#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

معرفی عینک‌های ترند امسال - دکترعینک

معرفی عینک‌های ترند امسال

هنگام خرید عینک، همه ما به فاکتور‌های مختلفی توجه می‌کنیم؛ از نوع فریم عینک گرفته تا عدسی و رنگ آن. شاید آشنایی با عینک‌های ترند امسال برای شما جالب باشد و بخواهید بدانید امسال، چه نوع عینک‌هایی در سر‌ا‌سر جهان، بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند.

علاوه بر آگاهی از این موضوع، شما می‌توانید در بین این عینک‌ها، عینک مورد علاقه خود را هم پیدا کنید. شاید انتخاب شما هم یکی از ترند‌های امسال بود!

درست است که در انتخاب عینک، مهم‌ترین عامل، اصلاح دید و بهبود بینایی در شرایط مختلف است که معمولا توسط پزشک تشخیص داده می‌شود، اما شما نمی‌توانید نسبت به ظاهر خود هم بی‌تفاوت باشید.

آشنایی با عینک‌هایی که مورد اقبال بسیاری از مردم جهان قرار گرفته‌اند، شما را در تصمیم‌گیری نهایی کمک خواهد کرد.

عینک‌های ترند امسال چه عینک‌هایی بودند؟

 در سال ۲۰۲۰ میلادی و با ظهور بیماری کرونا، نحوه زندگی تمام انسان‌ها تغییر کرد. حتی این تغییرات خود را در صنعت مد و پوشاک نیز نشان‌ داده‌اند.

 در ابتدای سال ۲۰۲۰، فریم‌های باریک که از دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته شده بود، بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرد. با گذشت زمان، هرچه به سال ۲۰۲۱ نزدیک شدیم، مردم به استفاده از عینک‌هایی با فریم بزرگ‌تر جذب شدند و از عینک‌هایی با فریم کوچک‌تر فاصله گرفتند. این سبک مانند عینک‌های دهه ۷۰ میلادی و اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی هستند.

در ادامه می‌خواهیم با عینک‌های ترند امسال آشنا شویم. به همین جهت دو دسته‌بندی را برای معرفی این عینک‌ها در نظر می‌گیریم. ابتدا به معرفی عینک‌های مردانه و سپس به معرفی عینک‌های زنانه که در سال گذشته بسیار محبوب و پراستفاده بودند می‌پردازیم. همراه ما باشید که با عینک‌های ترند امسال آشنا شوید.

عینک‌های ترند امسال ، مردانه

اگر به دنبال جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین عینک‌های مردانه سال می‌گردید، باید به شما بگوییم که در جای مناسبی قرار دارید! ما در اینجا عینک‌های مردانه محبوب یک سال گذشته را دسته‌بندی کرده و به شما معرفی خواهیم کرد.

با خواندن مطالب زیر، می‌توانید عینک مورد علاقه خود را پیدا کنید و اگر قبلا در خرید عینکی شک داشتید، با دیدن عینک مورد نظر خود در لیست زیر، شک خود را به یقین تبدیل کنید!

این عینک‌ها انواع مختلفی دارند و نوع لنز و عدسی، نوع فریم و جنس مواد به کار رفته در هرکدام متفاوت است. علاوه بر نکات زیبایی و ظاهر، نکته قابل توجه دیگر بودجه و شرایط چشمی شما است که باید حتما در انتخاب عینک مناسب برای خود، آن‌ها را هم در نظر بگیرید.

آقایان ممکن است برای انتخاب عینک دنبال چیزی متفاوت‌تر از خانم‌ها بگردند و این برای طرف مقابل نیز صادق است. پس بهتر است انتخاب‌های محبوب آقایان و خانم‌ها را جداگانه بررسی کنیم.

ترند شدن حتما به معنی وجود طرحی جدید نیست، بلکه ممکن است خیلی از مواقع طرحی کلاسیک و قدیمی، در برهه‌ای از زمان با تغییرات جزئی، تبدیل به سبک مورد علاقه افراد بسیار زیادی در سراسر جهان شود؛ همان چیزی که امسال هم شاهد آن بودیم!

در ادامه به معرفی عینک‌های ترند امسال برای آقایان می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

معرفی عینک‌های ترند امسال - دکترعینک

عینک‌هایی با فریم شفاف

فریم‌های شفاف، از دور نامرئی به نظر می‌رسند و حالتی نا‌آشنا برای ما دارند؛ زیرا ما به فریم‌های رنگی حسابی عادت کرده‌ایم. این نوع فریم از گذشته‌های دور وجود داشتند، اما کم کم فراموش شده بودند. اخیرا اما به لطف سلبریتی‌ها و افراد مشهوری که از این عینک ها در مراسم و برنامه‌های مختلفی استفاده کردند، محبوبیت این نوع عینک افزایش یافت و جایگاه قدیمی خود را به دست آورده است.

این نوع فریم‌ها بسیار شیک و زیبا هستند و شما می‌توانید از آن‌ها در کنار هر نوع پوشش و لباسی استفاده کنید. اگر می‌خواهید متمایز‌تر از بقیه افراد جامعه به نظر برسید، سراغ این عینک‌ها بروید!

