#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

عینک‌های مناسب صورت مربعی - دکترعینک

عینک‌های مناسب صورت مربعی

انتخاب و خرید عینک برای افرادی که به ظاهر خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند، مسئله‌ مهم و حیاتی است. اگر صورتی مربعی دارید، باید عینک‌های مناسب صورت مربعی را به خوبی بشناسید و بدانید که کدام عینک مناسب صورت شما است.

همچنین باید از مشخصات صورت خود آگاه باشید که بتوانید خریدی مطمئن و بدون دغدغه داشته باشید.

تمرکز این مقاله، روی بهترین عینک‌های موجود برای فرم صورت مربعی است؛ پس اگر شما هم مشخصات صورت مربعی را دارید و در خرید و انتخاب عینک دچار تردید می‌شوید، این مقاله را از دست ندهید.

با دکتر عینک همراه باشید که بتوانید بهترین و مناسب‌ترین عینک را برای خودتان انتخاب کنید.

عینک‌های مناسب صورت مربعی جزو کدامند؟

برای شناخت عینک‌‌های مناسب صورت مربعی، چند گام مهم پیش روی شماست.

در اولین گام، شما باید مطمئن شوید که صورت شما دارای فرم مربعی است. اما برای این منظور، چه روش‌های وجود دارد؟

در ابتدا باید بگوییم تقریبا هیچ کسی در دنیا وجود ندارد که صورت او، به طور کامل فرم خاصی را داشته باشد و معمولا تمام انسان‌ها دارای فرم‌های ترکیبی هستند. اما باید بارزترین و مشخص‌ترین فرم صورت را به عنوان فرم اصلی صورت در نظر گرفت.

صورت مربعی به شکل واضحی در قسمت فک، زاویه‌های مشخصی دارد که آن را کاملا از دیگر صورت‌ها متمایز می‌کند. در واقع می‌توان گفت تشخیص این فرم صورت، نسبت به دیگر فرم‌ها کار راحت‌تری است.

عرض قسمت پیشانی، فک و گونه‌ها تقریبا یکسان است و گونه‌ها دارای استخوانی صاف هستند.

قسمت‌های خمیده در این صورت یا اصلا وجود ندارند یا به مقدار بسیار کمی به چشم می‌خورند.

اگر جلوی آینه ایستادید یا از شخص دیگر کمک خواستید و مطمئن شدید که صورت شما فرم مربعی دارد، باید گام دوم را بردارید؛ یعنی شناسایی عینک‌های مناسب.

در ادامه بهترین و مناسب‌ترین انواع این عینک‌ها برای شما شرح داده می‌شود.

عینک‌های مناسب صورت مربعی با فریم گرد

اگر بخواهیم یکی از بهترین فریم‌های موجود در بازار برای این فرم صورت را معرفی کنیم، قطعا فریم گرد اولین گزینه است.

اگر مشخصات صورت خود را به خوبی بشناسید، می‌دانید که صورت شما منحنی بسیار محدودی دارد یا اصلا منحنی ندارد. همین مورد باعث می‌شود استفاده از عینک‌های گرد، تضاد بسیار خوبی را با صورت شما ایجاد کند و ظاهری مناسب به صورت شما ببخشد.

خوبی این نوع فریم این است که در انواع مختلفی تولید می‌شوند؛ این امکان را دارید که از انواع کمی بزرگ‌تر آن بهره بگیرید تا صورتی متعادل‌تر داشته باشید یا فریم‌های نازک و پرطرفدار را انتخاب کنید که ویژگی‌های مثبت صورت شما به خوبی نمایان شوند.

این‌ موارد همه به سلیقه و البته مشخصات صورت شما وابسته است.

عینک‌های مناسب صورت مربعی با فریم گرد

عینک‌های بیضی شکل با رنگی روشن

از دیگر گزینه‌های هوشمندانه برای فرم صورت مربعی، عینک بیضی شکل است. چنین عینک‌هایی زاویه‌های شدید صورت شما را کمی نرم می‌کنند و صورت شما تعادل لازم را به دست می‌آورد.

عینک‌ بیضی شکل، ویژگی‌های مثبت صورت شما را بروز می‌دهد و ویژگی منفی آن را از دید خارج می‌کند.

اگر شما فرم صورت مربعی دارید و طرفدار این نوع عینک‌ هستید، در انتخاب این فریم‌ها ذره‌ای شک نکنید!

عینک‌های مناسب صورت مربعی با فریم بیضی

فریم‌های برولین

این فریم‌ها از جمله عینک‌های مناسب صورت مربعی به حساب می‌آیند. قسمت زیرین عینک مدل برولین معمولا کمی گرد است و این می‌تواند کارایی همان فریم گرد را داشته باشد و صورت شما را متعادل کند. همچنین خطی که در قسمت بالایی این فریم وجود دارد، باعث می‌شود عرض و طول پیشانی شما متناسب به نظر برسد و از برجسته کردن بی مورد آن جلوگیری می‌کند.

اگر بتوانید این فریم را در انواعی پیدا کنید که قسمت بالایی هم کمی گرد باشد، مناسب‌ترین فریم را برای صورت خود انتخاب خواهید کرد.

