#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

برند پلیس و محبوبیت جهانی فریم‌های خاص - دکترعینک

برند پلیس و محبوبیت جهانی فریم‌های خاص

هریک از برندهای مشهور عینک ویژگی‌هایی دارند که آن‌ها را متفاوت از سایر رقبا می‌کند. دکتر عینک در این مقاله به معرفی برند پلیس می‌پردازد. این برند، تولید کننده‌ی عینک‌های طبی و آفتابی با طراحی منحصر به فرد و محبوبیت جهانی است.

معرفی برند پلیس

مجموعه De Rigo Rem ارائه‌ی دهنده‌ی برند عینک پلیس است. تاریخچه‌ی این برند عینک ایتالیایی به  سال ۱۹۸۳ میلادی بازمی‌گردد. این برند همراه با جزئیات باکیفیت، هویت جسور و طیف وسیعی از سبک‌های مدرن و فشن مد روز است. به گفته‌ی مایکل هوندرت (مدیرعامل): «دهه‌ی هشتاد میلادی نقطه‌ی تولد برند پلیس است. در واقع زمانی است که معرفی برند پلیس با عدسی‌های آبی‌رنگ خاص آن صورت گرفت. این نام خیلی زود به یک برند موفق تبدیل شد و اینک بیش از سی سال است که در مد و فشن می‌درخشد. برند عینک پلیس به نوعی تجسم روح متمدن در شخصیتی جسور و آزاد از چارچوب‌های عرف است.»

برند پلیس و محبوبیت جهانی فریم‌های خاص - دکترعینک

پلیس زمانی یکی از فعالان برجسته‌ی عینک آفتابی در آمریکا بود. سپس دوباره با هدایت De Rigo Rem  در بازار ظاهر شد. با معرفی دوباره، این برند در موقعیتی بسیار هیجان‌انگیز با فرصت‌های فوق العاده قرار گرفت. برند عینک پلیس را امروز همراه با ترکیب عناصر منحصربه‌فرد قدیمی و تکنیک‌های پیشرفته می‌بینیم. این برند در تلاش است ضمن وفاداری به اصل، سبک‌های متفاوتی ایجاد کند. یک نکته‌ی مهم این است که در کاربرد عینک‌های پلیس جنسیت مطرح نیست. یعنی این عینک‌ها به دسته‌های مردانه و زنانه تقسیم نمی‌شوند.

کدام سلبریتی ها به معرفی برند پلیس پرداخته اند؟

مارک عینک پلیس، هم در تازگی پیش‌تاز است و هم پای‌بند به اصل خود مانده است. همین امر سبب محبوبیت و جایگاه ویژه‌ی آن شده است. طی سال‌های گذشته نیمار جونیور که بازیکن برزیلی معروف فوتبال است، سفیر برند عینک پلیس بوده است.

قرار گرفتن عینک آفتابی پلیس بر چهره‌ی محبوب‌ترین اشخاص، محبوبیت بین‌المللی آن را افزون می‌کند. ستارگانی چون بروس ویلیس، جورج کلونی، دیوید بکهام و آنتونیوباندراس این برند ایتالیایی را جهانی کرده‌اند. عینک پلیس بهترین انتخاب برای مردان و زنانی با اعتماد به نفس شناخته می‌شود. کاراکترهایی که همیشه می‌دانند چه می خواهند و آن را به دست می‌آورند.

محصولات عینک پلیس

انتخاب نام پلیس برای برند

انتخاب این نام قطعا تصادفی یا بی‌علت نبوده است. برند عینک پلیس مخصوص کسانی بود که تصمیم بر جلب توجه داشتند. این نام گره خورده با تخیل و رویای نسل جوان است. نسلی که می‌خواهد با چشم‌اندازی که اقیانوس‌ها را درمی‌نوردد، خلاف جریان حرکت کند. معرفی برند پلیس و ویژگی‌های خاص آن تداعی کننده‌ی یک شیوه‌ی زندگی جاده‌ای است. یعنی سبکی آزاد از مرزها و محدودیت‌ها و در عین حال، روح نیرومند شهرهای بزرگ را تداعی می‌کند.

این نام تجاری با ماهیت سازش‌ناپذیر و غیرتقلیدی‌اش نام خود را همیشگی کرده است. معرفی یرند پلیس اکنون شامل محصولاتی متنوع به غیر از عینک می‌شود. عطر، ساعت، چرم و جواهرات دیگر دسته‌های محصولات پلیس هستند. نام پلیس نمایان‌گر یک سبک زندگی خاص است. این برند مورد علاقه و معرف جوانانی است که هم شورش‌گر و هم اصیل شناخته می‌شوند. افرادی که به دنبال گرایش خود می‌روند و در عین حال اصالت خود را حفظ می‌کنند.

