳۴۸

    باسلام گواهینامه بالنز اسکلرال ممکنه

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیربله حتما

  • کاربر

    بدون نام۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقتتون بخیر من نزدیک بینم و شماره چشمم 2ونیم هست، فرهنگیان قبولم میکنن؟!

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیراگر دبدت به حد نصاب برسه بله

  • کاربر

    زهرا۱۱ دی ۱۳۴۸

    با سلام بنده نمره چشمم ۱.۲۵ هست و آستیگمات ۰.۲۵و بدون عینک دید یک چشم ۴/۱۰ و چشم چپ ۳/۱۰ است و با عینک چشم راست ۱۰/۱۰ و چپ ۹/۱۰،آیا معاینه قبول میشم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشهبله قبول میشین

  • کاربر

    محمدجواد۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلاممن چند وقتی یه عینکم شکسته و به خاطر تعطیلات نتونستم عینکمو بگیرم ولی سماره چشمم و نامه دکتر رو دارمبابد چکار کنم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیرمیتونید با همون نسخه واتس آپ پیام بدین

  • کاربر

    T۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام هر دو چشم چپ و راستم 9 از 10 بودقبول میشم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشهبله

  • کاربر

    Mahla۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام. وقت بخیر.برای من موقع معاینات پزشکی هردو چشمم رو گذاشتن ۸ از ۱۰. عینک من شماره اش ۱.۷۵ هست. رد نمیشم به خاطر این موارد؟ قبول میشم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشهقبول میشین خیالتون راحت

  • کاربر

    Z۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام من نمره دوتاچشمم ۱۴و نیم شد رد میشم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیربله رد میشین

  • کاربر

    هادی۱۱ دی ۱۳۴۸

    و اینکه برا قوز قرنیه رد میشیم یا برا معافیت و آیا راهی چیزی وجود داره که رد نکنن

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    احمالا رد میشین

  • کاربر

    برات۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ووقت بخیردخترم امروز رفته معاینه دانشگاه فرهنگیان باعینک گفتن به چشمش ۷ وچشم دیگرش ۸ هشت معرفی کردند به چشم پزشک البته دی ماه ۱۴۰۱ عینکش را گرفتیم آیا امکان رد شدنش هست یا میتونه قبول بشه چشم پزشک چطوری بنویسه قبوله؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیربستگی به دیدتون دارهاگر از حد نصاب بیشتر باشه قبول میشین

  • کاربر

    M۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام من وقتی رفتم برای مصاحبه یک چشمم ۱۰/۱۰ زد و یکی رو ۹/۱۰ الان اونی که کامل نشده و ۹/۱۰ خیلی بده؟؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام نه مشکلی نداره

  • کاربر

    هادی۱۱ دی ۱۳۴۸

    آیا کسی که قوز قرنیه دارد برای مصاحبه فرهنگیان رد می‌شود و اینکه اگر معافیت پزشکی قوز قرنیه چشم داشته باشی باز هم رو میشی

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام بله رد میشین

  • کاربر

    Sahar۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ببخشید من نمره عینک دوتا چشمام ۳ هست با عینک همه چی رو میبینم ولی بدون عینک اون علامت بزرگ و ردیف بعدش فقط میبینم منظورم در جدول بینایی هستچشمام استیگماتیسمنبرای فرهنگیان میتونم قبول شم؟از بقیه لحاظ چشمام سالمه فقط استیگماتن و عینک در بیارم فقط همون ردیف میبینم

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام احتمالا رد میشین

  • کاربر

    لیلا۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیرنمره چشم یکی ۴/۵ودیگری۴/۷۵آیا برای مصاحبه فرهنگیان قبوله؟اگه عمل لازک انجام بدیم شماره چه تغییری میکند

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیرلازک که اگر انجام بدین بحثش فرق داره اما در کل احتمالا قبولید

  • کاربر

    منیژه۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر من چشم سمت راستم با عینک در تست بینای سنجی دو ردیف و نمی بینه اما چشم سمت چپم مشکلی نداره .آیامشکلی در ادامه روند استخدامی پیش میاد؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام قبول میشین

  • کاربر

    لیلا۱۱ دی ۱۳۴۸

    بهترین روش درمان ضعف بینایی بر اثر استفاده زیاد از گوشی چیه؟عینک و لنز نمیخوام استفاده کنمروشی هست که بدون عینک و لنز دید من به حالت اولش برگرده؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام خیر

  • کاربر

    لیلا۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام من به علت استفاده زیاد از گوشی دچار ضعف بینایی شدم اگه عینک بزنم یا لنز طبی بزارم یا عمل کنم خلاصه یکاری برای درمان ضعف بیناییم انجام بدم میتونم در رشته پزشکی قبول بشم؟یا چون سابقه ضعف بینایی داشتم رد میشم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر رشته پزشکی که ممنوعیت نداریدبراش ولی اگر منظورتون معاینات پزشکی فرهنگیان هیت باید بیشتر بررسی کنید و با این اطلاعات نمیشه نظر داد

