#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

عینک‌های مناسب صورت کشیده - دکترعینک

عینک‌های مناسب صورت کشیده

اگر صورتی کشیده دارید و همیشه برای انتخاب عینک مناسب خود دچار مشکل می‌شوید، با آگاهی از نوع عینک مناسب خودتان، می‌توانید بدون دردسر انتخاب خود را انجام دهید. عینک‌های مناسب صورت کشیده انواع مختلفی دارند و دست شما را برای تصمیم‌گیری باز می‌گذارند.

نکته مهم این است که شما انواع این عینک‌ها را بشناسید و عینکی را انتخاب نکنید که برای صورت شما ساخته نشده است. نوع عینکی که برای استایل خود انتخاب می‌کنید، تاثیر مستقیمی بر ظاهر شما دارد و می‌تواند شما را در چشم دیگران، بسیار بهتر جلوه دهد.

پس برای آشنا شدن با انواع عینک‌های مناسب فرم صورت کشیده، با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با عینک‌های مناسب صورت کشیده

بگذارید همین ابتدا به شما بگوییم که اگر صورت کشیده‌ای دارید، فردی خوش‌شانس در انتخاب عینک هستید. انواع مختلفی از عینک‌ها برای صورت شما وجود دارد که شما بر اساس سلیقه و مشخصات صورت خود می‌توانید آن را انتخاب کنید.

اما آیا شما واقعا صورت کشیده‌ای دارید؟ مشخصات صورت کشیده چیست؟ باید گفت هیچ‌صورتی به طور کامل ویژگی‌های یک فرم خاص را ندارد، اما معمولا تمامی افراد با توجه به اینکه کدام ویژگی را بیشتر در صورت خود دارند، در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند.

فرم صورت کشیده، توسط طول آن مشخص می‌شود. طول این نوع صورت معمولا دو برابر عرض آن است و از این جهت می‌توان آن را تشخیص داد.

در این نوع فرم صورت، میزان عرض پیشانی، گونه‌ها و خط فک تقریبا برابر است. شباهتی بین فرم کشیده و بیضی وجود دارد، اما نباید این دو نوع فرم باهم اشتباه گرفته شوند.

صورت‌های کشیده معمولا بلندتر و کشیده‌تر از نوع بیضی هستند. اما در مورد صورت‌های بیضی شکل، پیشانی همیشه به طور قابل توجهی از چانه پهن‌تر است. یکی از راه‌های تشخیص صورت بیضی شکل، تصور کردن و مقایسه کردن آن با تخم مرغی است که به طور برعکس روی زمین قرار دارد.

همان‌طور که گفته شد صورت‌های کشیده، بلندتر هستند و هنگام اندازه‌گیری طول آن، به وضوح متوجه خواهید شد که طول از صورت‌هایی با فرم بیضی، بیشتر است. عرض پیشانی در فرم بیضی بزرگ‌تر از نوع کشیده است.

حال در ادامه به معرفی عینک‌های مناسب صورت کشیده می‌پردازیم. با خواندن مطالب زیر، به راحتی می‌توانید عینک مناسب خود را پیدا کنید.

فریم‌های ضخیم و رنگارنگ

اگر شما صورتی کشیده دارید، عینک‌های ضخیم و با فریم‌های برجسته به شما کمک می‌کند که کشیدگی صورت شما شکسته شود و صورتتان متعادل‌تر به نظر برسد.

برای این مدل، هرچه فریم ضخیم‌تر باشد، تاثیرگذاری آن‌ هم بیشتر خواهد بود. دنبال تضادی چشمگیر در عینک بگردید، هرچه رنگی متفاوت‌تر و فریمی ضخیم‌تر انتخاب کنید، جلوه بهتری به چهره خود خواهید بخشید. هدف این است که توجه را از طول صورت خود بردارید و به چشمان خود منتقل کنید. همچنین به کمک این نوع عینک می‌توانید صورت خود را عریض‌تر به نظر برسانید.

هنگام انتخاب این نوع عینک‌ها باید موارد دیگری را هم در نظر بگیرید. این که سلیقه شما چیست و برای چه محیطی می‌خواهید این عینک را استفاده کنید و همین‌طور کدام نوع آن به شخصیت شما نزدیک‌تر است، موارد مهمی است که باید در انتخاب این نوع فریم بررسی شوند.

