#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

عینک‌های مناسب صورت بیضی - دکترعینک

عینک‌های مناسب صورت بیضی

آیا می‌دانید چه نوع عینکی برای صورت بیضی مناسب‌تر است؟ عینک‌های مناسب صورت بیضی انواع مختلفی دارند و خوشبختانه کار را برای این دسته از افراد راحت می‌کنند.

اگر به استایل خود اهمیت می‌دهید، باید دقت زیادی در انتخاب عینک مخصوص فرم صورت خود داشته باشید.

معمولا افراد در اولین گام برای خرید عینک، به این موضوع شک دارند که آیا عینک انتخابی آن‌ها، به صورتشان می‌آید یا خیر؟ اگر شما هم صورتی بیضی شکل دارید و با این مشکلات هم دست و پنجه نرم می‌کنید، این مقاله می تواند شما را به خوبی راهنمایی کند.

همراه ما باشید که شما را بیشتر با انواع عینک‌های مناسب این فرم صورت آشنا کنیم.

دسته‌بندی عینک‌های مناسب صورت بیضی

بگذارید برای اطمینان بیشتر، بفهمیم آیا صورت شما واقعا بیضی است یا خیر؟ فرم بیضی صورت یکی از رایج‌ترین فرم‌های صورت در جهان است. این فرم از این جهت مزیت دارد که تقریبا هر نوع عینکی که بخواهید را می‌توانید امتحان کنید! پس قطعا مهم است که بدانید صورت شما بیضی است یا خیر.

صورت‌های بیضی معمولا دارای گونه‌ها پهن‌تری نسبت به پیشانی و فک هستند.

شما باید بتوانید در صورت‌های بیضی شکل یک تخم مرغ برعکس را پیدا کنید. اغلب فرم صورت بیضی با فرم کشیده اشتباه گرفته می‌شود.

فرم کشیده دارای یکنواختی بیشتری نسبت به فرم بیضی است و همچنین طول صورت نیز بیشتر از فرم بیضی است.

صورت بیضی از فک و چانه‌های کوتاه به پیشانی بلند‌تر و عریض‌تر منتقل می‌شود. دقیقا مثل تخم‌ مرغی برعکس! پس اگر صورت شما دارای چنین ویژگی‌هایی است، ادامه این مطلب را برای آشنایی با عینک‌های مناسب صورت بیضی، دنبال کنید.

عینک‌های مناسب صورت بیضی - دکترعینک

فریم‌های مربعی شکل

یکی از بهترین و اولین انتخاب‌ها برای صورت‌های بیضی، عینک‌های مربعی شکل هستند. این عینک‌ها ویژگی‌های صورت شما را برجسته می‌کنند. این نوع عینک به صورت بیضی شکل شما تضادی مناسب می‌بخشد و وضوح و ظاهر بسیار مناسبی را به صورت می‌دهد.

خوشبختانه این نوع عینک دارای انواع مختلفی است و شما به راحتی می‌توانید اقدام به انتخاب یکی از انواع مختلف فریم‌های مربعی کنید.

اگر عینکی ضخیم یا رنگی دوست دارید یا برعکس، ساده و نازک‌تر، جای نگرانی نیست؛ طراحان تمام نیاز‌های شما را درنظر گرفته‌اند.

بهترین عینک‌های مناسب صورت بیضی

فریم‌های مستطیلی

از جمله عینک‌های مناسب صورت بیضی می‌توان به فریم‌های مستطیلی هم اشاره کرد. این نوع عینک‌ها از رایج‌ترین انواع عینک در بین افراد مختلف هستند.

فریم‌های مستطیلی ظاهری کلاسیک و حرفه‌ای به صورت شما می‌بخشند. این عینک هم مانند فریم‌های مربعی شکل، با داشتن شکلی مستطیلی، ظاهری متفاوت به صورت شما می‌بخشند؛ به گونه‌ای که شاهد تداخل زوایای تیز و تند عینک با زوایای نرم صورت خواهیم بود.

خطوط صاف این فریم، ویژگی‌های برجسته صورت شما را بسیار خوب جلوه می‌دهند و آن‌ها را به هیچ وجه پنهان نخواهند کرد. آن‌ها همچنین ساختار و فرم صورت بیضی شما را شکسته و باعث بلند‌تر و کشیده‌تر دیده شدن صورت شما می‌شوند.

