#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

معرفی برند عینک واربی پارکر - دکترعینک

معرفی برند عینک واربی پارکر

عینک‌ها دنیای گسترده‌ای دارند و در دنیای امروز، رقابت بین برندهای مختلف بسیار شدیدتر از گذشته شده است. یکی از برندهای معروف تولید‌کننده انواع عینک، واربی پارکر است. در این مطلب قصد داریم در مورد برند عینک واربی پارکر کمی بیشتر توضیح دهیم و اطلاعات مفیدی از این برند را در اختیار شما بگذاریم.

برندهای مختلف برای جذب مشتری از روش‌های خاصی استفاده می‌کنند؛ از شکل و طراحی عینک گرفته تا جنس به کار رفته در آن. هر برندی در پشت موفقیت‌های خود، داستان و تاریخی مشخص و گاه جذاب دارد. در ادامه به معرفی بیشتر برند واربی پارکر می‌پردازیم.

تاریخچه برند عینک واربی پارکر

این برند آمریکایی در سال ۲۰۱۰ توسط اشخاصی به نام‌های نیل بلومنتال، دیوید گیلبوا، اندرو هانت و جفری ریدر به وجود آمد و هم اکنون نیز دفتر مرکزی آن در نیویورک آمریکا قرار دارد. البته نام رسمی شرکت آن‌ها Jand inc  است و نام برند آن‌ها واربی پارکر نامگذاری شده است.

جالب است بدانید شروع کار این شرکت به صورت استارت آپ بوده است. استارت آپی که در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا برگزار شد. موسسان این شرکت که پیش‌تر معرفی شدند، در آن مکان مشغول تحصیل بودند و بعد از گذشت مدتی ناچیز، حمایت‌های مختلفی از چند شرکت بزرگ دریافت کردند.

سرمایه این شرکت که در ابتدا در حد چند هزار دلار بود، در سال ۲۰۱۱ به ۲.۵ میلیون دلار افزایش پیدا کرد. این شرکت رفته رفته با تولید و ارائه عینک‌های باکیفیت و خاص، مشتریان زیادی را جذب کرد و کم کم شرکت خود را به طور وسیعی گسترش داد. در سال ۲۰۱۵ سرمایه این شرکت در حدود ۱ میلیارد دلار تخمین زده شد.

در سال ۲۰۱۶ بود که این شرکت با تکیه بر محبوبیت خود و مشتریانی که جذب کرده بود، اقدام به ساخت کارخانه تولید و طراحی انواع عینک‌ها کرد و در سال ۲۰۱۷ این کارخانه سرانجام کار خود را آغاز کرد.

برند عینک واربی پارکر

چگونگی فروش محصولات

برند عینک واربیپارکر در ابتدای فعالیت خود، به صورت آنلاین اقدام به فروش محصولات خود می‌کرد. آن‌ها طرحی را طراحی کردند که برای اکثریت جامعه بسیار جذاب بود. ۵ عینک به منزل افراد فرستاده می‌شد و افراد می‌توانستند آن‌ها را امتحان کنند و سپس هر کدام را که پسندیدند خریداری کنند و بقیه را به شرکت برگردانند.

یکی دیگر از امکاناتی که این شرکت برای مشتریان خود در نظر گرفته بود، اپلیکیشن اختصاصی شرکت بود. در این برنامه افراد می‌توانستند از چهره خود عکس گرفته و در اپلیکیشن انواع عینک‌ها را روی صورت خود امتحان کنند و سپس اقدام به خریدی مطمئن کنند.

در سال ۲۰۱۳ بود که اولین فروشگاه این برند تاسیس شد و پس از آن به تدریج به تعداد این نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها افزوده شد.

محصولات و روند فعلی برند عینک واربی پارکر

برند عینک واربی پارکر امروزه کار تولید و عرضه عنیک‌ها را تماما توسط کارخانه‌های خود انجام می‌دهد. امکان خرید آنلاین و اینترنتی و همچنین خرید حضوری عینک‌های این برند وجود دارد و کشورهای بسیاری، این عینک‌های باکیفیت را وارد کشور خود می‌کنند و به سبب محبوبیت جهانی آن، فروش خوبی را هم تجربه می‌کنند.

