#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

عینک‌ های مناسب صورت مثلثی - دکترعینک

عینک‌ های مناسب صورت مثلثی

انتخاب عینک همواره چالشی سخت برای افرادی است که به دنبال خرید عینکی جدید هستند. اگر شما دارای صورتی مثلثی هستید، در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که عینک‌ های مناسب صورت مثلثی را شناسایی کنید و از بین آن‌ها، گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید.

حتی اگر شک دارید که صورت شما به چه فرمی است، با ما همراه باشید تا به راحت‌ترین شیوه ممکن، فرم صورت خود را خریداری کنید.

پس اگر مانند بسیاری از افراد به ظاهر و استایل خود اهمیت می‌دهید و قصد دارید در چشم دیگران به بهترین شکل به نظر برسید، برای انتخاب عینک مناسب صورت خود لحظه‌ای درنگ نکنید.

راهنمای انتخاب عینک‌ های مناسب صورت مثلثی

پیش از هر گونه تصمیم گیری مطمئن شوید صورت شما دارای فرم مثلثی شکل است. سپس به سراغ معرفی عینک‌ های مناسب صورت مثلثی خواهیم رفت.

قسمت پایینی صورت  افراد دارای چهره مثلثی، عریض‌ترین قسمت و پیشانی و بالای صورت آن‌ها نیز، باریک‌ترین بخش صورت است. شما می‌توانید با نگاه به صورت خود، یک مثلث را در صورت خود مشاهده کنید. معمولا گونه‌ها در این نوع صورت برجسته هستند و از بارزترین نقاط صورت به حساب می‌آیند.

اگر چنین ویژگی‌هایی را در صورت خود مشاهده می‌کنید، شما جزو دسته افرادی هستید که صورتی مثلث شکل دارند. این نوع فرم صورت، از فرم‌های خاص است، اما طیف وسیعی از انواع عینک‌ها را می‌توان برای این شکل صورت مورد استفاده قرار داد.

هدف از انتخاب نوع عینک برای چنین فرم صورتی، افزایش عرض پیشانی و درواقع عریض‌تر دیده شدن آن و متعادل دیده شدن قسمت پایینی صورت شما است.

حال در ادامه این مطلب، مناسب‌ترین عینک‌ها برای صورت‌های مثلثی را بررسی خواهیم کرد که شما با آسودگی خاطر، خرید خود را انجام دهید.

عینک‌ های مناسب صورت مثلثی با فریم مستطیلی

یکی از انواع عینک‌ های مناسب صورت مثلثی، عینک با فریم مستطیلی شکل است. این عینک به دلیل ظاهر کلاسیک خود، انتخاب بسیاری از افراد به حساب می‌آید.

اگر صورتی مثلثی دارید، این عینک می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. فریم مستطیلی شکل، پیشانی شما را عریض‌تر جلوه می‌دهد و می‌تواند توجه را بر چشمان شما قرار دهد.

اگر این عینک را انتخاب می‌کنید، نباید نگران پوشش خود باشید؛ زیرا این عینک مستطیلی شکل، با هر نوع استایل و پوششی به خوبی هماهنگ می‌شود.

خوشبختانه امروزه انواع و رنگ‌های مختلفی از فریم‌های مستطیلی شکل در بازار وجود دارد که بسته به سلیقه شما، این که ضخیم‌تر یا باریک‌تر باشد، می‌توانید خرید خوب و رضایت‌بخشی را تجربه کنید.

پس اولین گزینه‌ را در گوشه ذهن خود نگه‌دارید که به بررسی سایر عینک‌های بپردازیم!

معرفی عینک‌ های مناسب صورت مثلثی

عینک‌های خلبانی

اگر شما صورتی مثلثی دارید و از طرفداران این عینک کلاسیک هم هستید، احتمالا بسیار خوشحال می‌شوید که بفهمید، عینک خلبانی یکی از بهترین و مناسب‌ترین انواع عینک‌ها برای صورت شما است.

این نوع عینک در ابتدا برای خلبانان هواپیما‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت و به تدریج به دلیل شکل ظاهری خاص خود، جایگاه مناسبی در بین مردم نیز پیدا کرد.

شرکت‌های مختلف شروع به تولید عینک‌های متنوع با فریم‌های خلبانی کرده‌اند که مورد استقبال مردم جهان هم قرار گرفت. دیگر نمی‌توان گفت این فریم عینک فقط برای عینک‌های آفتابی به کار می‌رود؛ زیرا امروزه شاهد استفاده از این فریم در بسیاری از عینک‌ها با کاربردهای مختلف هستیم که این خود نشان‌دهنده محبوبیت این نوع فریم است.