عینک‌های ترند امسال مدل شفاف

عینک‌های بزرگ و غیرعادی جزو عینک‌های ترند امسال

انتخاب این نوع فریم و عینک، انتخاب جسورانه‌ای است. اگر مایل هستید که در جمع، تمام حواس‌ها به شما پرت شود، این عینک مخصوص شما است.

انتخاب نوع عینک، رنگ، اندازه و حتی برند آن، می‌تواند تضمین کننده ظاهر شما باشد. فریم عینک بزرگ استایل شما را متفاوت و بهتر خواهد کرد. بنابراین خود را آماده این قضیه کنید که تمامی چشم‌ها به سمت شما چرخانده شوند!

عینک‌های با سایز بزرگ علاوه بر اینکه یکی از عینک‌های ترند امسال هستند، یکی از جالب توجه‌ترین عینک‌هایی به حساب می‌آیند که می‌توانید آن را انتخاب کنید.

عینک‌های ترند امسال با فریم بزرگ

عینک‌های با دور گرد

عینک گرد یا دایره‌ای، فریمی محبوب و البته خاص است. در سالیان اخیر به خصوص، استفاده از این نوع عینک بسیار شایع شده است و هم‌چنان هم یکی از ترند‌های هرساله به شمار می‌آید.

صورت‌های مربعی شکل و همین‌طور قلبی شکل می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای این نوع عینک باشند. عینک گرد به متعادل دیده شدن پیشانی‌های پهن کمک می‌کنند، اما اگر صورت گردی دارید، بهتر است به سراغ فریم‌های مربع یا مستطیلی بروید و این فریم را برای بقیه افراد کنار بگذارید!

عینک‌های ترند امسال با فریمی گرد

عینک‌های هیپستری!

این مدل از پرفروش‌ترین مدل‌های عینک‌های مردانه است. در گذشته شکل این مدل مربعی بود، اما با استفاده افراد معروف و تاثیرگذار و محبوب شدن این عینک، تغییراتی را هم در آن شاهد بودیم.

این مدل عینک با خط‌های ساده خود، فریم‌های ضخیم، اشکال بزرگ مربعی، رنگ‌های پررنگ و جیغ و الگو‌ها و المان‌های قدیمی، شخصیت مردان را قوی‌تر جلوه می‌دهند.

معمولا افرادی با طرز تفکر روشن‌فکرانه، علاقه‌مند به فلسفه و آزادی، این نوع عینک را بیشتر می‌پسندند.

معرفی عینک‌های ترند امسال

فریم‌های ضخیم لبه‌دار

ممکن است همه مدل‌ها و عینک‌های ترند امسال روزی از مد بیفتند، اما این نوع عینک انگار همیشه برای مردان خاص است. بسیاری از افراد مشهور که بین مردم عادی پرطرفدار هستند، از این نوع عینک استفاده می‌کنند و بقیه را نیز ترغیب به استفاده از آن می‌کنند.

این نوع فریم برای افراد دارای صورتی گرد و بیضی بسیار مناسب است و همچنین برای مردانی که رشد موی کمی دارند هم گزینه خوبی است.

عینک‌های ترند امسال برای آقایان

عینک‌های زنانه ترند امسال

با عینک‌های ترند امسال که مخصوص آقایان بودند، آشنا شدید. حالا به سراغ عینک‌های محبوب خانم‌ها خواهیم رفت. یکی از مهم‌ترین خرید‌های هر خانمی، خرید عینک مناسب است و آن‌ها معمولا وقت بیشتری را نسبت به آقایان صرف خرید این محصول می‌کنند.

با هم بررسی کنیم و ببینیم چه نوع عینکی نظر خانم‌ها را در این یک سال بیشتر به خود جلب کرده است.

عینک گربه‌ای در عینک‌های ترند امسال

عینک چشم گربه‌ای یکی از نماد‌های زنانگی است و خواهد بود. این نوع عینک‌ها بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته‌اند و در سال گذشته یکی از پرفروش‌ترین‌ها بوده‌اند.

اگر شما به دنبال بهتر کردن استایل خود هستید، یکی از کار‌هایی که می‌توانید انجام دهید، انتخاب این نوع عینک در رنگ‌ها و انواع لنز‌های مختلف است.

عینک‌های ترند امسال چه بودند؟

عینک‌های رنگی

این عینک‌ها جزو عینک‌های ترند امسال بودند. شاید به دلیل استفاده از ماسک به دلیل شیوع ویروس کرونا، خیلی از ارتباطات غیر‌کلامی ما قطع شد. این یکی از راه‌های نمایش احساسات خود است! استفاده از عینک‌هایی با فریم رنگی و جذاب.

همچنین شما می‌توانید به راحتی این عینک‌ها را با انواع لباس‌های خود هم هماهنگ و ست کنید.