مواد اولیه ساخت عینک در این شرکت از کشور ایتالیا وارد می‌شود و همچنین فریم‌های این عینک هم در کشور چین تولید می‌شوند. یکی از ویژگی‌های برند عینک واربی پارکر قیمت بسیار کمتر آن‌ نسبت به دیگر نمونه‌های برندهای رقیب است که همین عامل باعث افزایش محبوبیت و فروش محصولات این شرکت شده است.

برند واربی پارکر تولید انواع عینک‌های طبی و انواع عینک‌های آفتابی را در دستور کار خود داد و بیشتر مشتریان این برند را افراد بزرگسال و تا رده سنی ۳۵ سال تشکیل می‌دهند. در کنار این نوع عینک، عینک‌های تک چشمی هم توسط این برند تولید و عرضه می‌شوند.

خرید عینک واربی پارکر

دلایل موفقیت واربی پارکر

یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت و موفقیت این برند این است که موسسان آن هرگز به شرکت خود فقط به چشم تجارت و کسب درآمد نگاه نمی‌کنند. یکی از اهداف و رکن‌های اصلی این شرکت، مد و نحوه پوشش افراد است. این شرکت با توجه به سلیقه جامعه سعی بر تولید عینک‌های متفاوتی دارد و همچنین با تولید و طراحی برخی عینک‌ها به کمک بهترین طراحان، ترندهای جدیدی از عینک را به وجود می‌آورد.

دلیل دیگر موفقیت این برند، همراهی و پشتیبانی همیشگی از مشتری است که از گذشته تا به حال جزو ارکان اساسی این شرکت به شمار می‌رود.

این شرکت همواره کارمندانی را استخدام می‌کند که با تمام وجود عاشق کار خود باشند و همچنین مشتری را به خوبی درک کنند. به همین جهت می‌توان یکی از دلایل موفقیت این شرکت را همین مورد دانست.

این شرکت در ارائه گزارش‌های سالیانه، محتوای وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی خود نیز کاملا هوشمندانه و متفاوت عمل می‌کند. تمامی هدف این شرکت، جلب رضایت مشتری و راضی نگه داشتن او است و باید گفت طی این سال‌ها واربی پارکر در این امر بسیار موفق عمل کرده است.

شناخت برند واربی پارکر

کلام پایانی

برندهای متعددی کار تولید و طراحی عینک‌های موجود در بازار را برعهده دارند. شناخت و آشنا شدن با هر یک از این برندها که داستان‌های متفاوتی دارند می‌تواند برای علاقه‌مندان به عینک بسیار جالب باشد. برند عینک واربی پارکر یکی از محبوب‌ترین برند‌هایی است که دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد. این شرکت با پایین آوردن سود خود، فروش بسیار زیادی را در سال به ثبت می‌رساند و عینک‌های باکیفیتی را هم از این برند نام‌آشنا شاهد هستیم.

سوالات متداول

۱-کاربرد اپلیکیشن واربی پارکر چیست؟

شرکت واربی پارکر به منظور راحتی هرچه بیشتر مشتریان خود اپلیکیشنی را طراحی کرده است که به کمک آن می‌توانید روی چهره خود انواع عینک‌ها را قرار دهید و در نهایت گزینه مد نظر خود را انتخاب کرده و خرید کنید.

۲-چه عینک‌هایی توسط برند واربی پارکر تولید می‌شوند؟

واربی پارکر علاوه بر تولید انواع عینک‌های طبی و آفتابی در طرح‌ها و مدل‌های متفاوت، تولید و طراحی عینک‌های تک چشمی را نیز در دستور کار خود دارد.

۳- برند واربی پارکر متعلق به کدام کشور است؟

واربی پارکر توسط دانشجویان آمریکایی تاسیس شد و دفتر مرکزی و کارخانه این شرکت نیز در کشور آمریکا قرار دارند.

پست های اخیر

تا کنون نظری در این باره ثبت نشده.

    پیامی بگذارید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

    سرعت کند است !

    برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.