#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

آشنایی با عینک‌های طبی فرانسوی - دکترعینک

آشنایی با عینک‌های طبی فرانسوی

فرانسه جزو کشورهایی است که از دیرباز در صنعت فروش و تولید عینک پیشتاز بوده است. عینک‌های طبی فرانسوی هم جزو بهترین عینک‌های موجود در بازار هستند که می‌توانند انتخاب بسیاری از افراد سخت‌گیر و سخت‌پسند باشند.

آشنایی با این عینک‌ها، می‌تواند در هنگام خرید به شما کمک کند. بنابراین تصمیم گرفتیم، به عنوان یکی از برترین کشورهای تولیدکننده عینک در سراسر جهان، برخی از انواع عینک‌های فرانسوی را برای شما شرح دهیم که شما بیشتر با آن‌ها آشنا شوید. همراه دکتر عینک باشید.

معرفی عینک‌های طبی فرانسوی

دنیای ساخت و تولید عینک، دنیایی پیچیده است. بسیاری از کشورها در این صنعت نام خود را بیشتر بر سر زبان‌ها انداخته‌اند.

این معروفیت معمولا علاوه بر کیفیت بالای آن‌ها، دلایل دیگری هم دارد. مثلا خود کشور فرانسه که مورد بحث موضوع ما هم هست، به دلیل مهارت و پیشینه قوی که در ساخت عینک‌های طبی دارد معروف است. یا کشور ژاپن به دلیل ساخت عینک‌های خاص و ظریف معروف است. همچنین عینک‌های آلمانی با دسته‌ها ظریف و چوبی خود در دنیای عینک خودنمایی می‌کنند.

ما در ادامه این مطلب، چند برند معروف تولیدکننده عینک‌های طبی فرانسوی را برای شما معرفی می‌کنیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید در خرید عینک خود بهتر عمل کنید. با ما همراه باشید.

Annet et valentin

این برند فرانسوی که توسط دو متخصص بینایی تاسیس شد، صنعت عینک را با تحول بزرگی مواجه کرد. این برند در شهر تولوز در بخش جنوب غربی کشور فرانسه واقع شده است که با طراحی‌های خاص و منحصر به فرد خود، چشم‌اندازی جدید را به وجود آورده است.

طراحان در این شرکت، تمامی نیازهای مشتریان را بررسی کرده و با الهام از تمام موارد تاثیرگذار اطراف، شروع به طراحی عینک‌های خود می‌کنند.

هر نوع و فریمی که فکرش را بکنید در خاص‌ترین شکل ممکن توسط این برند تولید می‌شود. پس این برند را به عنوان برندی باکیفیت و خلاق در عرصه ساخت عینک در ذهن داشته باشید که به سراغ معرفی دیگر انواع عینک‌های فرانسوی برویم.

عینک‌های طبی فرانسوی

Baars از عینک‌های طبی فرانسوی

تعداد بسیار کمی از برندهای فرانسوی عینک عملکرد و کیفیت متعادلی مانند این برند دارند. طراح و سازنده این برند، به شدت از طراح صنعتی آلمانی دیتر رامز الهام گرفته است.

در ادامه BARS شروع به بکارگیری و استفاده کامل از لولا در قاب عینک کرد. پس از تحقیق و توسعه بسیار، طراحی لولای این عینک‌های فرانسوی، از مکانیسمی آهنربایی منحصر به فرد برخوردار هستند که این  برند عینک فرانسوی را کاملا منحصر به فرد می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این برند، بحث زیبایی‌شناسی و طراحی مینیمالیستی آن است.

 دسته‌های این عینک‌ها حول محوری زیبا و قوی می‌چرخند. طراحی جدید و نوین این عینک‌ها شما را از داشتن عینک‌های همیشگی و خسته‌کننده رها می‌کند و دنیایی جدید را به شما می‌دهند. این عینک‌ها از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه ساخته می‌شوند و اگر دنبال ماجراجویی هستید، این عینک یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است.

آشنایی با عینک‌های طبی فرانسوی

Caroline abram

این عینک فرانسوی بیشتر بر طراحی عینک‌های زنانه تمرکز دارد و خانم‌های سخت‌پسند می‌توانند این عینک را در دسته اولویت‌های خرید خود قرار دهند.

همنام این برند در عرصه تولید و عرضه لوازم جانبی مخصوص به عینک فعالیت داشت. در سال ۱۹۹۸، این برند شروع به طراحی جواهرات و لوازم جانبی برای بازار عینک، از جمله زنجیر و ذره‌بین و دیگر تجهیزات منحصر به فرد کرد. این امر پایه و اساس برند CAROLINE ABRAM را فراهم کرد که از آغاز فعالیت خود در سال ۲۰۰۸ تاکنون چهار جایزه طلایی SILMO را به جهت طراحی‌های بی‌نظیر خود دریافت کرده است.

