#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

قیمت انواع جراحی چشم

قیمت انواع جراحی چشم

عمل آب‌سیاه (گلوکوم)

آب‌سیاه در علم پزشکی به نام گلوکوم نیز شناخته می‌شود، گلوکوم شامل چندین بیماری چشمی است که از فشار زیاد مایع درون چشم ایجاد می‌شود. بی‌توجهی به این بیماری در فرد باعث از دست دادن بینایی می‌شود؛ زیرا این مشکل می‌تواند بر عصب بینایی تاثیر زیادی داشته باشد.

به همین دلیل بهتر است مشکل آب‌سیاه از همان شروع ابتلا تشخیص داده شود تا به مشکلات جدی‌تری گرفتار نشوید؛ اما برای جلوگیری از نابینایی راهکارهای مختلفی وجود دارد. این شیوه‌های درمانی تاثیری بر بهبود کامل مشکل شما ندارند، اما مانع از نابینایی می‌شوند.

هزینه انجام این عمل در صورت داشتن بیمه حدود ۴۵۰۰۰۰ (چهارصد و پنجاه‌هزار تومان) و هزینه آزاد آن ۲۵۰۰۰۰۰ (دو میلیون و پانصد هزار تومان) است.

قیمت انواع جراحی چشم - دکترعینک

عمل آب‌سیاه (گلوکوم) با شانت

در ادامه مبحث قیمت انواع جراحی چشم باید به عارضه دیگری هم اشاره کنیم.آب‌سیاه یا گلوکوم دومین علت کور شدن فرد است که باعث آسیب رسیدن به چشم می‌شود. پزشکان معمولا به‌وسیله جراحی، آب‌سیاه را درمان می‌کنند. لازم به ذکر است که اگر از این روش نتیجه مطلوب کسب نشود، به روش دیگری باید آب‌سیاه خارج شود. جراح در این روش به کمک لوله سیلیکونی باعث خارج شدن آب‌سیاه داخل چشم می‌شود.

هزینه انجام این جراحی با احتساب بیمه تقریبا ۱۲۰۰۰۰۰ (یک‌میلیون و دویست هزار تومان) و به‌صورت آزاد حدود ۶۳۰۰۰۰۰ (شش میلیون و سیصد هزار تومان) است.

دکلمان رتین (به‌تنهایی)

شبکیه نقش کلیدی و مهمی در فرایند بینایی و دید بهتر دارد. درواقع شبکیه لایه‌نازکی است که در قسمت پشتی چشم قرار دارد و مواد مصرفی مورد نیاز خود را از مشیمیه دریافت می‌کند. اگر به هر دلیلی ارتباط شبکیه و مشیمیه قطع شود و شبکیه اکسیژن و مواد موردنیاز خود را دریافت نکند، بینایی فرد با مشکل مواجه می‌شود.

هزینه انجام این عمل در صورت داشتن دفترچه بیمه ۳۵۰۰۰۰ حدودا (سیصد و پنجاه‌هزار تومان) و هزینه آزاد آن حدودا ۳۵۰۰۰۰۰ (سه میلیون و پانصد هزار تومان) می‌شود.

لیزیک

لیزیک نوعی عمل جراحی به‌وسیله لیزر است که برای دوربینی، نزدیک‌بینی و آستیگماتیسم مناسب است. به‌عبارت‌دیگر با انجام این عمل می‌توانید به‌صورت دائمی عینک خود را حذف کنید. انجام این روش دردناک نیست و در مدت ۱۵ دقیقه لیزیک هردو چشم تمام می‌شود. معمولا بعد از گذشت ۲۴ ساعت، نتیجه مشخص خواهد شد. ناگفته نماند که این تکنیک یکی از جراحی‌های پرطرفدار برای حذف عینک به شمار می‌آید.

هزینه انجام این جراحی ۴۳۰۰۰۰۰ تومان (چهار میلیون و سیصد هزار تومان) است.

قیمت انواع جراحی چشم - دکترعینک

کشیدن بخیه

بخیه برای بستن برش‌های انجام‌شده در طول عمل جراحی است که ممکن است جذبی باشد یا بعد از گذشت مدتی باید توسط پزشک کشیده شود.

هزینه کشیدن بخیه در صورت داشتن دفترچه بیمه حدودا ۳۰۰۰۰۰ تومان (سیصد هزار تومان) و هزینه آزاد آن حدود ۷۰۰۰۰۰ تومان (هفتصد هزار تومان) محاسبه می‌شود.

داکریوسیستورینوستومی با لوله‌گذاری (DCR)

این جراحی برای باز کردن انسداد مجرای اشکی انجام می‌شود که در آن لوله سیلیکونی درون مجرای چشم قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که پس از گذشت دو هفته این لوله‌ها باید خارج شود.

هزینه انجام این جراحی با احتساب بیمه ۳۸۰۰۰۰ تومان (سیصد و هشتاد هزار تومان) و هزینه آزاد آن تقریبا ۳۲۰۰۰۰۰ تومان (سه میلیون و دویست هزار تومان) است.

معاینه زیر بیهوشی (EUA)

قبل از انجام جراحی معاینات لازم برای بررسی برخی از نکات مانند عوارض حرکتی، روانی و اجتماعی ایجادشده در اثر نقص بینایی باید انجام شود.