  • کاربر

    محسن۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام خدمت شمامن ی مطلبی خوندم که ممنوعیت استفاده از افراد عینکی در آموزش و پرورش لغو شدهقبلاً بایستی دید هر دو چشم به میزان پنج دهم باشهخواستین ماده واحده دیوان عدالت اداری رو براتون میفرستم ...این ماده سال ۹۸ تصویب و اجرایی شده

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر محسن عزیز اگر ممکنه به شماره واتس آپمون ارسال کنید

  • کاربر

    B70۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلاممن پیش دوتا چشم پزشک رفتم فقط گفتن چشام ضعیف نمره چشم دادن بهم بعد نشد عینک بگیرن دوباره برای نمره چشمم پیش متخصص چشم اطفال و بزرگسال رفتم همین معاینه کرد گفت بهت تابحال نگفتن دوتا جشمات آب مروارید نوزادی داره گفنم نه گفت دوتا چشات اب مروارید دار بعد گفت چون ۳۲ سالم نیاز فعلا به عمل نیست سنم رفت بالا برم عمل کنم سمت راست با عینک کامل آیینه نمیشه ولی نشانه هارو میدیدم گفت بیشتر رسیده اگه اذیتی عمل کن وگرنه توی این سن نیازی نیستسمت چپ کامل ایینه شد با عینکفکر کنم نمره چشام ۱ و ۲۵ بود دقیق یادم نیست نسخمم ندارم الان میخام بدونم ممکن توی معاینه بفهمن اب مروارید دارم و ردم کنن یا نه ممکن مثل اون دوتا پزشک تشخیص ندن؟البته بگم دکترم کارش خوبه دکتر پریسا پرکار هستن استان قزوین ایشون تشخیص دادن اب مروارید

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیرامکانش کمه متوجه بشن

  • کاربر

    ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام آقای دکتر وقت بخیر. من چشم سمت راستم با عینک دو خط پایین بیانی سنجی رو نمی بینه ولی چشم سمت راست همه خطوط می بینه . آیا برای ادامه روند استخدامی در آموزش وپرورش مشکلی پیش میاد؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام قبول میشی

  • کاربر

    علی ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام خوبید. من دور رو خوب نمیبندم. نمرات چشمام حدودا 3 ئه.اگه با عینک دید کامل داشته باشم با این نمره به نظرتون معاینه چشم پزشکی فرهنگیان قبول میشم؟ خیلی نگرانم در این مورد.ممنون میشم پاسخ بدید

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر نگران نباشید قبول میشیشن

  • کاربر

    موووونا۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ببخشیدمن یه چشمم باعینک کامله ویه چشم دیگم باعینک اون علامت های بسیارریزرونمیبینن بنظرتون ردمیشم واسه دانشگاه فرهنگیان لطفاجواب بدین نه انحراف داره نه چیزی

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر قبول میشی

  • کاربر

    س۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام من یک چشم ۸.۵ از ۱۰ و یکی از ۸ می باشم ارجاع داده شده به کمیسیون چی میشه قبول یا رد میشم هر دو چشم ۱۰/۱۰ زده شده

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام قبول میشی

  • کاربر

    سمیرا۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر،اگر نمره یک‌چشم ۷ و نیم و یکی دیگه ۶و نیم باشه امکان رد شدن هست ؟دید هر دو چشم ۱۰ از ۱۰ هست ارجاع به کمیسیون داده شده

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیراحتمالا رد میشین

  • کاربر

    حلما۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلامآقای دکتر آستیگمات با عینک قابل درمانه؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیرقابل اصلاح هست ولی درمان خیر

  • کاربر

    فرشته ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیرمن یه چشمم با عینک دید کامل دارهیه چشمم غوز قرنیه داره دیدم کمآیا برای گزینش دبیری رد میشم؟ اگ لنز بزارم متوجه میشن؟؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    پاسخ داده شد

  • کاربر

    ن۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر

  • کاربر

    فرشته ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیرمن یک چشمم دیدش با عینک کاملیه چشم دیگه ام غوز قرنیه داره دیدش کم ممکن تو معاینه دبیری رد بشم؟؟ اگ لنز بزارم می‌فهمن؟؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر فرشته عزیزمیفهمه معاینه گراما میتونی با لنز قبول بشی

  • کاربر

    نسرین۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام و عرض ادب خدمت شما .من چشم راستم ۱۰ .۱۰ هست . ولی چشم چپم تنبلی عمیق داره.و خطو ط بالایی رو هم نمیبینم.میخواستم بپرسم من اگه سهمیه معلولین بگیرم .من رو واسه مصاحبه با این شرایط قبول میکنن ؟؟ و لطفا میشه بگین سهمیه معلولین رو چطور باید بگیرم ؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشهسهمیه معلولین رو نمیدونم چطور باید بگیرین اما احتمالا رد میشین با این وضیعیت