پس شما می‌توانید از این عینک نیز در هر نوع و رنگی که مورد نظر شما است، به راحتی استفاده کنید و لذت ببرید!

شناخت عینک‌ های مناسب صورت مثلثی

عینک‌ های مناسب صورت مثلثی فریم چشم گربه‌ای

برای خانم‌هایی که صورتی مثلثی دارند و عاشق عینک‌های چشم گربه‌ای هم هستند، این گزینه می‌تواند بسیار رضایت‌بخش باشد که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صورت مثلثی، همین نوع عینک است.

باید گفت این عینک جزو ترندهای امسال نیز بوده و همین مسئله نشان می‌دهد چقدر این نوع فریم عینک، در بین مردم جهان محبوب شده است.

قسمت‌های عریض‌تر صورت شما با استفاده از این عینک که یکی از عینک‌ های مناسب صورت مثلثی هم به حساب می‌آید، بسیار متعادل‌تر به نظر خواهند رسید.

این عینک‌ها همچنین ظاهری متفاوت را به شما می‌بخشد و شما می‌توانید با آن‌ها توجه دیگران را به خود جلب کنید.

خوشبختانه این نوع فریم هم در انواع، ابعاد و رنگ‌های گوناگونی تولید می‌شود که دست شما را برای انتخاب بسیار باز خواهد کرد. کافی است سری به مراکز فروش عینک بزنید که متوجه این مورد بشوید!

عینک‌ های مناسب صورت مثلثی با فریم گربه‌ای

فریم عینک برولین

اگر به دنبال فریمی کلاسیک می‌گردید که به صورت مثلثی شما هم بیاید، عینک‌های برولین، یکی از بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها هستند.

این عینک‌ها در قسمت بالایی خود کمانی شبیه ابرو دارند. نکته قابل توجه این است که این نوع فریم قابل پیاده‌سازی در هر نوع مدل لنزی هستند و اگر دوست داشته باشید از این فریم استفاده کنید، گزینه‌های متفاوتی را پیش روی خود خواهید داشت؛ از لنزهای مربعی و دایره‌ای گرفته تا هر نوع لنز دیگری.

مزیت این نوع فریم برای صورت‌های مثلثی این است که قسمت برجسته بالایی آن، به متعادل شدن باریکی قسمت بالایی صورت شما کمک خواهد کرد.

همچنین ظاهری شیک و مدرن با انتخاب این عینک، انتظار شما را خواهد کشید! پس اگر طرفدار این فریم هستید، در خرید آن شک نکنید.

عینک‌ های مناسب صورت مثلثی کدامند؟

عینک‌های D شکل

یکی دیگر از عینک‌ های مناسب صورت مثلثی، عینک‌هایی به فرم D هستند.

ممکن است شما هم اخیرا این نوع عینک‌ها را بسیار دیده باشید؛ زیرا آن‌ها رواج زیادی پیدا کرده‌اند. نمایی شیک و زیبا، حاصل استفاده از این عینک‌ها خواهد بود.

مدل برولین این فریم‌ها، انتخاب بسیار مناسبی برای افراد با صورت مثلثی است و این امکان را فراهم می‌کند که ویژگی‌های صورت شما به خوبی نمایان شوند و همچنین تعادل صورت نیز حفظ شود.

ممکن است از این که عینک‌های زیادی برای فرم صورت شما مناسب هستند، خوشحال باشید و البته کمی هم سردرگمی شیرین را تجربه کنید که کدام عینک را انتخاب کنید!

اما این پایان کار نیست و عینک‌های دیگری هم وجود دارند که به صورت شما می‌آیند.

انواع عینک‌ های مناسب صورت مثلثی

عینک‌های بیضی شکل

آخرین مدلی که از عینک‌ های مناسب صورت مثلثی بررسی می‌کنیم، فریم‌های بیضی شکل هستند.

این فریم‌ها هم انعطاف‌پذیری بالایی دارند و می‌توان آن‌ها را با فریم‌های لبه‌دار، بدون لبه یا نیم لبه ترکیب کرد و ترکیبی جذاب و شیکی را به وجود آورد.

این عینک‌ها بسته به سلیقه شما رنگ‌های متفاوتی نیز دارند که شما باید تصمیم بگیرید کدام یک را انتخاب کنید. با انتخاب این عینک، صورت خود را به شکل متعادلی در معرض دید دیگران قرار خواهید داد.

