#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

راهنمای انتخاب عینک برای صورت قلبی - دکترعینک

راهنمای انتخاب عینک برای صورت قلبی

در گذشته عبارت انتخاب عینک برای مردم کاملا بی‌معنی بود. چون به جز عینک گرد با شیشه‌های کوچک گزینه دیگری برای انتخاب وجود نداشت. در حالی که امروزه تنوع بالای عینک‌ها تلخی ضعیف شدن چشم را به شیرینی تبدیل می‌کند، اما هر عینکی برای فرم خاصی از صورت مناسب است. اگر شما جزو افرادی هستید که صورت قلبی شکل دارند، ما را تا انتهای این متن همراهی کنید که با راهنمای انتخاب عینک برای صورت قلبی آشنا شوید.

راستی اگر هنوز شک دارید که فرم صورت شما قلبی فرم است، بخش بعدی را با دقت بخوانید که با ویژگی‌های صورت‌های قلبی آشنا شوید.

انتخاب عینک برای صورت قلبی چگونه است؟

در ابتدا باید بگوییم صورت قلبی شکل در پیشانی وسیع‌تر است و تا چانه باریک و باریک‌تر می‌شود. این فرم گونه‌های بلند، ترکیبی از ویژگی‌های منحنی و زاویه‌دار دارند. البته برخی از صورت‌های قلبی شکل گردتر هستند و برخی دیگر لاغر و مانند یک مثلث وارونه هستند. به طور کلی یک صورت قلبی ویژگی‌های زیر را دارد:

  • پیشانی پهن
  • گونه‌های بلند و برجسته
  • خط فک باریک
  • چانه زاویه دار

برای این که در انتخاب عینک برای صورت قلبی شکل به مشکل بر نخورید در ادامه عینک‌هایی که متناسب با این فرم چهره است را معرفی کرده‌ایم. با خواندن این راهنما بدون هیچ تردید و به طور چشم بسته عینک بخرید.

۶ انتخاب عینک برای صورت قلبی شکل

صورت‌ قلبی یکی از رایج ترین انواع شکل صورت است.  عینک مناسب بسیار متنوعی برای این افراد وجود دارد. فریم‌های عریض (به ویژه فریم‌هایی که در پایین پهن‌تر هستند) و فریم‌هایی که نقاط انتهایی برجسته دارند به فرم چانه شما کمک کرده و تعادل را برای ویژگی‌های صورت حفظ می‌کنند.

انتخاب عینک برای صورت قلبی قاب‌های بیضی و دایره‌ای

اولین و ایده‌آل‌ترین گزینه برای صورت قلبی شکل، عینک‌های گرد و بیضی شکل هستند. قاب‌های گرد کنتراست ایجاد می‌کنند و به “نرم شدن” زاویه‌های فرم قلبی صورت شما کمک می‌کنند. آن‌ها توجه همگان را به چشم‌ها و گونه‌های بلند و برجسته‌ شما جلب خواهند کرد. همچنین نظر کسی را به چانه باریک یا پیشانی بلند شما جلب نخواهد شد. از همه مهم‌تر عینک‌های گرد جزو گزینه‌هایی هستند که هیچ‌گاه قدیمی و تکراری نمی‌شوند. این عینک‌ها را به راحتی با هر لباسی می توانید ست کنید.

ایده‌آل ترین انتخاب عینک برای صورت قلبی شکل، عینک‌های گرد و بیضی شکل هستند.

قاب‌های مستطیلی

قاب‌های مستطیلی تعادل را در چهره‌های قلبی شکل ایجاد می‌کنند. آن‌ها بر فرم منحنی چهره می‌افزایند و پیشانی را باریک‌تر نشان می‌دهند. عینک‌های مستطیلی ظاهر زیبایی را ارائه می‌دهند. همچنین توجه بالایی را به خود جلب نمی‌کنند. از این رو این عینک گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که به سادگی علاقه وافری دارند.

عینک مستطیلی گزینه ایده‌آل برای صورت قلبی شکل به شمار می‌آید.

