#شعبه حضوری مون با هماهنگی قبلی هر روز حتی تعطیلات و جمعه ها _کارگر جنوبی_ شهر فرش_طبقه ۱_واحد ۳۳#

خدمات دکترعینک - دکترعینک

خدمات دکترعینک

فروشگاه اینترنتی دکتر عینک همواره در تلاش است تا راحت‌ترین و لذت‌بخش‌ترین شرایط خرید را برای مشتریان خود فراهم کند.

گاه ممکن است هنگام خرید اینترنتی به دلایلی مختلف (مثل عدم امکان تست کالا)، در انتخاب محصول مورد نیاز و مناسب خود از بین چند محصول، دچار مشکل شوید. این سردرگمی حتی می‌تواند سبب شود از خرید صرف نظر کنید. دکترعینک برای این مشکل راه حلی نوآورانه در نظر گرفته است. این مرجع اینترنتی فروش عینک به خریداران عینک‌های طبی و آفتابی امکان تست کالا در محل را اختصاص داده است.

 

⬅️مشاوره تخصصی انتخاب عینک طبی و آفتابی

 شما می‌توانید پیش از انتخاب محصول و خرید، با متخصصان و اپتومتریست‌های مجموعه دکترعینک به صورت رایگان مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

⬅️ارائه دهنده انواع عینک طبی و آفتابی و عینک کامپیوتر(بلوکات-بلوکنترل)

تنوع مناسب محصولات دکترعینک به شما در انتخاب عینک مناسب کمک می کند تا با خیالی راحت محصولات بروز و استاندارد را انتخاب نمایید. در این مجموعه انواع عینک‌های طبی، آفتابی، مخصوص کامپیوتر و ... وجود دارد که ضامن وضوح بینایی و سلامت چشمان شماست.

⬅️تنوع در درجه‌بندی کیفی و سایزبندی عینک‌ها

 در فروشگاه اینترنتی دکترعینک می‌توانید عینک‌ها را با سه درجه‌بندی اورج‌-عینک، های‌-عینک و اکو-عینک تهیه کنید. منظور از اورج‌-عینک همان محصولات اورجینال است که دارای بهترین کیفیت و البته بالاترین قیمت‌ها هستند. های‌-عینک محصولاتی با 70 درصد کیفیت اورج‌-عینک، اما قیمتی بین 30-20 درصد اورج-عینک ها را دارند. اکو-عینک هم دسته عینک‌های اقتصادی هستند که کیفیت خوب و قیمت مناسبی دارند.

سایزبندی محصولات دکترعینک نیز برای انتخابی دقیق تر شایان توجه است و شامل سایزهای ایکس لارج (XL)، لارج (L)، مدیوم (M) و اسمال (S) می‌شود. عینک‌های XL برای صورت‌های پهن مناسب است. عینک‌های L سایز معمول و استاندارد عینک‌ها هستند (عرض بین 120 تا 140 میلی متر برای عینک آفتابی و عرض بین 115 تا 135 میلی متر برای عینک طبی). برای صورت‌های ریز و مینیاتوری از سایز M و برای کودکان و نوجوانان از سایز S استفاده می‌شود. 

 دکتر عینک

⬅️ساخت انواع نسخه‌های عینک طبی

برخی نسخه‌های عینک، ویژه هستند و مراحل تراش عدسی و قراردادن آن در فریم مطابق با نسخه، چالش‌برانگیز است. اما تیم حرفه‌ای دکترعینک با مهارت فراوان تاکنون از پس بسیاری از چالش‌های این‌چنینی برآمده است. کافی است تصویر نسخه خود را در سایت بارگذاری کنید یا در صفحه عدسی، نمره هر چشم را تک تک وارد کنید. دکترعینک پس از ارائه تمام مشاوره‌های لازم به شما در خصوص نوع و برند عدسی و فریم، عینک شما در سریع ترین زمان ممکن تقدیمتان خواهد کرد.همچنین تراش و نصب تمامی عدسی های طبی وآفتابی رایگان است.

 

⬅️ ارائه دهنده فاکتور انواع بیمه تکمیلی وتامین اجتماعی

دکترعینک برای شما فاکتور انواع بیمه را صادر می‌کند. در صورتی که تحت پوشش بیمه تکمیلی یا تامین اجتماعی هستید، می‌توانید تمام یا بخشی از هزینه سفارش خود را از بیمه دریافت کنید.
مبلغ پرداختی تامین اجتماعی 300 هزار تومان و بیمه تکمیلی از 400 هزار تا 4 میلیون تومان است.

⬅️بازگشت کالا تا ۷ روز:

رضایت شما عزیزان مهمترین هدف دکترعینک است. پس از دریافت عینک طبی یا آفتابی در صورت عدم رضایت تا هفت روز فرصت دارید آن را بازگردانید و وجه پرداختی خود را بطورکامل دریافت کنید.

 

 

 

صفحه اینستاگرام دکترعینک

 

 

پست های اخیر

تا کنون نظری در این باره ثبت نشده.

    پیامی بگذارید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

    سرعت کند است !

    برای داشتن تجربه وبگردی بهتر ، در صورتی که از VPN استفاده میکنید، آنرا خاموش کنید.