اگر فقط برای زیبایی عینکی را انتخاب کنید، اما نتوانید در مکان‌های رسمی از آن استفاده کنید یا حتی عینک با استایل شما متناسب نباشد، فقط هزینه اضافی خرج کرده‌اید.

عینک‌های مناسب صورت کشیده

عینک‌های با فریم مربعی شکل

این نوع فریم‌های عینک، جذابیتی خاص و انکارنشدنی به صورت شما می‌بخشند. این سبک فریم کلاسیک دارای زوایای تند و طرحی تاثیرگذار است که به منظور برجسته کردن ویژگی‌های صورت شما، گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید.

این مدل مخصوص صورت‌ کشیده شما است. درواقع، گوشه‌های تیز فریم‌ این نوع عینک‌ها، حالت کشیده صورت شما را متعادل‌تر می‌کند، همچنین ویژگی‌های صورت شما را هم برجسته خواهد کرد.

این نوع فریم انواع مختلفی از لبه‌های ضخیم گرفته تا مدل‌های باریک و رنگی آن دارد که بنا به سلیقه خود می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

عینک‌های مناسب صورت کشیده، عرض بیشتری نسبت به استخوان‌های گونه شما دارند؛ به این دلیل که علاوه‌ بر اینکه طول صورت شما را کمتر نشان دهند، به عریض‌تر نشان دادن صورت شما هم کمک زیادی می‌کنند.

عینک‌های مناسب صورت کشیده - دکترعینک

عینک‌های مناسب صورت کشیده مدل گربه‌ای

این عینک‌ها به خصوص برای خانم‌هایی که صورت کشیده دارند، بسیار مناسب است.

در حالی که این نوع عینک‌ها، از زمان‌های بسیار قدیم رواج داشته‌اند، اما همچنان هم انتخاب بسیاری از افراد هستند و جزو عینک‌های امروزی به حساب می‌آیند. مدل امروزی این نوع عینک، با به‌روز شدن نسبت به نسخه قدیمی خود، توجه بسیاری از افراد و همچنین افراد مشهور جهان را به خود جلب کرده است.

عینک چشم گربه‌ای با قاب ضخیم و منحصر به فرد خود، روی صورت‌های کشیده بسیار زیبا و جالب به نظر می‌رسد و عرض صورت شما را افزایش می‌دهد. همچنین این عینک، با بالا کشیدن خط ابرو، بخش بالایی صورت را برجسته می‌کند.

انواع و رنگ‌های بی‌شماری از این نوع عینک وجود دارد؛ از قرمز پررنگ گرفته تا نوع ظریف‌تر آن که به راحتی می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب خود را انجام دهید.

عینک‌های مناسب صورت کشیده مدل چشم گربه‌ای

عینک‌های خلبانی

این نوع فریم در ابتدا و سالیان بسیار دور، برای خلبانان هواپیما جهت محافظت از چشمان آن‌ها در برابر نور و اشعه‌های مضر استفاده می‌شد. اما کم‌کم آنقدر این فریم محبوب شد که می‌توان گفت تمامی مردم دنیا تا به حال یکبار این نوع عینک را امتحان کرده‌اند.

این نوع عینک هم از بهترین عینک‌های مناسب صورت کشیده محسوب می‌شود. رنگ‌های متفاوتی برای این نوع عینک وجود دارد و اگر شما طرفدار این سبک هستید و صورت کشیده‌ای هم دارید، منتظر نمانید و همین مدل را خریداری کنید!

عینک‌های مناسب صورت کشیده خلبانی

عینک‌های مناسب صورت کشیده با فریم گرد

این نوع عینک امروزه بسیار رواج پیدا کرده است. فریم عینک گرد را می‌توان هم در دسته کلاسیک و هم مدرن در نظر گرفت. همچنین می‌توان ترکیبی از آن را هم داشته باشیم. همه این‌ها بستگی به نوع قاب، جنس و رنگ عینک شما دارد.

 این نوع فریم کاملا با صورت کشیده شما مطابقت دارد و ظاهری زیبا را برای چهره می‌سازد. یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های افراد با صورتی کشیده، عینک گرد و دایره‌ای است. جلوه‌ای فیلسوفانه و روشن‌فکرانه، حاصل قرارگیری این عینک روی صورت شما خواهد بود.