هزینه انجام معاینه زیر بیهوشی با احتساب بیمه تقریبا ۳۰۰۰۰۰ تومان (سیصد هزار تومان) و هزینه آزاد آن ۷۰۰۰۰۰ تومان (هفتصد هزار تومان) است.

تزریق آمپول آوستین

در بحث قیمت انواع جراحی چشم، برخی عوامل دیگر مثل تزریق آمپول آوستین هم دخیل هستند. معمولا پزشک برای کاهش سرعت پیشرفت آسیب‌دیدگی شبکیه و کاهش دید این آمپول را تجویز می‌کنند. همچنین این ماده مانع از رشد رگ‌های خونی غیرطبیعی در چشم می‌شود.

هزینه تزریق این آمپول در صورت داشتن بیمه تامین اجتماعی تقریبا ۲۰۰۰۰۰ تومان (دویست هزار تومان)، بیمه سلامت ۲۵۰۰۰۰ (دویست و پنجاه‌هزار تومان) و هزینه آزاد آن ۴۰۰۰۰۰ تومان (چهارصد هزار تومان) است.

بلفاروپلاستی با بروپکسی

بلفاروپلاستی یکی از رایج‌ترین عمل‌های زیبایی است که به‌عنوان قوی‌ترین روش جوان‌سازی نیز شناخته می‌شود. در بلفاروپلاستی مدرن به‌جای برداشتن تهاجمی به حفظ بافت و افزایش حجم توجه می‌شود.

جراحی بلفاروپلاستی برای بهبود ظاهر پلک‌های بالایی، پلک‌های پایینی یا هر دو پلک کاربرد دارد. این جراحی برای بهبود ظاهر، رفع مشکلات عملکرد پلک و جوان‌سازی اطراف پلک‌های شما استفاده می‌شود.

هزینه این عمل برای پلک بالا حدود ۴۵۰۰۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد هزار تومان) و برای پلک پایین ۵۸۰۰۰۰۰ (پنج میلیون و هشتصد هزار تومان) است. با توجه به اینکه این عمل زیبایی است، بیمه آن را پوشش نمی‌دهد و باید آزاد پرداخت شود.

عمل ناخنک با گرافت

یکی از بیماری‌های نسبتا شایع چشمی که در نواحی استوایی و نزدیکی آن ایجاد می‌شود، ناخنک چشم است. ۴ روش برای رفع این بیماری وجود دارد که رفع ناخنک با گرافت یکی از این راهکارها است. این روش نسبت به روش‌های دیگر ساده‌تر بوده و احتمال عود آن کمتر است.

هزینه انجام این عمل در صورت داشتن دفترچه بیمه ۳۰۰۰۰۰ تومان (سیصد هزار تومان) و هزینه آزاد آن ۲۰۰۰۰۰۰ تومان (دو میلیون تومان) است.

ترمیم پارگی قرنیه

پارگی قرنیه در اثر وارد شدن صدمه به چشم ایجادشده و در بینایی مشکل ایجاد می‌کند. برای ترمیم این مشکل باید جراحی انجام شود.

هزینه انجام این عمل در صورت داشتن دفترچه بیمه ۶۵۰۰۰۰۰ تومان (ششصد و پنجاه‌هزار تومان) و هزینه آزاد آن ۲۵۰۰۰۰۰ تومان (دو میلیون و پانصد هزار تومان) است.

مراکز جراحی انواع عمل چشم

در سراسر کشور مراکز معتبری وجود دارند که در آن متخصصان ماهر و کادری مجرب فعالیت دارند. با توجه به آنکه چشم عضو بسیار حساسی است، اگر قصد انجام جراحی داشتید حتما به پزشک ماهر و باتجربه مراجعه کنید. همچنین قبل از انجام جراحی تحقیقات لازم را در مورد پزشک و مرکز جراحی انجام دهید.

قیمت انواع جراحی چشم - دکترعینک

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم به بررسی قیمت انواع جراحی چشم بپردازیم. همانگونه که ذکر شد به علت حساسیت و اهمیت بالای چشم، باید به‌خوبی از آن‌ها نگهداری و مراقبت کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل در بینایی باید سریعا به پزشک مراجعه کنید.

سوالات متداول

۱-قیمت انواع جراحی چشم به طور کلی به چه عواملی بستگی دارد؟

در کل این قیمت به نوع عمل و مشکل بیمار و البته روش جراحی وابسته است. در مرحله بعد دستمزد پزشک و هزینه بیمارستان و داروهای احتمالی نیز نقش دارند.

۲-هزینه عمل آب سیاه چقدر است؟

این عمل نیز بسته به نوع انجام جراحی قیمت متفاوتی دارد، اما در کل هزینه آن با دفترچه بیمه طبق آخرین مصوبات چهارصد و پنجام هزار تومان و بدون دفترچه نیز دو میلیون و پانصد هزار تومان است.

۳-هزینه‌های جانبی عمل جراحی چشم شامل چه مواردی است؟

بسته به این که چه جراجی روی چشم انجام شده است، ممکن است هزینه‌هایی مانند کشیدن بخیه، تزریق آمپول یا داروهای مختلف نیز اضافه بر هزینه اصلی عمل جراحی وجود داشته باشند.

پست های اخیر

تا کنون نظری در این باره ثبت نشده.

    پیامی بگذارید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

    سرعت کند است !

    برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.