دسته‌های محصولات عینک پلیس

برند پلیس دارای دو مجموعه عمده‌ی محصول است که می‌توانید با آن‌ها جلوه‌ی دیگری یابید:

عینک طبی

مجموعه‌های عینک طبی پلیس همان ماهیت خاص را دارند که ویژگی شاخص این برند است. معرفی برند پلیس همیشه با تقلیدی نبودن همراه است. کیفیت این عینک‌های طبی کاملا بیان می‌کند که از چه متریال خوب و با چه تکنولوژی‌ای ساخته شده اند. عینک‌های پلیس معمولا عینک‌هایی فراتر از جنسیت شناخته می‌شوند. اما در سری‌های اخیر عینک طبی پلیس، مدل‌های گلدار، رنگ روشن یا براق را می‌بینیم که می‌تواند مناسب خانم‌ها باشد.

برند پلیس و محبوبیت جهانی فریم‌های خاص - دکترعینک

عینک آفتابی

جدیدترین عینک‌های آفتابی پلیس با طراحی‌ای متمایز از خط کلاسیک سابق به بازار می‌آیند. آن‌ها هم به‌روز هستند و هم مزایای فراوانی دارند. این برند، کیفیت، راحتی و مقاومت محصولات را ضمانت می‌کند. این نکته‌ی مهمی است که به همه‌ی ویژگی‌های منحصربه‌فردی که عینک‌های پلیس دارند افزوده می‌شود.

برند پلیس و محبوبیت جهانی فریم‌های خاص - دکترعینک

 

معرفی برند پلیس و انواع جنس فریم

انواع عینک‌های پلیس را می‌توان بر مبناهای گوناگون دسته‌بندی کرد. یکی از این ملاک‌ها، فریم عینک است.

عینک پلیس بر اساس فریم به این دسته‌ها تقسیم می‌شود:

1.فریم پلاستیک

2.فریم فلزی

3.تیتانیوم

4.کربن فیبر

5.تیتانیوم و پلاستیک

6.فلز و پلاستیک

7.کربن فیبر و پلاستیک

برند پلیس و محبوبیت جهانی فریم‌های خاص - دکترعینک

مزیت های عینک پلیس چیست؟

1.با استفاده از عینک‌های این برند، ظاهری یگانه و متفاوت خواهید داشت.

2.تمام مدل‌های عینک طبی و آفتابی پلیس در نهایت دقت و کیفیت ساخته و تجهیز شده‌اند.

3.طراحی عینک‌ها بسیار دلربا و زیبا است.

4.همه‌ی آن‌ها دارای پوشش صددرصدی ضد اشعه UVA و UVB هستند.

5.همه‌ی عینک‌های برند پلیس با بهره‌مند از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها تولید می‌شوند.

6.برند پلیس عینک‌هایی با لنز فتوکرومیک ارائه می‌دهد.

7.عینک‌های این برند با لوازم جانبی کاربردی و باکیفیت تقدیم شما می‌شود.

برند پلیس و محبوبیت جهانی فریم‌های خاص - دکترعینک

پرسش و پاسخ

1.برند عینک پلیس چه دسته‌بندی‌هایی دارد؟
این برند تولیدکننده‌ی عینک در هر دو دسته‌ی طبی و آفتابی است.

2.چرا باید عینک‌های برند پلیس را تهیه کنیم؟
این عینک‌ها با بهترین و مرغوب‌ترین مواد ساخته می‌شوند. آخرین تکنولوژی‌ها در ساخت آن‌ها به کار رفته است. همچنین طراحی خاص و غیرتقلیدی دارند.

3.عینک‌های برند پلیس چه حسی را القا می‌کنند؟
ماهیت غیرتقلیدی آن‌ها، در کنار پای‌بندی به برخی ویژگی‌های خاص خودشان، در عینک‌های پلیس حسی از عدم محدودیت در کنار اصالت ایجاد می‌کند.

4.عینک برند پلیس را از کجا تهیه کنیم؟
بهتر است برای تهیه‌ی هر برند درجه یک حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. زیرا نمونه‌های فیک قطعا در سراسر بازار وجود دارند. دکتر عینک فروشگاه معتبر عینک‌های اورجینال است.

instagram dreynak.com

پست های اخیر

تا کنون نظری در این باره ثبت نشده.

    پیامی بگذارید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

    سرعت کند است !

    برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.