#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

نمونه عدسی عینک کره‌ ای + معرفی - دکترعینک

نمونه عدسی عینک کره‌ ای + معرفی

عدسی عینک کره‌ ای از بهترین و باکیفیت‌ترین عدسی‌ها و عینک‌های جهان به شمار می‌رود. بسیاری از مردم جهان امروزه به دلیل طراحی خاص و البته مدرن این نوع عدسی‌ها، به سراغ استفاده از آن‌ها می‌روند.

ممکن است شما هم گاهی هنگام خرید عینک، با این نوع عدسی‌ها برخورد کرده باشید. این عدسی‌ها علاوه بر این که طراحی و کیفیت بالایی دارند، نسبت به دیگر برندها هم قیمت‌های مناسب‌تری دارند. همه این عوامل باعث شده است که این عدسی‌ها، جزو پرفروش‌ترین‌های جهان شوند و کشور کره، بتواند به عنوان قطب صنعت عینک خود را معرفی کند. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

بهترین عدسی عینک کره‌ ای

فرهنگ و مد کشور کره، در حال جریان‌سازی بزرگی در صنعت مد، از جمله عینک است. در این بین شرکت‌های بسیاری وجود دارند که وظیفه ساخت و طراحی انواع عدسی و عینک را برعهده دارند.

شناخت این شرکت‌ها و برندها می‌تواند به شما کمک کند که هنگام خرید، اطلاعات لازم را بدانید و بتوانید با دید بازتری، خرید خود را انجام دهید.

ما در ادامه بهترین و معروف‌ترین برندهای عدسی عینک کره‌ ای را برای شما معرفی می‌کنیم. پس اگر مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، ادامه مطلب را به دقت بخوانید.

GENTLE MONSTER

یکی از معروف‌ترین برندهای کره‌ای در حوزه عینک، GENTLE MONSTER است که فروش بسیار بالایی هم در سراسر دنیا دارد. این عدسی‌ها، سبکی کاملا نو دارند و به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از جوانان هم قرار گرفته‌اند.

طراحی پیچیده و ظاهری زیبا باعث شده است که این برند چیزی از برندهای برتر جهانی کم نداشته باشد. زیبایی و ظرافت این عدسی، بیشتر مورد توجه خانم‌ها در تمامی دنیا قرار می‌گیرد. به عنوان سازنده عدسی عینک کره‌ ای باکیفیت، حتما جنتل مانستر را در ذهن داشته باشید.

عدسی عینک کره‌ ای

FAKE ME عدسی عینک کره‌ ای

این برند کره‌ای به تازگی تاسیس شده، اما در همین مدت کم هم تاثیر خود را به خوبی بر دنیای عینک و عدسی گذاشته است.

شما به راحتی می‌توانید این برند را روی چشم بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی ببینید. از عوامل موفقیت این برند، طراحی خاص و مدرن و البته چند کاربردی بودن محصولات آن است. قیمت این برند هم در دسته میان رده قرار دارد و به دلیل نو ورود بودن آن، قیمت بالایی ندارد و می‌تواند تبدیل به یکی از گزینه‌های اصلی خرید شما شود.

STEALER

این برند نیز برندی کره‌ای عینک به حساب می‌آید که به تازگی راه‌اندازی شده است. با وجود این تازگی، عینک‌های Stealer با مدل‌های منحصر‌به‌فرد خود که هم زیبا و هم کلاسیک هستند، جوانان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

هدف Stealer طراحی عینک های زیبا، مجلل و شیک است که بتواند تمامی قشرها به خصوص جوانان را راضی کند. عینک‌ها و عدسی‌های Stealer از مواد خوب و باکیفیتی ساخته شده‌اند و به راحتی شکسته نمی‌شوند. آ‌ن‌ها همچنین مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند و از چشم‌های شما به خوبی محافظت می‌کنند. علاوه بر این، طراحی چشم‌نواز نیز یکی از عواملی است که باعث می شود Stealer مورد توجه طرفداران مد قرار گیرد.

CARIN

دیگر برند عدسی عینک کره‌ ای CARIN است. کارین یک برند بزرگ و با قدرت عینک در کره و آسیا است. از زمانی که سوزی بازیگر با استعداد کره‌ای را به عنوان مدل خود انتخاب کرد، کارین بیشتر مورد استقبال و علاقه زنان قرار گرفت.

هم اکنون عدسی و عینک‌های این برند با قیمت‌های بسیار مناسبی در سراسر دنیا به فروش می‌رسند و اتفاقا مورد استقبال مردم جهان هم قرار گرفته‌اند. این برند به طور مداوم در حال به‌روز رسانی ترندها و توسعه طرح‌های عینک بر اساس تصویر زنان شیک و مدرن است. همچنین این برد اصالت کلاسیک خود را هم به خوبی حفظ می‌کند که تمامی سلیقه‌ها را راضی کند. بنابراین، کارین به برند عینکی آشنا و قابل اعتماد برای جوانان آسیایی تبدیل شده است.

معرفی عدسی عینک کره‌ ای

CALIPHASH

CALIPHASH برندی است که زیبایی تاریکی و حس فراتر از مرزها را دنبال می‌کند. این حس خود را با نبوغ، خلاقیتی که از ترندها و جریانات بازار پیروی نمی‌کند، بیان می‌کند و هر فصل عینک‌های جدیدی را از طریق ترکیب منحصر به فرد و بدون مرز ارائه می‌کند.

