#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

عینک ‌های مناسب صورت کوچک - دکترعینک

عینک ‌های مناسب صورت کوچک

در بحث انتخاب عینک و نوع آن، شناخت فرم صورت خود و همچنین آگاهی از فریم‌های متناسب با صورت مسئله مهمی است. عینک ‌های مناسب صورت کوچک انواع مختلفی را شامل می‌شود و اگر شما هم دارای این نوع صورت هستید، قطعا به دنبال یافتن عینک و فریم مناسب صورت خود هستید.

به طور کلی انتخاب عینک متناسب با صورت شما، تاثیر بسیار زیادی بر پوشش و زیبایی شما دارد و با انتخابی اشتباه می‌توانید باعث بد به نظر رسیدن خود شوید.

ما در ادامه بهترین و مناسب‌ترین انواع عینک را برای صورت‌های کوچک شرح داده و بررسی خواهیم کرد.

بهترین عینک ‌های مناسب صورت کوچک

باید در ابتدای کار گفته شد که صورت‌های کوچک می‌توانند به شکل هر نوع از فرم‌های صورت باشند که شامل فرم‌های مثلثی، قلبی، بیضی و کشیده می‌شود. برای انتخاب عینک خود اگر صورتی کوچک دارید، باید علاوه بر  توجه به نکات فرم صورت، به نکاتی در مورد صورت کوچک نیز توجه کنید.

اما چگونه تشخیص دهیم صورت ما کوچک است یا خیر؟

برای تشخیص این موضوع سعی کنید به نقاط خاصی از صورت خود توجه کنید؛ این نقاط شامل پیشانی، زاویه فک، گونه‌ها و طول صورت است.

نسبتی به عنوان نسبت طلایی وجود دارد که می‌توانید از بهره بگیرید. این نسبت با تقسیم طول بر عرض صورت به دست می‌آید. برای صورتی کامل و بی‌نقص که البته چیزی شبیه به رویا است، این نسبت ۱.۶ در نظر گرفته می‌شود و شما با مقایسه نسبت صورت خود با این عدد، می توانید متوجه کوچک بودن صورتتان شوید.

راه دیگری نیز وجود دارد؛ روبه‌روی آینه با فاصله‌ای مناسب بایستید. سپس با اندازه‌گیری پهنای صورت خود متوجه نوع صورتتان شوید. شما باید عریض‌ترین بخش صورتتان که همان پیشانی است را اندازه‌گیری کنید.

اگر عدد به دست‌ آمده ۱۰۹ تا ۱۲۰ میلی‌متر باشد، شما صورتی تقریبا کوچک دارید و باید به دنبال عینک‌های مناسب خود در بین عینک‌های بازار بگردید.

نگرانی افراد با صورت کوچک این است که عینک روی صورت آن‌ها بزرگ به نظر می‌آید؛ پس بهترین راه شناخت عینک ‌های مناسب صورت کوچک است که در ادامه شرح داده می‌شوند.

عینک‌های مستطیلی

تقریبا تمامی صورت‌ها، بر اساس مشخصات خود می‌توانند از این عینک استفاده کنند. البته خود فریم مستطیلی انواع مختلفی دارد.

برای صورت‌های کوچک، این عینک‌ها به این شکل عمل می‌کنند که به جای بد نشان دادن ظاهر و کوچکی صورت شما،  به صورتتان عمق می‌بخشند که باعث هرچه بهتر دیده شدن فرم صورت شما می‌شود.

سعی کنید از انواع بسیار بزرگ آن استفاده نکنید. عینک‌های مستطیلی به صورت شما زاویه‌ای خاص می‌بخشند، همچنین می‌توانید آن را به سادگی با پوشش خود هماهنگ کنید.

عینک ‌های مناسب صورت کوچک

عینک ‌های مناسب صورت کوچک چشم گربه‌ای

معمولا خانم‌ها بیشتر دارای صورت کوچک هستند و انگار این نوع عینک هم مخصوص خودشان است! فریم چشم گربه‌ای از مدل عینک ‌های مناسب صورت کوچک به حساب می‌رود و با لبه‌های خود به کشیده دیده شدن صورت کمک زیادی می‌کند.

همچنین عینک‌های چشم گربه‌ای ویژگی‌های صورت شما مانند گونه‌ها را به خوبی نمایش می‌دهند.

اگر این نوع عینک به سلیقه شما نزدیک است، آن را از دست ندهید. بسیاری از سلبریتی‌ها هم همواره از این نوع فریم استفاده می کنند. البته باید گفت، اگر شما هم می‌خواهید مانند آن‌ها توجه‌ها را جلب کنید، این عینک گزینه‌ای عالی است.