اگر طرفدار این فریم‌ها هستید و صورتی بیضی شکل هم دارید، وقت را تلف نکنید و همین حالا عینک مورد علاقه خود را بخرید.

معرفی عینک‌های مناسب صورت بیضی

عینک‌های گرد

آیا طرفدار عینک‌های گرد هستید؟ اگر صورتی بیضی شکل دارید باید این خبر خوش را به شما بدهیم که عینک‌های گرد از جمله عینک‌های مناسب صورت بیضی به شمار می‌رود و شما می‌توانید آن را روی چشم خود بگذارید، بدون اینکه نگران باشید این عینک به صورت شما می‌آید یا خیر.

این عینک‌ها ظاهری هنرمندانه‌تری به صورت شما می‌بخشند. حتی با قرار دادن نوع بزرگ‌تر عینک‌های گرد روی صورت، می‌توانید ظاهری بهتری را هم به چهره خود هدیه دهید.

از آن‌جا که صورت‌های بیضی، کمی گردی دارند، استفاده از عینک‌های گرد می‌تواند بالانس و تقارن مناسبی را ایجاد کنند. نگران چیزی نباشید، این عینک‌ها کاملا مناسب صورت شما هستند!

عینک‌های مناسب صورت بیضی نوع گرد

عینک‌های مناسب صورت بیضی مدل خلبانی

این نوع عینک‌ها علاوه بر این که طرفداران زیادی دارند، مناسب تقریبا تمام فرم‌های صورت هم هستند. پس این بهترین خبر برای عاشقان این نوع فریم عینک است که دارای فرم بیضی صورت هم هستند.

از دیگر عینک‌های مناسب صورت بیضی، عینک خلبانی است که برخلاف گذشته دیگر فقط نوع آفتابی آن در دسترس نیست. این خود دلیلی محکم برای محبوبیت این فریم قدیمی و کلاسیک است.

این نوع فریم به صورت شما کمک می‌کند که کوتاه‌تر به نظر برسید و ظاهری شیک را برای شما به همراه خواهد داشت.

نگران استایل خود نیز نباشید؛ این نوع عینک تقریبا با هر تیپ و پوششی هماهنگ می‌شود!

عینک‌های مناسب صورت بیضی مدل خلبانی

عینک‌های چشم گربه‌ای

این بهترین خبر ممکن برای خانم‌های با صورت بیضی است که بدانند عینک مورد علاقه‌شان، مناسب فرم صورت آن‌ها است. از جمله عینک‌های مناسب صورت بیضی که طرفداران زیادی هم بین خانم‌ها دارد، عینک‌های چشم گربه‌ای هستند.

گرچه زمان زیادی از ساخت و معرفی این عینک‌ها می‌گذرد، اما همچنان یکی از پرطرفدارن‌ترین عینک‌های جهان هستند. تمرکز این عینک‌ها بر گونه‌‌های شما است و آن‌ها را برجسته‌تر و بهتر به نمایش می‌گذارند.

اگر صورت کشیده‌تری هم دارید، این عینک مناسب شماست. پس در خرید آن شکی نداشته باشید!

عینک‌های مناسب صورت بیضی - دکترعینک

عینک‌های مناسب صورت بیضی با فریم لبه‌دار

عینک‌های لبه‌دار هم از دیگر عینک‌های مناسب صورت بیضی‌ هستند. اگر می‌خواهید ظاهری کلاسیک و در عین حال شیک و امروزی داشته باشید، این نوع عینک انتخابی هوشمندانه خواهد بود. این عینک‌ها با فریم‌هایی در اشکال مختلفی وجود دارند که ویژگی صورت شما را به خوبی نشان می‌دهند.

قسمت بالایی فریم این عینک‌ها دارای لبه‌ای برجسته است که آن را کاملا متمایز می کند.

معمولا یکی از اولین انتخاب‌های افراد با صورت بیضی شکل، همین نوع عینک است که ظاهری متفاوت و شیک را به شما هدیه می‌دهد.

احتمالا تا الان از اینکه صورتی بیضی دارید خوشحال هستید و در فکر این هستید که کدام نوع عینک را برگزینید؟ اما این پایان کار نیست و ما برای شما گزینه‌‌های دیگری هم در نظر داریم!