با بررسی تمام انواع عینکی که در بالا گفته شد، احتمالا بتوانید انتخاب خود را انجام دهید. اما یادتان باشد بهترین راه شناسایی مناسب بودن عینک برای شما، امتحان کردن و قرار دادن آن روی چشم خودتان است.

عینک‌ های مناسب صورت مثلثی نوع بیضی

افراد دارای صورت مثلثی از چه عینک‌هایی نباید استفاده کنند؟

انواع عینک‌های مناسب صورت شما را بررسی کردیم. اما نکته مهم دیگری نیز وجود دارد که افراد با صورتی مثلثی شکل، باید از خرید و استفاده کدام نوع عینک‌ها و فریم‌ها پرهیز کنند؟

این موضوع می‌تواند شما را به خوبی راهنمایی کند که ظاهر و پوشش خود را به خوبی حفظ کنید.

به طور کلی به دلیل باریک بودن قسمت بالایی صورت و عریض بودن قسمت پایینی در صورت‌های مثلثی، شما نباید از عینک‌های بسیار باریک استفاده کنید. زیرا توجه را به سمت پایینی صورت شما خواهند کشاند.

عینک‌هایی که قسمت پایینی ضخیمی نیز دارند، برای شما چندان مناسب نیستند. در انتخاب عینک، شخصیت شما و ویژگی‌های صورت شما بسیار تاثیرگذار هستند.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که متوجه شدید، عینک‌ های مناسب صورت مثلثی، دسته‌ای گسترده از انواع عینک را شامل می‌شوند و این می‌تواند خبری خوب برای شما باشد.

این که خود شما به چه نوع عینکی بیشتر علاقه‌مند هستید، بحث مهمی است، اما عینک باید به خوبی روی صورت شما بنشیند و ظاهری مناسب را به شما ببخشد.

قطعا شما نمی‌خواهید با عینک مورد علاقه خود بسیار بد به نظر برسید! این بستگی به شناخت شما از نوع صورت خود و همچنین آشنایی با انواع عینک مناسب شما دارد. در این مقاله سعی شد، بهترین عینک‌ها برای صورت مثلثی شما شرح داده شوند.

حال با دقت به بررسی آن‌ها بپردازید و گزینه مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. لازم است مجددا یادآوری کنیم که بهترین راه تشخیص، قرار دادن عینک روی صورت خودتان است و این که مدل عینکی که روی صورت فردی دیگر مناسب و زیبا است، دلیلی بر آن نیست که روی صورت شما هم به همان شکل به نظر برسد.

عینک‌ های مناسب صورت مثلثی - دکترعینک

سوالات متداول

چگونه تشخیص دهیم صورتی مثلثی شکل داریم؟

صورت‌های مثلثی در قسمت پایین عریض و در قسمت بالا باریک هستند و شما می‌توانید شکلی مثلث مانند را در صورت خود پیدا کنید. بهترین راه شناسایی، نگاه کردن به صورت خود در آینه است.

بهترین عینک از عینک‌ های مناسب صورت مثلثی کدام است؟

این کاملا به ویژگی‌های صورت شما بستگی دارد. انواع مختلفی از عینک‌ها وجود دارند که به طور کلی برای صورت‌های مثلثی مناسب هستند، اما شما باید بر اساس علاقه و همچنین ویژگی‌های صورت خودتان اقدام به خرید این عینک‌ها کنید و بهترین نوع را برای خود برگزینید.

عینک‌ های مناسب صورت مثلثی - دکترعینک

آیا می‌توان از عینک‌های مناسب صورت‌های دیگر هم برای خود استفاده کرد؟

بله، اما شرط اصلی این موضوع بررسی این مورد است که شما ببینید عینک مد نظرتان در دسته ممنوعه برای صورت‌های مثلثی قرار دارد یا خیر. به همین دلیل بررسی و تحقیق درمورد انواع عینک‌ها قبل از خرید، اقدامی بسیار مهم است.

عینک‌ های مناسب صورت مثلثی - دکترعینک

پست های اخیر

3 نظر

  • کاربر

    بنیامین موسی زاده۱۱ دی ۱۳۴۸

    تشکر فراوان....

  • کاربر

    بنیامین موسی زاده۱۱ دی ۱۳۴۸

    تشکر فراوان بابت اطلاعات خوبتون....

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام ودرود وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشهاین پیام باعث دلگرمی ما هست که بهتر از قبل بشیمخوشحالیم که شما رو داریم

پیامی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

سرعت کند است !

برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.