#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

عینک‌های فریم هندسی - دکترعینک

عینک‌های فریم هندسی

عینک‌ها امروزه تبدیل به عاملی مهم و تاثیرگذار در تیپ و استایل هر فردی شده‌اند. در این بین انتخاب فریم مناسب، نقش بسیار مهمی دارد. خوشبختانه فریم‌ها در انواع و اقسام مختلفی در دسترس هستند و هر فرد بر حسب علاقه و مشخصات صورت خود، می‌تواند گزینه مناسب را برگزیند. عینک‌های فریم هندسی یکی از انواع جدید و البته پرطرفدار هستند.

در این مقاله ما به معرفی این فریم می‌پردازیم. اگر شما هم طرفدار این فریم‌های هندسی شکل هستید و می‌خواهید در این باره بیشتر بدانید، مطلب زیر را از دست ندهید. همراه دکتر عینک باشید.

معرفی عینک‌های فریم هندسی

عینک‌های فریم هندسی در حال حاضر جزو عینک‌های پرطرفدار بازار به شمار می‌روند. این عینک‌ها کاملا از سایر فریم‌های دیگر متمایز هستند. دلیل آن واضح است، آن‌ها برخلاف فریم‌های دیگر که شکلی خاص دارند، می‌توانند شکل‌های مختلفی داشته باشند.

این عینک‌ها همچنین می‌توانند با انواع دیگری مثل فریم گرد هم ترکیب شوند. چند ضلعی‌های مختلف روی این فریم‌ها قرار می‌گیرد و آن‌ها را کاملا متمایز نشان می‌دهد..

شما با انتخاب این نوع فریم، فردی کاملا متفاوت از دیگران خواهید بود و به خوبی می توانید سلیقه و شخصیت خود را به دیگران انتقال دهید.

اما در ادامه ما ۳ دلیل را برای شما شرح خواهیم داد که چرا اصلا باید به سراغ عینک‌های فریم هندسی بروید.

عینک‌های فریم هندسی

دلایل انتخاب عینک‌های فریم هندسی

شاید شما هم عینک‌های فریم هندسی را روی چشم بسیاری از افراد، از جمله برخی سلبریتی‌ها دیده باشید و از خود بپرسید که این عینک چه ویژگی‌هایی دارد که امروزه بسیار محبوب شده است.

شاید اگر شما هم این ویژگی‌ها را بدانید و با آن‌ها آشنا شوید، طرفدار این سبک عینک شوید؛ البته به شرطی که این عینک به صورت شما بیاید. اما پیش از آن بیایید بررسی کنیم که چرا باید از این فریم استفاده کرد؟

برجسته کردن صورت

در واقع اشکال هندسی، شخصیت شما را برجسته می‌کنند. این عینک هم می‌تواند زوایای مناسبی به صورت شما ببخشد و هم زوایای آن را متعادل کند. این بستگی به نوع صورت شما دارد.

ویژگی‌های مثبت و خوب صورت شما، با قرارگیری این عینک روی صورت شما نه تنها پنهان نمی‌مانند، بلکه به صورت بسیار بهتر و برجسته‌تری هم نمایان خواهند شد.

این می‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای برای خرید این نوع عینک باشد؛ اما ما همچنان برای شما دلایل دیگری هم داریم!

نگاه خود را تغییر دهید!

فکر نمی‌کنید دیگر وقت تغییر رسیده است؟ عینک‌های فریم هندسی شما را از انتخاب عینک‌های همیشگی و عادی نجات می‌دهند و شما تازگی و متفاوت بودن را تجربه خواهید کرد.

سبک این عینک‌ها کاملا متفاوت با سبک معمول و شناخته شده عینک در تمام دنیا است. اما شما باید این یکنواختی را در هم بشکنید! قوانین همیشگی و نانوشته خود را تغییر دهید؛ ظاهر خود را امروزی‌تر کنید و با اعتماد به نفس بالا، وارد جلسات مهم و مهمانی‌ها شوید. خوشبختانه این فریم در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها در دسترس است که شما می توانید به سادگی از بین آن‌ها، گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید.

عینک‌های فریم هندسی چه ویژگی‌هایی دارند؟

با لباس خود هماهنگ شوید!

همانطور که گفته شد عینک‌ها امروزه جزو مهمی از پوشاک افراد به حساب می‌آیند و بسیاری از افراد لباس و عینک خود را مطابق یکدیگر انتخاب می‌کنند. در این مورد انتخاب اشتباه هر کدام، می‌تواند ظاهر شما را بسیار نامناسب جلوه دهد.