عینک‌های ترند امسال رنگی

فریم با شکل‌های هندسی مختلف

فریم‌هایی با شکل‌های هندسی خاص، به سمت طراحی ظریف‌تر و ساده‌تر حرکت کرده‌اند و همچنین استقبال بسیاری خوبی هم از آن‌ها به عمل آمده است. مثل فریم‌های بدون لبه، فریم‌های با شکل هندسی خاص برای جذابیتی هنرمندانه طراحی و تولید شده‌اند.

این عینک‌ها به شما این امکان را می‌دهند که ظاهر و استایلی متفاوت از بقیه افراد داشته باشید. اشکال بسیار زیبا، خیره‌کننده و جذاب مانند هشت ضلعی، شش ضلعی، مربع و مستطیل این فریم‌ها را برای برجسته کردن ویژگی‌های صورت شما، به ویژه برای افرادی که صورتی گرد یا بیضی دارند، بسیار مناسب و کاربردی هستند.

اگر می‌خواهید هم زیبا به‌نظر برسید و هم متفاوت، به سراغ همین‌ عینک‌ها بروید!

عینک‌های ترند امسال برای خانم‌ها

فریم‌های شفاف

این نوع فریم دقیقا همان‌طور که برای آقایان جزو عینک‌های ترند امسال بود، برای خانم‌ها هم یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها است. اگر می‌خواهید ویژگی‌های صورت شما بیشتر نمایان شود، این عینک گزینه ایده‌الی است.

عینک‌های ترند امسال زنانه

عینک‌های با فریم بسیار نازک

این عینک‌ها ظریف‌تر از عینک‌های عادی هستند. قاب‌ها و فریم‌های فلزی با لبه نازک در کنار رنگ‌های نقره‌ای، طلایی یا براق، می‌توانند علاوه بر امروزی کردن ظاهر شما، با لباس‌های مختلف شما هم هماهنگ شوند.

 این فریم‌های می‌توانند اشکال مختلفی را شامل شوند و همچنین در رنگ‌های مختلفی هم تولید شده‌اند.

اگر به دنبال عینکی ظریف و زیبا هستید، این عینک با توجه به ترند شدن آن، انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود.

عینک‌های ترند امسال با فریم نازک

نتیجه‌گیری

خرید عینک، یکی از مسائل مهم برای افرادی است که به پوشش و هماهنگی لباس و لوازم خود اهمیت می‌دهند.

با شناخت عینک‌های ترند امسال، می‌توانید سلیقه طیف وسیعی از افراد را بفهمید و از آن‌ها برای انتخاب مناسب خود الگو برداری کنید.

همان‌طور که دیدید برای ترند شدن عینک، حتما نباید ظاهر عجیب و غریبی به آن داد و حتی عینک‌های دهه‌های گذشته نیز ممکن است مجددا محبوبیت خود را به دست بیاورند.

شاید برای انتخاب عینک مناسب خود به دنبال مد روز باشید و برای شما مهم باشد که حتما عینکتان در بین ترند‌های سال قرار داشته باشد.

اما نکته بسیار مهم این است که باید به سلیقه خود و همچنین فرم صورت خود توجه کنید. ممکن است عینک مناسب شما در بین ترند‌های سال جایی نداشته باشد و نباید عینک را فقط به دلیل محبوبیت آن خریداری کنید.

گرچه ممکن است این طرز تفکر برای بسیاری از افراد وجود داشته باشد که از افراد مشهور محبوب خود، حتی در سبک پوشش هم تقلید کنند!

معرفی عینک‌های ترند امسال - دکترعینک

سوالات متداول

آیا عینک های بزرگ جزو ترند‌های امسال هستند؟

بله، یکی از محبوب‌ترین نوع عینک‌ها در سال گذشته همین عینک‌ها بوده‌اند که هم آقایان و هم خانم‌ها از آن بسیار استقبال کرده‌اند.

آیا می‌توان عینکی که برای جنس مخالف ترند شده است را خریداری کرد؟

چرا که نه! این کاملا به سلیقه شما و همچنین فرم صورتتان برمی‌گردد. طراحی عینک‌ها امروزه به گونه‌ای است که بسیاری از عینک‌ها هم برای آقایان و هم خانم‌ها طراحی می‌شوند و اگر عینک مورد علاقه خود را در سمت دیگری دیدید، به راحتی آن را انتخاب کنید! مگر اینکه تفاوت خاص و کاملا مشهودی در آن باشد.

آیا با انتخاب عینک‌های ترند امسال جوان‌تر به نظر می‌رسیم؟

نمی‌توان به این سوال پاسخ دقیقی داد. هر فرد شرایط خاص خود را دارد و بهترین راه، تشخیص عینک مناسب برای خودتان است. شاید بتوانید با عینک مناسب، سنتان را هم کم کنید!

instagram dreynak.com

پست های اخیر

2 نظر

  • کاربر

    Asma۱۱ دی ۱۳۴۸

    مرسی از سایت خوبتون

  • کاربر

    دکترعینک۱۱ دی ۱۳۴۸

    سلام اسمای عزیزخیلی خیلی ممنون ازتون

پیامی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

سرعت کند است !

برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.