خوشبختانه این عینک به دلیل محبوبیت بالایی که دارد، در تمامی انواع و رنگ‌ها طراحی و تولید می‌شود که این موضوع دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

بهترین عینک‌های مناسب صورت مربعی

عینک‌های مناسب صورت مربعی مدل چشم‌ گربه‌ای

اگر مد و ترند روز دنیا را دنبال می‌کنید، به خوبی می‌دانید که عینک‌های چشم گربه‌ای در بین ترندهای چند سال اخیر هم بوده‌اند و این خبری خوب برای خانم‌هایی است که صورتی مربعی شکل دارند.

این نوع عینک با شکل ظاهری خاصی که دارد، توجه را به سوی شما بر می‌گرداند و شما با استفاده از آن، به فردی خاص و متمایز تبدیل خواهید شد.

لبه‌های کشیده این فریم، می‌تواند هر صورتی را جذاب کند و برای فرم صورت شما هم این موضوع صادق است.

سعی کنید در ابتدا، از انواع فریم با زاویه کمتر و گردتر استفاده کنید که مشخصات صورت شما را به خوبی نمایان کنند.

عینک‌های مناسب صورت مربعی با فریم چشم گربه‌ای

عینک‌های مناسب صورت مربعی با فریم خلبانی

محبوبیت عینک‌های خلبانی جهانی است. این مدل فریم با اینکه زمان بسیار زیادی از رواج پیدا کردن آن می‌گذرد، اما همچنان جزو محبوب‌ترین عینک‌ها است و هر چند وقت یکبار هم ترند سال می‌شود.

در قدیم نوع آفتابی این عینک بسیار رواج داشت، اما آنقدر محبوبیت آن بین مردم زیاد شد که شرکت‌ها تصمیم گرفتند این عینک را در قالب انواع مختلف عینک‌های پزشکی و طبی تولید و طراحی کنند.

اگر صورت مربعی دارید و عاشق استفاده از این نوع عینک هستید، باید بگوییم یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما همین نوع فریم است.

با بررسی انواع و رنگ‌های مختلف آن به راحتی می‌توانید بهترین گزینه را برگزینید.

بهترین عینک‌های مناسب صورت مربعی را بررسی کردیم؛ اما آیا فکر کرده‌اید که نباید از کدام عینک‌ها با توجه به فرم صورت خود استفاده کنید؟ می‌دانید کدام عینک برای شما ممنوع است؟

عینک‌های مناسب صورت مربعی مدل خلبانی

افراد دارای صورت مربعی، باید از زدن چه عینکی اجتناب کنند؟

همان طور که مطالعه کردید، بهترین عینک‌های مناسب صورت مربعی بررسی شدند، اما این پایان کار نیست.

دانستن این که چه عینک‌هایی مناسب صورت شما هستند، کافی نیست. بلکه باید بدانید چه نوع فریم‌هایی برای شما مناسب نیست. برای افراد دارای صورتی مربعی شکل، چند نوع عینک وجود دارد که به هیچ وجه توصیه نمی‌شوند.

شاید خودتان حدس زده باشید؛ عینک‌های با فریم مربعی و مستطیلی با زاویه‌ای که دارند، ویژگی‌های مثبت صورت شما را نشان نمی‌دهند. عینک‌های با شکل هندسی خاص هم دقیقا همین مشکل را ایجاد می‌کنند.

نتیجه‌گیری

با انواع عینک‌های مناسب صورت مربعی آشنا شدیم. اگر شما هم فردی هستید که نمی‌خواهید از نظر ظاهری بد به نظر برسید و برای شما مهم است که دیگران در مورد تیپ شما چه چیزی می گویند، بهتر است تمام موارد گفته شده را جدی بگیرید.

چشم‌ها اعضایی هستند که زودتر از بقیه اعضا بدن با دیگران ارتباط می‌گیرند و اگر شما عینکی روی چشم خود داشته باشید، عینک هم به چشم برای ارتباط گیری کمک خواهد کرد.

سوالات متداول

چرا استفاده از عینک‌های مربعی برای صورت مربعی نامناسب هستند؟

عینک‌های مربعی دقیقا مشخصات صورت مربعی را دارند. ترکیب این فریم‌ها با صورت مربعی، تعادل چهره را بر هم می‌زند و این عینک‌ها قادر نیستند منحنی در صورت شما ایجاد کنند.

عینک‌های مناسب صورت مربعی - دکترعینک

بهترین عینک برای صورت مربعی چیست؟

همان‌طور که دیدید، چندین نوع عینک برای صورت مربعی معرفی شدند که شما باید بر اساس مشخصات خاص صورت خود و همچنین علاقه شخصی‌، بهترین عینک را تشخیص دهید و آن را انتخاب کنید.

آیا می‌توان از عینک‌های مناسب صورت‌های دیگر برای صورت مربعی استفاده کرد؟

برای این منظور، شما باید از انواع ممنوعه فرم صورت خود آگاه باشید و سپس بررسی کنید اگر عینک انتخابی شما جزو این دسته نبود، می‌توانید از آن استفاده کنید و منعی برای استفاده از آن ندارید.

عینک‌های مناسب صورت مربعی - دکترعینک

 

پست های اخیر

تا کنون نظری در این باره ثبت نشده.

    پیامی بگذارید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

    سرعت کند است !

    برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.