عینک CALIPHASH که در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد، همواره مورد توجه عموم مردم و همچنین افراد معروف و مشهور قرار گرفته است.

این عدسی عینک کره‌ ای هم با قیمت‌های بسیار مناسب در فروشگاه‌ها مختلف یافت می‌شود و نیاز شما را کاملا از داشتن عدسی باکیفیت، برطرف می‌کند.

TRUTHeyewear

این برند تولیدکننده قدیمی عینک است که از زمان تاسیس آن ۵۰ سال می‌گذرد. این برندی است که به دلیل کیفیت عالی و خدمات خوب مورد علاقه همه گروه‌های سنی است. مهم‌ترین نکته، طرح‌های عینک آن است که هم زیبایی خاصی دارند و هم بسیار کاربردی هستند.

این عدسی‌ها، تبدیل به چشم دوم مشتریان می‌شوند و طرز فکر سازندگان آن، ارائه عینک‌های واقعی است که جزئی از وجود خود فرد شوند.

نه تنها عینک آفتابی، بلکه این برند انواع دیگری از عدسی‌ها را هم تولید می‌کند. ترکیب سبک کلاسیک و مدرنیته سبب شده است که این برند، تبدیل به برندی بسیار محبوب و پرهوادار شود. تروث آی ور، برند عینکی منحصر به فرد است که با پیشروی دائم و همیشگی خود، حساسیت بالایی نسبت به هنر و مد دارد.

این برند با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه، همیشه یکی از اولویت‌های خریداران عینک است. پس شما هم به راحتی می‌توانید از این عدسی‌های باکیفیت استفاده کنید.

برندهای عدسی کره‌ای

نتیجه‌گیری

در این مقاله ما شما را با بهترین انواع عدسی عینک کره‌ ای آشنا کردیم. این عدسی‌ها به دلیل کیفیت و زیبایی خیره‌کننده‌ای که دارند، همواره مورد توجه بسیاری از اقشار جامعه قرار می‌گیرند و می‌توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند.

اگر به دنبال عدسی تازه‌ای هستید، حتما محصولات شرکت‌های کره‌ای را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار دهید. با مقایسه برندهای مختلف به راحتی می‌توانید چیزی را که دنبال آن می‌گشتید، پیدا کنید و خریدی فوق‌العاده و بدون پشیمانی را تجربه کنید. چشمان شما، در هرچه بهتر به نظر رسیدن ظاهرتان نقش پررنگی دارند، پس به آن‌ها اهمیت دهید.

سوالات متداول

دلیل محبوبیت عدسی عینک کره‌ ای چیست؟

برندهای مختلف و پیشگام کره‌ای با در نظر گرفتن نیاز مشتریان در سراسر جهان، اقدام به تولید محصولاتی کردند که هم از نظر ظاهری و هم کیفیت، در سطح بالایی قرار دارد. به همین جهت این محصولات مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

بهترین عدسی کره‌ای کدام عدسی است؟

نمی‌توان به برند خاصی اشاره کرد؛ زیرا شرکت‌های مختلفی در حال تولید عینک و عدسی‌های عینک هستند. شما باید طبق نیاز و البته سلیقه خودتان اقدام به انتخاب بهترین نوع آن کنید.

قیمت عدسی عینک کره‌ ای در چه محدوده‌ای قرار دارد؟

برندهای کره‌ای، قیمت‌های به‌صرفه‌تری نسبت به دیگر برندها دارند. این باعث می‌شود بسیاری از مردم به خرید این عدسی‌ها روی بیاورند. در بین خود انواع برندهای کره‌ای هم محدوده گسترده‌ای از قیمت وجود دارد که با توجه به نوع و کارایی عدسی، قیمت آن متفاوت خواهد بود.

 

پست های اخیر

6 نظر

  • کاربر

    R.Kh۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقت بخیر میشه بگید عدسی های کره ای بهتر هستن یا ژاپنی و فرقشون در چیه؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام وقتتون بخیرامیدوارم حالتون خوب باشهعدسی های ژاپنی طیف قیمتی و کیفیتی زیادی دارن واز برند پاور لنز شروع میشه و به هویا ختم میشههویا تقریبا همراه با زایس آلمان بهترین عدسی بازار هستدر کل عدسی های ژاپنی بهتر از کره ای ها هستن

  • کاربر

    علی اصغری۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلاممن قبلا عدسی ویولت داشتم و ازش راضی بودمایدفعه رفتم بگیرم نمرم رو نداشتن و پیشنهاد دادن اسمارت ویژن بگیرم،عدسی خوبی هست؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام محمدعزیز :)سمارت هم عدی خیلی خوبیه و ما سال هاست داریم ازش استفاده میکنیم و همه افراد هم ازش راضی هستنهم کارت گارانتی دو ساله داره هم پنس پوشش ه وشفافیت ش نسبت به قیمتی که داره عالیه و و با خیال راحت سفارش بدین

  • کاربر

    مهشید اکبرزاده۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلامببخشید عدسی اسکای هم کره ایه؟. اینکه خوب هست؟

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام مهشید عزیز :)امیدواریم حال چشماتون خوب باشهبله یه عدسی کره ای که جزو عدسی های خوب هم محسوب میشهتقریبا انواع مختلف عدسی مثل بلوکات و فتوکرومیک هم داره

پیامی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

سرعت کند است !

برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.