عینک‌های فریم هندسی گزینه‌ای ایده‌آل برای هماهنگی پوشاک و عینک هستند. همچنین وقتی این عینک را روی صورت خود قرار می‌دهید، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنید. همین عامل سبب توجه به سبک لباس پوشیدن شما هم خواهد شد.

پس جرات کنید و این فریم زیبا و متفاوت را امتحان کنید.

عینک‌های فریم هندسی مناسب چه افرادی است؟

بعد از بررسی اولیه عینک‌های فریم هندسی، حال به نکته‌ای بسیار حائز اهمیت می‌رسیم. این که شما به فریمی علاقه داشته باشید و بخواهید آن را روی صورت خود قرار دهید، تازه اول ماجرا است! بخش اصلی موضوع آن جایی است که باید بدانید آیا عینک انتخابی شما، به صورت شما هم می آید و در واقع مناسب ویژگی‌های صورت شما است یا خیر؟

این بحث بسیار موضوع بااهمیتی است که اگر به آن توجه نکنید، ظاهر شما کاملا نامناسب به چشم می‌آید. پس اگر انتخاب شما چنین فریمی است، قبل از هر چیز، باید آگاه باشید و بدانید که این عینک برای شما مناسب است یا خیر.

این خود مستلزم شناخت نوع فرم صورت و ویژگی‌های آن است که شما باید از آن مطلع باشید.

حال می‌خواهیم بدانیم که این فریم‌های هندسی شکل، بیشتر مناسب چه کسانی هستند؟

صورت‌های گرد و دایره‌ای

یکی از بهترین کاندیداها برای این عینک‌ها، افرادی با صورت‌های گرد و دایره‌ای شکل است. این فریم‌های هندسی با زوایای مختلف خود، صورت گرد را متعادل می‌کنند. پس اگر صورتی گرد دارید، حتما این فریم را در اولویت خود قرار دهید.

صورت‌های بیضی

دیگر نوع فرم صورت که فریم هندسی مناسب آن است، فرم بیضی است. این خبری خوشحال کننده است؛ زیرا بسیاری از مردم جهان دارای صورتی بیضی شکل هستند و اگر شما هم این نوع صورت را دارید، حتما عینک‌های هندسی شکل را امتحان کنید.

این عینک‌ را می‌توانید برای صورت‌های قلبی و صورت‌های مربعی کم زاویه هم استفاده کنید.

همچنین در انتها باید گفت بهتر است این نوع عینک، برای افرادی که صورتی با زوایای زیاد دارند استفاده نشود که تعادل صورت آن ها بر هم نخورد.

دلایل استفاده از عینک فریم هندسی

نتیجه‌گیری

با عینک‌های فریم هندسی، این عینک‌های جدید و البته پرهوادار آشنا شدیم. شاید حالا برای شما هم جا افتاده باشد که چرا تا این حد، این عینک‌ها مورد اقبال افراد مختلف قرار گرفته‌اند.

اگر شما هم می‌خواهید این عینک را روی چشمان خود داشته باشید، در ابتدا مطمئن شوید که گزینه مناسبی برای این نوع فریم هستید و سپس با رفتن به فروشگاه، گزینه مناسب خود را از بین هزاران نوع عینک انتخاب کنید.

بعد از خرید، شما تبدیل به فردی متفاوت و خاص خواهید شد که کانون توجه دیگران است.

سوالات متداول

آیا عینک‌های با فریم هندسی جزو ترندهای سال هستند؟

بله، این عینک‌ها جزو پرفروش‌ترین عینک‌های سال قرار گرفتند و همین عامل نشان‌ می‌دهد که تا چه حد این نوع فریم در بین مردم جهان و حتی افراد معروف، محبوب شده است. اگر به دنبال مد روز هم باشید، این عینک انتظار شما را برآورده می‌کند.

آیا عینک فریم هندسی برای تمامی فرم‌های صورت مناسب است؟

خیر، این نوع عینک هم مانند دیگر عینک‌ها برای برخی صورت‌ها مانند گرد و بیضی مناسب‌تر است و شما باید قبل از خرید از این موضوع اطمینان حاصل کنید.

چه کسانی نباید عینک هندسی بزنند؟

افرادی که دارای صورتی با زاویه شدید و زیاد هستند، بهتر است یا قید این نوع فریم را بزنند یا به سراغ انواع کم زاویه‌تر و گردتر این عینک بروند.

 

پست های اخیر

تا کنون نظری در این باره ثبت نشده.

    پیامی بگذارید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

    سرعت کند است !

    برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.