معرفی عینک‌های مناسب صورت کشیده

عینک‌های برولین

این نوع عینک‌ها که در دسته عینک‌های کلاسیک قرار می‌گیرند، یکی از بهترین عینک‌های مناسب صورت کشیده هستند. مشخصه ویژه این نوع عینک، قرارگیری بخشی در قسمت بالای فریم آن است که شبیه ابرو طراحی شده است.

این مدل شامل انواع مختلفی است و ممکن است از جنس‌ مختلفی هم ساخته شده باشد. جنس عمده آن‌ها در قسمت بالایی چوبی است.

عینک‌های مناسب صورت کشیده چه مواردی را دربر می‌گیرند؟

چه عینک‌هایی را برای صورت کشیده نخریم؟

اما سوال دیگری که ممکن است افراد با صورت کشیده داشته باشند این است که چه عینکی به صورت ما نمی‌آید و کدام عینک را نباید بخریم؟

از آنجایی که طول صورت‌های کشیده، بلندتر از دیگر صورت‌ها است، فریم عینک باید به نحوی انتخاب شود که توجه را به سمت چشم‌ها و پیشانی بکشاند و همچنین صورت را عریض‌تر نشان دهد.

این دقیقا به معنای آن است که شما باید از فریم‌های بسیار باریک و بدون عمق زیاد، اجتناب کنید که صورت شما را کشیده‌تر نشان ندهند.

همچنین نباید از عینک‌های بسیار بزرگ هم استفاده کنید؛ زیرا تقارن و تعادل صورت شما را برهم می‌زنند.

از بین عینک‌های نام برده شده، انواع آن را انتخاب کرده و امتحان کنید. این که کدام مدل را انتخاب خواهید کرد کاملا به سلیقه شما بستگی دارد، اما از این نظر که مناسب صورت شما خواهند بود، مطمئن هستید.

عینک‌های مناسب صورت کشیده - دکترعینک

نتیجه‌گیری

اگر فردی سخت‌گیر در رابطه با پوشش و هماهنگی لباس‌های خود و تمام لوازم خود هستید، قطعا نمی‌خواهید چهره شما با انتخاب عینکی نامناسب، در چشم دیگران بد جلوه کند.

با آگاهی از عینک‌های مناسب صورت کشیده، می‌توانید به راحتی عینکی را انتخاب کنید که شما را بسیار جذاب‌تر کند.

انتخاب عینک، اصلی است که بسیاری آن را جدی نمی‌گیرند. آیا فکر کرده‌اید که در برخورد با افراد گوناگون، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند چیست؟ بله! چشم‌ها. برای افرادی که از عینک استفاده می‌کنند، این عینک است که ارتباط موثر را برای شما خواهد ساخت.

پس حتما در انتخاب آن با توجه به سلیقه و ویژگی‌های صورت و پوشش خود، دقت کافی را داشته باشید.

عینک‌های مناسب صورت کشیده - دکترعینک

سوالات متداول

آیا عینک‌های مناسب صورت کشیده برای دیگر فرم‌های صورت هم قابل استفاده است؟

بله؛ منعی برای استفاده از برای دیگر فرم‌ها وجود ندارد، مگر اینکه آن مدل برای صورت شما مناسب نباشد. مانند عینک‌های گرد برای صورت‌های گرد. با بررسی دقیق عینک‌های مناسب خود، می‌توانید به راحتی انتخابی مناسب را تجربه کنید.

عینک‌های مناسب صورت کشیده صورت ما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند؟

بسته به انتخاب شما که بر اساس نوع ویژگی صورت شما انجام می‌شود، اگر انتخابی درست داشته باشید ممکن است در بهتر دیده شدن صورت شما، نقش مهمی ایفا کند و صورت شما را هم کوتاه‌تر و عریض‌تر نشان دهد.

بهترین عینک برای صورت‌های کشیده کدام است؟

نمی‌توان جوابی قطعی داد؛ چندین نوع عینک هیستند که برای صورت‌های کشیده طراحی شده‌اند و این شما هستید که باید بر اساس علاقه و مشخصات صورت خود به دنبال بهترین آن‌ها برای خود باشید. این که عینکی برای فردی دیگر بهترین است، دلیل نمی‌شود برای شما هم همان‌گونه باشد و شما باید همیشه خودتان را درنظر داشته باشید نه معیارهای دیگران را.

عینک‌های مناسب صورت کشیده - دکترعینک

 

پست های اخیر

تا کنون نظری در این باره ثبت نشده.

    پیامی بگذارید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

    سرعت کند است !

    برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.