در غیر این صورت به سراغ دیگر اولویت‌های خودتان بروید. زیرا این عینک با ظاهر خود به طور طبیعی توجه‌ها را به سمت شما می‌کشاند.

معرفی عینک ‌های مناسب صورت کوچک

فریم‌های بیضی

عینک‌های بیضی، نمایی لطیف از صورت کوچک شما را به نمایش می‌گذارند. این عینک‌ها سعی بر عریض‌تر نشان دادن صورت شما نیز دارند.

این فریم در عین این که بسیار ساده است، اما بسیار شیک و امروزی است. با توجه به اینکه انواع متفاوتی از آن وجود دارد، می‌توانید یکی یکی آن‌ها را امتحان کرده و انتخاب خود را نهایی کنید.

فریم‌های بیضی را روی صورت خود قرار داده و با خیال راحت به قرارهای مهم و تاثیرگذار خود بروید!

شناخت عینک ‌های مناسب صورت کوچک

عینک‌های خلبانی؛ هم مناسب و هم نامناسب!

عینک‌های خلبانی از فریم‌های بسیار محبوب بازار است و طرفداران زیادی دارد.

از عینک ‌های مناسب صورت کوچک می‌توان این عینک و فریم را هم نام برد؛ اما شرطی اساسی برای آن وجود دارد. همان‌طور که گفته شد، صورت‌های کوچک، خود فرم مشخصی دارند و باید به نوع آن هم دقت شود.

اگر صورتی کوچک و کشیده دارید، می‌توانید با خیال راحت از این عینک استفاده کنید. زیرا این عینک در عریض نشان دادن صورت، تخصص دارد. اما کمی هم در آن زیاده‌روی می‌کند!

بنابراین برای کسانی که صورتی کوچک و عریض دارند، اصلا گزینه خوبی نیست!

پس برای خرید عینک باید بر اساس فرم صورت و مشخصات آن عمل کنید و اطلاعات و آگاهی کافی را داشته باشید.

عینک مناسب صورت کوچک کدام است؟

عینک ‌های مناسب صورت کوچک با فریم نازک

یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب در بین عینک ‌های مناسب صورت کوچک، عینک‌هایی با فریم نازک هستند. با انتخاب این نوع عینک ویژگی‌های صورت شما به خوبی به نمایش می‌آیند و نگرانی از بابت بد بودن ظاهرتان نخواهید داشت.

عینک‌های فریم نازک خود بسیاری از انواع عینک‌ها را در بر می‌گیرند و شما باید توجه داشته که فریمی که انتخاب می‌کنید، متناسب با صورت شما باشد و از مواردی نباشد که شما نباید آن‌ها را خریداری کنید.

مشورت با فردی مطلع می‌تواند به شما در این زمینه کمک زیادی کرده و انتخاب‌های شما را هدفمند کند.

عینک ‌های مناسب صورت کوچک با فریمی نازک

عینک ‌های مناسب صورت کوچک با فریم شفاف

یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد دارای صورت کوچک انتخاب فریم های شفاف است. عینک ‌های مناسب صورت کوچک انواع مختلفی دارند، اما شما با انتخاب این عینک، از دور طوری به نظر می‌رسید که گویی اصلا عینکی روی چشمان شما نیست!

و این موضوع، خود به عنوان مزیتی برای شما به حساب می‌آید که صورت شما تحت تاثیر عینک‌ها و فریم‌های آن‌ها قرار نخواهد و می‌توانید تجربه شیرینی از استفاده از عینک داشته باشید.

به کمک این مدل فریم‌ها جزئیات صورت شما به خوبی نمایش داده می‌شوند و دیگر نگران عریض‌ شدن صورتتان نخواهید بود.

این عینک در سال گذشته نیز جزو پرفروش‌ترین عینک‌های جهان بود؛ پس اگر فردی هستید که به مد و ترند روز دنیا اهیمت می‌دهید، از این بابت هم خیال شما راحت خواهد بود.

به طور کل این عینک، فریمی جدید و نوین است که هر روز پیشرفت می‌کند و در بین مردم جهان رواج بیشتری پیدا می‌کند.