قاب های بدون فریم و نیم فریم

عینک‌های بدون فریم و نیم فریم گزینه‌های محبوبی هستند. فریم‌های بدون حاشیه هیچ چیز را برجسته نمی‌کنند و اجازه می‌دهند ویژگی‌های صورت شما به خودی خود صحبت کنند. این فرم برای کسانی که علاقه‌ای به جلب توجه ندارند، ایده‌آل و مناسب است. بیشتر سیاست‌مدارها و افراد برجسته هر کشوری با انتخاب این عینک استایلی ساده به چهره خود می بخشند.

قاب‌هایی که تنها نیمی از آن لبه ندارد، توجه را از پیشانی برداشته و نگاه‌ها را به سمت فک متمرکز می‌کنند.

قاب‌های بدون فریم و نییم فریم گزینه مناسب انتخاب عینک برای صورت قلبی شکل است.

قاب عینک Wayfarers و  Clubmasters

Wayfarers و  Clubmastersگزینه مناسب برای صورت قلبی شکل است. یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد تعادل در پیشانی پهن‌تر یافتن قاب‌هایی است که دارای نقاط انتهایی گسترده و برجسته‌ای هستند. این نوع فریم عینک نگاه‌ها را از استخوان گونه دور کرده و چشمان شما را به نقطه کانونی تبدیل می‌کند.

انتخاب عینک برای صورت قلبی

قاب‌های چشم گربه‌ای

فریم‌های چشم گربه‌ای از جمله فریم‌هایی هستند که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند. همچنان بسیاری از بانوان از جمله طرفداران این فریم عینک هستند. اشکال چشم گربه‌ای بسیار متنوع است. این مدل عینک‌های برجسته را متعادل می‌کند. از این رو گزینه ایده‌آل  برای صورت قلبی است.

فریم چشم گربه‌ای گزینه ایده‌آل انتخاب عینک برای صورت قلبی شکل است.

انتخاب عینک برای صورت قلبی مدل خلبانی

طرح هوانوردی و خلبانی به گونه‌ای است که بیشتر حجم آن در قسمت پایین قرار دارد. این کار باعث می‌شود چشم به سمت پایین کشیده شده و قسمت پایینی صورت شما صاف شود. از این رو ظاهر متعادل‌تر خواهد شد و ویژگی‌های برجسته و زاویه‌دار نرم می‌شود.

فریم خلبانی گزینه مناسبی برای صورت قلبی شکل است.

نتیجه‌گیری

با توجه به این که عینک‌ها یار و همراه همیشگی افرادی هستند که چشمان ضعیفی دارند، باید به گونه‌ای انتخاب شوند که نقص‌های چهره‌شان را تا حدی بپوشانند. همچنین باید فرم صورت را متعادل سازند. از این جهت است که مدل‌های متنوع فریم عینک در بازار موجود هستند.

در متن بالا سعی کردیم با معرفی عینک‌های مختلف انتخاب عینک برای صورت قلبی شکل را راحت‌تر کنیم. امیدواریم که راهنمای خوانده شده مورد پسند و استفاده شما قرار گیرد.

سوالات متداول

بهترین انتخاب عینک برای صورت قلبی کدام است؟

از بین موارد گفته شده، می‌توان همگی را مناسب‌ترین گزینه در نظر گرفت؛ اما شرایط هر فرد مانند سلیقه و علاقه و مشخصات جزئی صورت او، با فرد دیگر متفاوت است و هر کسی باید عینک مناسب خود را پیدا کند.

راهنمای انتخاب عینک برای صورت قلبی - دکترعینک

آیا می‌توان از عینک‌های مناسب دیگر فرم‌ها هم استفاده کرد؟

اگر عینک‌های مدنظر شما با فرم صورت شما مغایرت نداشته باشند، شما می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

راهنمای انتخاب عینک برای صورت قلبی - دکترعینک

چه عینک‌هایی مناسب صورت قلبی نیستند؟

به طور کلی هر عینکی که توجه را به سمت پیشانی شما می‌کشاند، نباید مورد استفاده قرار گیرد. به طور مثال عینک‌های با رنگ‌های سنگین یا لبه‌‌های بالایی ضخیم، برای صورت قلبی شما چندان مناسب نخواهند بود و ممکن است در ظاهر شما اثر منفی بگذارند.

instagram dreynak.com

پست های اخیر

تا کنون نظری در این باره ثبت نشده.

    پیامی بگذارید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

    سرعت کند است !

    برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.