عینک‌های مناسب صورت بیضی را بشناسید

عینک‌های با فریم هندسی

قصد دارید متفاوت از دیگران به نظر برسید؟ می‌خواهید تجربه عینکی جدید را داشته باشید؟ همه این‌ها با داشتن عینکی با فریم هندسی، امکان‌پذیر خواهد بود.

انتخاب عینکی با شکل هندسی، انتخابی جسورانه است. این فریم حسابی شما را در معرض دید قرار می‌دهد. پس اگر عاشق جلب توجه و همین‌طور تجربه‌های جدید هستید، این عینک مختص شما ساخته شده است.

این نوع عینک تمرکز دیگران را بر چشمان شما منتقل کرده و شما را تبدیل به فردی شیک و خاص‌پسند می‌کند.

به خصوص خانم‌ها طرفدار سرسخت این نوع عینک هستند و باید گفت امسال نیز این نوع از عینک‌ها، جزو ترند‌های برتر بوده‌اند. همین مسئله محبوبیت این عینک‌ها را نشان می‌دهد.

عینک‌های مناسب صورت بیضی با شکلی هندسی

عینک‌های Wrap-around

این نوع عینک هم از عینک‌های مناسب صورت بیضی است. اگر عینکی خاص می‌خواهید، این گزینه می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

این عینک‌ها به طور یکسره دور تا دور چشم شما را می‌پوشانند و در نوع آفتابی‌ آن‌ها، این مسئله برای محافظت بهتر از چشم در برابر اشعه‌های مضر، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

این نوع عینک، به خصوص برای ورزشکارانی که در معرض نور شدید آفتاب قرار دارند و نگران افتادن عینک خود نیز هستند، بسیار گزینه مناسبی است.

آشنایی با بهترین عینک‌های مناسب صورت بیضی

نتیجه‌گیری

اگر فردی هستید که دارای صورتی بیضی شکل است، حتما تا کنون متوجه این موضوع شده‌اید که عینک‌های مناسب صورت بیضی، دسته گسترده‌ای از عینک‌ها را شامل می‌شود.

این هم می‌تواند نکته‌ای مثبت باشد و هم چالش بر‌انگیز؛ مثبت از این نظر که شما محدودیت زیادی در انتخاب عینک نخواهید داشت و با در اختیار داشتن طیف گسترده‌ای از انواع عینک، کار سختی در گزینش از بین آن‌ها در انتظار شما خواهد بود.

البته نباید از عینک‌هایی که خیلی روی صورت شما را می‌پوشانند استفاده کنید و همچنین بهتر است از عینک‌هایی با فریم‌های بسیار نازک هم اجتناب کنید. این فریم‌ها طول صورت شما را بسیار برجسته خواهند کرد.

انتخاب عینک، انتخابی بسیار مهم است و شما باید بر اساس مشخصات و علایق خود خرید کنید.

انتخاب نادرست عینک می‌تواند ظاهر شما را بسیار نامناسب جلوه دهد. پس وقت کافی را صرف انتخاب عینک کنید.

عینک‌های مناسب صورت بیضی - دکترعینک

سوالات متداول

بهترین عینک های مناسب صورت بیضی چه عینک‌هایی هستند؟

این عینک‌ها شامل دسته‌ای گسترده هستند که هر شخص بنابر فرم صورت و علاقه خود باید آن‌ها را انتخاب کند. این که عینکی بر صورت بیضی خوب به نظر برسد دلیل قطعی بر این نیست که روی صورت بیضی شما هم خوب باشد. حتما باید بر اساس مشخصه‌های چهره خود عینک را انتخاب کنید.

آیا عینک‌های مناسب صورت بیضی امسال ترند شدند؟

بله برخی از انواع این عینک‌ها مانند، چشم گربه‌ای و هندسی شکل، امسال در ترندهای جهانی حضور داشته‌اند و اگر علاقه‌مند به مد هستید، با خیال راحت آن‌ها را انتخاب کنید.

چه کسانی می‌توانند عینک‌های مناسب صورت بیضی را بزنند؟

علاوه بر افرادی با فرم صورت بیضی شکل، سایر افراد نیز در صورتی که فرم صورت خود را شناسایی کنند و مطمئن شوند آن عینک در دسته ممنوعه برای آن‌ها قرار ندارد، می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

instagram dreynak.com

پست های اخیر

تا کنون نظری در این باره ثبت نشده.

    پیامی بگذارید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

    سرعت کند است !

    برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.