اما دلیل موفقیت این عینک، استفاده از مواد باکیفیت و ظریف مانند چوب، نقره و سنگ‌های زینتی است. اگر دنبال برندی شیک و مناسب برای خانم‌ها هستید، این برند نیازهای شما را از داشتن عینکی کامل و زیبا، برطرف می‌کند.

GOUVERNEUR AUDIGIER

برند دیگر عینک‌های طبی فرانسوی این برند است که جزو برندهای بسیار قدیمی و با تاریخچه غنی به حساب می‌آید.

اما چرا این برند جزو برندهای قدیمی است؟ دلیل این موضوع، نقش این شرکت در تولید عینک به مدت بیش از ۱۵۰ سال است. در آن زمان، کلمان گوورنور کارخانه خود را در مورز احداث کرد. درست در قلب منطقه Jura که به عنوان پایتخت تولید عینک فرانسه شناخته می‌شود.

 به منظور قدردانی از این شرکت هم دولت فرانسه بارها از آن‌ها حمایت کرده و عناوین مختلفی را هم به آن‌ها اعطا کرده است.

حتی امروزه با گذشت چندین سال، این کارگاه هنوز در همان آدرسی است که آئودیژیر در سال ۱۸۷۸ مغازه خود را راه اندازی کرد. پس از گذشت این همه سال، هنوز تک تک قاب‌ها توسط صنعتگران آموزش دیده، به صورت دست‌ساز تهیه و تولید می‌شوند.

این برند عینک، طراحی‌های لوکس و بسیار شیکی را هم انجام می‌دهد و برای افرادی که به سبک‌های کلاسیک و آمیخته به مدرنیته علاقه دارند، گزینه بسیاری خوبی است.

برندهای فرانسوی عینک

MOREL از عینک‌های طبی فرانسوی

از سری عینک‌های طبی فرانسوی با تاریخچه غنی هم می‌توان به MOREL اشاره کرد. MOREL به تازگی جشن تولد ۱۴۰ سالگی خود در عرصه تولید و طراحی عینک را پشت سر گذاشته است. حتی شگفت‌انگیزتر اینکه دفتر مرکزی شرکت اصلی آن، همچنان از جایی که همه چیز آغاز شد، در منطقه Jura فرانسه در شهر مورز باقی مانده است. اما این به معنای آن نیست که این برند مد را نادیده می گیرد؛ هرگز! این برند از جدیدترین و بهترین طراحی‌ها برای جلب رضایت جوانان در سراسر جهان استفاده می‌کند.

آنچه پس از این همه سال بدون تغییر باقی مانده است، کیفیت و تعهد به استقلال این برند موفق فرانسوی است. این برند ارتباط بسیار خوبی را هم با مراکز علمی و تخصصی چشم پزشکی در دنیا دارد. این همه چیزی است که شما را ترغیب به خرید عینک از این برند خواهد کرد!

بهترین عینک‌های طبی فرانسوی

نتیجه‌گیری

در این مقاله چندین برند موفق از عینک‌های طبی فرانسوی، به عنوان عینک‌های پیشگام جهانی را معرفی کردیم.

اگر شما هم طرفدار عینک‌های زیبا و باکیفیت فرانسوی هستید، می‌توانید از بین موارد بالا، گزینه خود را انتخاب کرده و از داشتن عینکی لوکس و زیبا لذت ببرید.

سوالات متداول

بهترین عینک طبی فرانسوی کدام است؟

عینک‌های فرانسوی در ساخت و تولید عینک‌های طبی، بسیار خوش‌نام هستند. برندهای معتبر زیادی وجود دارد که هر یک در بخشی خاص دارای برتری هستند و شما با بررسی هر کدام می‌توانید به گزینه مطلوب خود برسید.

آیا برندهای فرانسوی فقط عینک‌های طبی تولید می‌کنند؟

خیر، با توجه به نیاز جامعه، برندها و شرکت‌های مختلف، معمولا تمامی نیازها را پوشش می‌دهند.

عوامل موثر در قیمت عینک‌های طبی فرانسوی چیست؟

به طور کلی نوع لنز به کار رفته، متریال و مواد استفاده شده و این که عینک شما دست‌ساز است یا خیر، بیشترین تاثیر را روی قیمت عینک‌ها دارند.

پست های اخیر

تا کنون نظری در این باره ثبت نشده.

    پیامی بگذارید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

    سرعت کند است !

    برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.