  • کاربر

    فاطمه ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقتتون بخیرببخشید من نزدیک بینم و دور رو یکم تار میبینماما عینک ندارمینی گرفتم ب تازگی اما گم شدو نمره چشمم 0/75ت مصاحبه فرهنگیان ب مشکل بر میخورم ؟آخه الان نمیتونم عینک بگیرم باز

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشه قبول میشی نگران نباش

  • کاربر

    ش۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر، من چشمام گاهی انحداف داره، یعنی توی نگاه اول متوجه نمیشه و گاهی چپ میشه چشام ولی همیشگی نیست. عینک هم میزنم. ممکنه رد بشم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیراگر گهگاهی هست نه قبول میشی

  • کاربر

    ...۱۱ دی ۱۳۴۸

    ببخشید دکتر دوستان چجوری میگن چشممون ۸ از ۱۰ عه؟یعنی نمره چشمشون ۲ عه و دارن از ۱۰ کم میکنن؟من نمره چشمم ۲ عه میتونم قبول شم بنظرتون؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر به کامنت های قبل مراجعه کنید

  • کاربر

    نسرین۱۱ دی ۱۳۴۸

    سهمیه معلولین چطور باید بگیریم. ؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیراسمتون اگر ثبت نشده به معاینه گر بگین

  • کاربر

    نسرین ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام و عرض ادب .یک سوال داشتم خدمتتون .برای فرهنگیان .اگردر یک چشم تنبلی داشته باشیم و‌چشم دیگه سالم باشه .پذیرش نمیشیم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشه به کامنت های قبلی مراجعه کنید

  • کاربر

    مریم۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام من نمره چشمم ۳و ۵ است و نزدیک بین ممکنه تو مصاحبه رد بشم ؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیرنمره مهم نیست،مهم ایته چه قدر میبینی از خطوط چارت بینایی

  • کاربر

    هانیه۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقتتون بخیر.ببخشید من یه چشمم نابیناست ولی چشم دیگه ام نمره اش کامله ۱۸سالمه امسال کنکور دادم توی کنکور سهمیه معلولین داشتم میخواستم ببینم معاینه پزشکی هم سهمیه ام حساب میشه یا نه و اینکه قبولم میکنن؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیریه سهمیه ۵ درصد هست نمیدونم بکارتون بیاد یا نه

  • کاربر

    محمد۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام من چشم چپم تنبلی داره و دوبینی هم دارم اما خفیفه چشم راستم هم ضعیفه حدودا نمرش 4 هست منکنه رد بشم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیردیدتون اگر به حد نصاب برسه قبول میشین

  • کاربر

    رضا۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام من معافیت پزشکی (استرابیسم) دارم می خوام 403 کنکور بدم و پرستاري بخونم آیا به خاطر معافیتم مشکلی پیش نمیاد می تونم بخونم. باتشکر

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشهرشته پرستاری ارتباطی نداره به استرابیسم و قبول میکنن

  • کاربر

    hossein۱۱ دی ۱۳۴۸

    درود و وقت بخیرمن چشمام بدون عینک دو هم هسچپم دو‌همراستمم دو‌دهممعافی پزشکی بم دادن به خاطر چشمم ک ضعیف بودهبا عینک ولی ده دهم رو کامل می بینن هر چشممباعینک عالی میبینم.آیا دانشگاه فرهنگیان من رو توی معاینه رد می کنن به خاطر چشمام؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیردید با عینک یا لنز مهمه و شما قبول میشین

  • کاربر

    علی ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام دکتر خسته نباشید من به خاطر انحراف چشم چپم معافیت پزشکی گرفتم ولی میزان دیدم عالیه می خواستم بدونم دانشگاه فرهنگیان قبول می کنه آخه تو دفترچه نوشته نداشتن انحراف

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشهقبول نمیکنن

  • کاربر

    Atefeh۱۱ دی ۱۳۴۸

    آقای دکتر من چشم چپم ضعیف اماباعینک ۱۰/۱۰میشه ولی چشم راستم تنبل ونمیدونم میزان تنبلی چقدرهمن رویام فرهنگیان بنظرتون شانس قبولی دارم؟

  • کاربر

    آیناز ۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت شما بخیرمن چشمام بدون عینک خیلی ضعیف هست یعنی بدون عینک همه چیز رو تار میبینم و با عینک هم در معاینه پزشکی دید کاملی ندارم.میشه بگین چه راهکاری هست که تا زمان مصاحبه فرهنگیان دیدم خوب بشه؟؟لیزیک چطوره؟؟

  • کاربر

    فاطمه۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ببخشید من تازه چشم پزشکی رفتم و شماره عینکم دوربین ۴ و ۲۵ صدم _۴ هست امکانش هست اگه قبول بشم هم به خاطر این رد بشم؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیرقبول میشی اگر دیدت به 16 از 20 برسه دو چشمی

پیامی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

سرعت کند است !

برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.