عینک ‌های مناسب صورت کوچک - دکترعینک

عینک‌های با فریم گرد از جمله عینک ‌های مناسب صورت کوچک

عینک‌های گرد، از پرطرفدارن‌ترین عینک‌ها هستند. از دیگر انواع عینک ‌های مناسب صورت کوچک، عینک گرد به حساب می‌آید و یکی از عینک‌هایی است که افراد با صورت کوچک بسیار به استفاده از آن تمایل دارند.

این عینک‌ها به خوبی روی صورت شما سوار شما می‌شوند و کاملا با فرم صورت شما هماهنگ هستند.

در کل انتخاب عینکی با عرض کم، برای افراد با صورت کوچک بسیار مناسب است. این فریم‌ها هم عرض کمی دارند و کاملا با فرم صورتتان سازگار هستند.

ظاهری متفکرانه و فیلسوفانه نتیجه استفاده از نوع عینک خواهد بود. بنابراین اگر طرفدار این سبک هستید، حتما آن را امتحان کنید.

عینک ‌های مناسب صورت کوچک با فریم گرد

از چه فریم‌های عینکی اجتناب کنیم؟

اگر صورتی کوچک دارید، با مطالعه عینک ‌های مناسب صورت کوچک احتمالا گزینه‌های مناسبی را برای خود پیدا کرده‌اید و خود را با آن‌ها متصور شده‌اید.

اما علاوه بر اینکه باید بدانید چه عینکی بیشتر به فرم صورتتان می‌آید، باید با مدل فریم‌هایی که به صورت شما نمی‌آیند نیز آشنا باشید.

صورت‌های کوچک در دو نوع عریض و طویل وجود دارند. اما به طور کلی نباید از عینک‌های خیلی بزرگ با فریم و لبه‌های بزرگ استفاده کنید. زیرا تعادل صورت شما را برهم می زنند.

البته خرید فریم‌های کوچک و بسیار تنگ اشتباهی است که متاسفانه بسیاری از افراد دارای صورت کوچک مرتکب می‌شوند.

همواره عینکی را انتخاب کنید که عرض آن متناسب با اندازه عرض صورت شما باشد یا کمی از آن بیشتر و بزرگتر باشد.

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم بهترین و مناسب‌ترین عینک ‌های مناسب صورت کوچک را برای شما بررسی کنیم تا انتخابی بی‌نقص داشته باشید.

اما این موضوع اهمیت زیادی دارد که از بین تمام این عینک‌های پیشنهادی، عینک مناسب برای خود را برگزینید.

ممکن است حتی این عینک‌ها که به طور کلی برای صورت کوچک مناسب هستند، برای شما مناسب نباشند.

بهترین راه، امتحان کردن عینک روی صورتتان است. خود را در آینه ببینید و اگر شکی هم دارید، از فردی مطلع از این بحث سوال کنید.

عینک تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر شما دارد، پس خرید آن را سرسری نگیرید و به ظاهر خود اهمیت دهید. زیرا ظاهر نامناسب با فقط یک اشتباه کوچک، می‌تواند تاثیر بدی در ذهن دیگر افراد داشته باشد.

عینک ‌های مناسب صورت کوچک - دکترعینک

سوالات متداول

بهترین عینک برای صورت عینک کدام است؟

عینک‌ها و فریم‌های متفاوتی هستند که برای صورت کوچک مناسب هستند. اما این که بهترین عینک کدام است، کاملا وابسته به مشخصات و ویژگی‌های صورت هر فرد است و بهتر است بعد از بررسی شرایط خود، هر شخص با کمک فردی باتجربه، به این سوال پاسخ دهد.

آیا عینک بزرگ برای صورت کوچک مناسب است؟

خیر، به صورت کلی پیشنهاد می‌شود از انتخاب عینک بسیار بزرگ برای صورت کوچک خود اجتناب کنید. این عینک‌ها تعادل صورت شما را برهم می ریزند و ظاهر چندان خوشایندی را به وجود نمی‌آورند.

عینک ‌های مناسب صورت کوچک - دکترعینک

آیا از عینک‌های مناسب صورت‌های دیگر هم می‌توان استفاده کرد؟

همان‌طور که گفته شد صورت کوچک، خود دارای نوعی فرم است که باید آن را شناسایی کنید و ببینید صورت شما چه فرمی دارد. سپس به بررسی عینک‌های ممنوعه برای فرم صورت خود بپردازید و اگر عینک مدنظرتان در آن دسته قرار نداشت، می توانید از آن استفاده کنید.

عینک ‌های مناسب صورت کوچک - دکترعینک

پست های اخیر

تا کنون نظری در این باره ثبت نشده.

    پیامی بگذارید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

    سرعت کند است !

    برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.